Gå til innhold

Dere jenter..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Penisen min er heller ikkje særleg stor, men den er veldig tynn!

Får håpe at den gjør sin nytte.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• tigertrollet

13

• Ulv I Faarikaal

8

• Pappa Bjørn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er folk over 50 her også.

50 er vel uansett litt for gammelt for mange unge, selv om Iman jo faktisk er 47 :)

Kim Cattrall i Sex & The City blir også 47 i år...

Skrevet

Jeg tror nok kanskje at de lubne damene ofte ser yngre ut når de kommer i førtiårene enn de som ikke har noen ting utenpå kroppen. Rynkene blir mer synlige.

Jeg tror jo-jo slankerne ser jævligst ut når de blir eldre.

Og de som har solt seg for mye.

Skrevet

Kim Cattrall i Sex & The City blir også 47 i år...

Jeg har aldri sett på den serien. Av en eller annen grunn...

Skrevet

Får håpe at den gjør sin nytte.

Den gjer nytta for meg, i alle fall... Kan ikkje snakke for andre!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Herregud!!

*ler så jeg rister*

Var det morsomt ? Tenk på stakkars morten !

Jeg sa til bonden, søstra mi, at vi kunne lage sylta saueballer, slik de gjør på Island (sant), men det slo ikke an.

Skrevet

Nei, størrelsen på ballene er uvesentlig, Bjørnen.

De er av ingen betydning for vår nytelse. Så sånn er det.

Størrelsen på egoet er av større betydning. Jo mindre, jo bedre..*s*

Med store baller, så kan du jo få en sideeffekt av typen SM, nemlig skikkelig dask på rompen...;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Store baller trekker desverre ikke opp her i gården! : ) Store baller er ekkelt!

En pikk på 16 - 18 cm i lengde er passe. Verken større eller mindre er noe tess for meg... : ) Også må det være litt tykkelse på den og da, men trenger ikke være kubbe heller da. Men er den veldig tynn så merker man jo ikke at den kommer inn engang...

Men dtore baller er ikke sexy nei - hva skal man med dem? De blir bare dinglende i veien! hehe...

Skrevet

Var det morsomt ? Tenk på stakkars morten !

Jeg sa til bonden, søstra mi, at vi kunne lage sylta saueballer, slik de gjør på Island (sant), men det slo ikke an.

Hehe. Synes det var kjempemorsomt! For meg, men ikke for Morten... ;-)

Skrevet

Størrelsen på ballene er ganske så uvesentlig... ;) Sorry!

Gjest thruma
Skrevet

Er det ikke 90 som brystmål, 60 rundt midjen og 90 rundt hoftene? Om det er realistisk? Ha'kke peiling!

*leter frem målebånd, blåser ut puppene og holder inne magen*

Joda, det var 90 60 90, og ja, det kan fint være realistisk.

Skrevet

Det viktigste er at du har pikk. Ja, og så penger, da. Baller er det ikke så farlig med.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Så jeg har ingen sjangs ? Egoet mitt får ikke plass inne, så jeg må ha halvparten i garasjen.

tigertrollet
Skrevet

Med store baller, så kan du jo få en sideeffekt av typen SM, nemlig skikkelig dask på rompen...;-)

Så jeg kan si at jeg driver med SM light? Jaja, hvorfor ikke.

Men det er nok greiest å ha bjørkeriset ved senga i tilfelle det ikke blir nok kraft i ballene:-)

tigertrollet
Skrevet

Så jeg har ingen sjangs ? Egoet mitt får ikke plass inne, så jeg må ha halvparten i garasjen.

Nope. Egoer av en slik størrelse har en tendens til å skvise ut eventuelle kandidater. Sånn er'e bare:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nope. Egoer av en slik størrelse har en tendens til å skvise ut eventuelle kandidater. Sånn er'e bare:)

Å møte mitt ego er å bli slått i hue med en svært blaut sekk og aldri greie å reise seg igjen, bare krype vekk, fort.

tigertrollet
Skrevet

Å møte mitt ego er å bli slått i hue med en svært blaut sekk og aldri greie å reise seg igjen, bare krype vekk, fort.

*humre*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*humre*

Skjønner du at jeg har problemer ? Jeg prøver å redusere det, men det er som å hugge hodet av dragen det vokser ut to nye.

tigertrollet
Skrevet

Skjønner du at jeg har problemer ? Jeg prøver å redusere det, men det er som å hugge hodet av dragen det vokser ut to nye.

Dæven, formerer egoet ditt seg?? *gjemmer seg*

Skrevet

personlig trodde jeg at jeg sku døtte inn ballene også, har jeg virkelig tatt så feil?

*skamme seg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...