Gjest SÅ Ulykkelig Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei, er en jente på 29. For en tid tilbake ble jeg satt opp på en blinddate av en venninne. Hun mente jeg og hennes kammerat ville være en super match. Og jommen var vi det. Vi "klikka" umiddelbart, og hadde to fantastiske dater før han plutselig måtte reise med jobben til utlandet for to uker. Da han dro visste vi begge at vi likte hverandre godt, det hadde vi sagt - men noe mer hadde ikke skjedd mellom oss. Den første uken han var borte sendte han søte meldinger hver dag. Deretter ble det litt lenger mellom hver gang.... Det var to laaange uker. Da han kom hjem ringte han meg med en gang og ville se meg. . Vi snakket da om hvor vi hadde hverandre, og han sa følgende: "Jeg håper dette er begynnelsen på et forhold, for jeg liker deg utrolig godt...Jeg ønsker å satse på dette og se hvordan det går videre, men vil ta ting sakte...."...Ok...Jeg så enig. Så har tiden gått, og vi har datet en del. Har mange ganger lurt på hvorfor han ikke har tatt initiativ til å være fysisk nær meg...men han har sagt masse søte ting, og det har vært ganske klare signaler fra hans side. Han har ringt mye og sendt masse meldinger...Men ikke vært veeeeldig gira for å treffe meg hele tiden..det har jeg stusset på. Så bestemte jeg meg for nok en gang å ta opp med ham hvor vi hadde hvrandre...Han sa han ønsket å gå videre med meg og se det an. Kunne vi ikke bare snakke om det litt senere? Jeg sa nei. Litt av grunnen var at jeg reagerte på at han hadde så vansklig for å prioritere tid med meg... DA kom det....Motvillig fortalte han at de to ukene han var borte, så hadde han møtt en annen.- Hun var 20 år.(Jeg er 29, han er 33!!!) Han hadde da han dro herfra ,vært veldig interessert i meg, men denne jenta hadde og rørt ved følelser hos ham. OG det var gjensidig. Han hadde fortalt henne om meg, men ikke fortalt meg om henne....(Hvorfor det?) Da han kom hjem hadde han holdt daglig kontakt med henne, samtidig som han hadde datet meg...(Dette ble jeg rasende for, følte meg minimalt spesiell for ham!!) Han fortalte motvillig at han håpte det bare skulle gå over med denne andre jenta, det hadde heller ikke skjedd noe mellom dem, og han håpte alt ville falle på plass for meg igjen...men der og da kjente han at han var halvhjertet pga denne andre. Han innrømte og at han har vurdert oss opp mot hverandre hele tiden...Han sa at han dessverre burde vel avslutte dette med meg nå, siden det nå kom frem at han var halvhjertet overfor meg ...pga henne. Jeg ble utrolig sint, skuffet og såret...Og sa farvel der og da. Jeg følte meg ført bak lyset og brukt, og syns han burde sagt dette med en gang han kom hjem, ikke tre-fire uker etterpå. Han sa han egentlig aldri hadde tenkt å si det fordi han trodde og håpte det ville gå over, men måtte innrømme at det ikke hadde gjort det så raskt... Så ba han meg om å ikke kutte han ut, men prøve litt videre. Jeg sa blankt nei, for jeg nekter å bli en nummer to...eller en som er i en konkurranse. Jeg sa at jeg ikke ville se ham mer, og selvom han satt der og sa noe om hvilket bra par vi kunne ha blitt, og at han trodde hjertet hans ville falle til ro hos meg etterhvert, så sa jeg nei...Jeg skjønte at han kanskje ville ha henne, og da gidder jeg ikke...Jeg kastet ham omtrent ut av leiligheten min...Og det var det. I ettertid er jeg rasende,såret og trist - men jeg klarer også se at det ikke er SÅ galt det han har gjort. Det er lov å være usikker før man blir sammen, mebn jeg syns fremdeles han burde fortalt meg det. Han har vært interessert i meg, men han har ikke vært særlig taktisk. Antakelig ville det gått over overfor en av oss jentene, og dermed ville han jo visst hvem han ville ha... Menjeg har lukket døren for ham. En venninne av meg har snakket med ham i ettertid, og han innser hvor dum han har vært . Denne andre jenta får han heller ikke, for hun hadde i mellomtiden funnet seg en annen. (Til pass for ham!). Jeg vet også at han er for stolt til å komme tilbake til meg, for hva vil jeg tro? At jeg nå blir nr 2 for ham? Og jeg har sagt jeg ikke vil se ham mer. Han har ikke gitt lyd...ikke en gang for å si unnskyld. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal ydmyke meg og fortelle ham at jeg er villig til å gi ham en sjans til, dersom han virkelig ønsker det - og ikke tuller med meg igjen... Jeg var virkelig forelsket i denne fyren, men ble så skuffet...Likevel er jeg redd alt nå går helt føyken fordi vi sitter på hver vår tue og er stolte...Jeg vet jo ikke om han kunne tenke seg å begynne på nytt, men kanskje? Kanskje han også har innsett at jeg ikke betyr så mye, for da ville han kanskje tatt kontakt...men jeg tviler strekt på at han ville det... Hva skal jeg gjøre..? Si i fra om hva jeg tenker til ham..? Eller har han vært så dust at jeg ikke bør være såpass "snill" med ham...? Kanskje vil jeg gå med en grunnleggende mistillit til ham, hva vet jeg...Men på den annen side er jeg villig til å tilgi...som han sa, dette kunne ha blitt veldig bra, men han rotet det til...Vær så snill, gi meg råd...??? På den ene side ønsker jeg ydmyke meg, bare for å fortelle ham at døren ikke er heeeelt lukket..på den annen side er jeg rasende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg skjønner godt at du er skuffet, såra og forbanna. Jeg tror at det er lurt å bruke litt tid på å finne ut hva dere føler, før dere dater mer eller prøver mer seriøst. Hvis du er litt "hard to get" så finner du ut hvor du har ham. Tar han da letteste utvei og fortsetter med 20 åringen så sier det litt om fyren. Digresjon: Jeg var i samme situasjon en gang og "venninna" mi ble sammen med fyren.(Jeg gadd ikke jakte og prøvde "hard to get- teknikken" hehe) Han var knallkjekk men et skikkelig rasshøl, viste det seg. Det er slutt nå. Så noen ganger er det like greit å ikke ende opp med slike konkuranse-objekter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "war craft" Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hadde jeg vært forelsket, hadde jeg tatt ham tilbake... Men siden det ikke er meg nå og du har fortalt situasjonen, føler jeg for å si at du ikke må være med en slik fyr.... I så fall må han få det helt klart at slikt IKKE må hende igjen, og dere MÅ kunne stole på hverandre!!!! Viktig. Skriv her senere hva det blir til, da.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest værkvinne Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Som værkvinne med en værkvinnes stolthet ville ikke jeg hatt noe mer med denne mannen å gjøre. Enten er man nummer 1 eller så er man det ikke. Det at han nå har mistet sine muligheter hos denne 20 åringen gjør vel sikkert at han hele tiden kommmer til å lure på hva han egentlig gikk glipp av. Også 20 år da, halloooo!!!! Finn deg en annen er mitt råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yogi Bear Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Velger du å la ham få en sjans til synes jeg du er direkte svak. Ingen fortjener at en mann du dater har et annet opplegg på gang. Hvordan kan du stole på et slikt menneske? Og uten tillit er ikke et forhold verdt noenting. Du høres veldig følelsesmessig engasjert ut. Kanskje likte han å ha deg gå å gresse mens han reiste bort til den andre dama. Kanskje var ikke han like interessert i deg? Vanskelig å si. Men jeg vet at når man virkelig er interessert i en person, blander man seg ikke borti noen andre! Skjerp deg jente. Ta tak i deg selv, og kom over tosken! Steng døra for godt. Finnes en del andre menn ut der som virkelig er verdt deg og din tid. Tro meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Good Golly! Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Som værkvinne med en værkvinnes stolthet ville ikke jeg hatt noe mer med denne mannen å gjøre. Enten er man nummer 1 eller så er man det ikke. Det at han nå har mistet sine muligheter hos denne 20 åringen gjør vel sikkert at han hele tiden kommmer til å lure på hva han egentlig gikk glipp av. Også 20 år da, halloooo!!!! Finn deg en annen er mitt råd. Trenger ikke en værkvinne til å se at dette "forholdet" ikke var verdt en dritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Good Golly! Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Glem dusten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SÅ ulykkelig Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Velger du å la ham få en sjans til synes jeg du er direkte svak. Ingen fortjener at en mann du dater har et annet opplegg på gang. Hvordan kan du stole på et slikt menneske? Og uten tillit er ikke et forhold verdt noenting. Du høres veldig følelsesmessig engasjert ut. Kanskje likte han å ha deg gå å gresse mens han reiste bort til den andre dama. Kanskje var ikke han like interessert i deg? Vanskelig å si. Men jeg vet at når man virkelig er interessert i en person, blander man seg ikke borti noen andre! Skjerp deg jente. Ta tak i deg selv, og kom over tosken! Steng døra for godt. Finnes en del andre menn ut der som virkelig er verdt deg og din tid. Tro meg! tusen takk for svar! Ja, jeg er nok ganske følelsesmessig engasjert i ham, og ble fort forelsket i ham. Må bare poengtere at han ikke reiste av gårde til eller med en annen dame, han traff henne tilfeldigvis på denne reisen. Han har innrømt at han allerede hadfde fallt for meg før han dro på den turen, men at følelsene han hadde for meg på det begynnende stadiet, ble "overført" til henne...Han ønsket jo tross alt at det skulle gå over med henne, ikke med meg... Jeg er fryktelig usikker..for han ønsket så gjerne at jeg skullle gi ham litt mer tid..Kanskje du har rett, at jeg bare skal kutte ham ut. For som du sier, så har jeg mistet nokså mye tillit og respekt for ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SÅ ulykkelig Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hadde jeg vært forelsket, hadde jeg tatt ham tilbake... Men siden det ikke er meg nå og du har fortalt situasjonen, føler jeg for å si at du ikke må være med en slik fyr.... I så fall må han få det helt klart at slikt IKKE må hende igjen, og dere MÅ kunne stole på hverandre!!!! Viktig. Skriv her senere hva det blir til, da.. Så fint å få et slikt svar også! :-) Ser at samtlige andre råder meg til å droppe ham. Selv er jeg virkelig i tvil. Ja, jeg er jo forelsket, men som du sier, dette med tillit er jo kjempeviktig. Jeg prøver å se det hele litt fra hans side, da. Tenk om jeg møtte en kjempefin fyr som jeg fallt for. Omtrent på samme tid møtte jeg en annen fin fyr. Jeg var fasinert av dem begge plutselig. Er ikke det lov? - å være litt usikker, mener jeg? Det må da være lov å gå og tenke seg om dersom man liker to stk..ikke sant? Det jeg mener er det utrolig idiotiske oppi alt dette, er at han ikke fortalte meg sannheten da han kom hjem. Han burde vel sagt umiddelbart at han nå var i tvil, i stedet for å holde dette skjult for meg...? Eller er det sånn at man ikke har vondt av det man ikke vet? Jeg blir aldri helt enig med meg selv i det... Uansett, jeg skal fortelle hvordan det går. Takk for ditt svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SÅ ulykkelig Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg skjønner godt at du er skuffet, såra og forbanna. Jeg tror at det er lurt å bruke litt tid på å finne ut hva dere føler, før dere dater mer eller prøver mer seriøst. Hvis du er litt "hard to get" så finner du ut hvor du har ham. Tar han da letteste utvei og fortsetter med 20 åringen så sier det litt om fyren. Digresjon: Jeg var i samme situasjon en gang og "venninna" mi ble sammen med fyren.(Jeg gadd ikke jakte og prøvde "hard to get- teknikken" hehe) Han var knallkjekk men et skikkelig rasshøl, viste det seg. Det er slutt nå. Så noen ganger er det like greit å ikke ende opp med slike konkuranse-objekter. Hei, og takk for svar. Blir så gla når noen gidder å engasjere seg i mine problemer. Vet ikke om det er tiden for å spille hard to get, du vet jeg har jo allerede sagt ham at jeg har lukket døren for ham. Jeg ga ham min umiddelbare reaksjon, og det var å lukkke døren for noe videre forhold. Han surret så med denne andre 20 årige jenta. Når det gjelder hvem han ender opp med, så sitter han nå og har endt opp med ingen. Sånn er det når man tuller med to. 20åringen har allerede sagt at hun ikke vil ha ham likevel, hun orket ikke vente på ham - og syns vel (som meg) at det var utrolig av ham å ha noe på gang med to stk. Men HUN var den eneste som fikk vite sannheten av ham. MEG fortalte han ingenting til. Det har han sagt betyr at det var meg han i bunn og grunn var mest redd for å miste...Nå har han mistet begge, den dusten. Jeg får tenke nøye gjennom hva jeg skal gjøre her. Er veldig i tvil. Har litt lyst til å si ham at jeg kanskje var litt hard med ham som lukket døren helt. Jeg burde ha forståelse for at det er lov å være usikker en periode...og når han sa før jeg kastet ham ut, at dette kunne blitt et utrolig bra forhold..og at han trodde at hjertet hans ville bli mitt med tiden...Ja, det er det som får meg til å lure på om jeg skal ta kontakt og gi en ny sjans...men jeg vet jo ikke. Kanskje er han ellerede gått videre. Det eneste jeg vet, som han sa til min venninne, er at han skjønte at han har gjort noe dumt... Æsj, dette er kjipt :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Så fint å få et slikt svar også! :-) Ser at samtlige andre råder meg til å droppe ham. Selv er jeg virkelig i tvil. Ja, jeg er jo forelsket, men som du sier, dette med tillit er jo kjempeviktig. Jeg prøver å se det hele litt fra hans side, da. Tenk om jeg møtte en kjempefin fyr som jeg fallt for. Omtrent på samme tid møtte jeg en annen fin fyr. Jeg var fasinert av dem begge plutselig. Er ikke det lov? - å være litt usikker, mener jeg? Det må da være lov å gå og tenke seg om dersom man liker to stk..ikke sant? Det jeg mener er det utrolig idiotiske oppi alt dette, er at han ikke fortalte meg sannheten da han kom hjem. Han burde vel sagt umiddelbart at han nå var i tvil, i stedet for å holde dette skjult for meg...? Eller er det sånn at man ikke har vondt av det man ikke vet? Jeg blir aldri helt enig med meg selv i det... Uansett, jeg skal fortelle hvordan det går. Takk for ditt svar!! Jeg synes heller ikke du skal kutte ham ut hvis du er forelsket. Går det ikke an å treffes og se hvor det bærer? Dere var jo i en tidlig "date"-fase da han møtte den andre, og dere hadde vel ikke lovt hverandre noen ting. Mange par som ender opp som lykkelige, har en litt rotete start. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yogi Bear Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 tusen takk for svar! Ja, jeg er nok ganske følelsesmessig engasjert i ham, og ble fort forelsket i ham. Må bare poengtere at han ikke reiste av gårde til eller med en annen dame, han traff henne tilfeldigvis på denne reisen. Han har innrømt at han allerede hadfde fallt for meg før han dro på den turen, men at følelsene han hadde for meg på det begynnende stadiet, ble "overført" til henne...Han ønsket jo tross alt at det skulle gå over med henne, ikke med meg... Jeg er fryktelig usikker..for han ønsket så gjerne at jeg skullle gi ham litt mer tid..Kanskje du har rett, at jeg bare skal kutte ham ut. For som du sier, så har jeg mistet nokså mye tillit og respekt for ham. Min mening endrer seg ikke ved at han traff denne jenta på selve reisen. Selv om følelsene hans var på det begynnende stadiet, burde han visst at han ikke burde mingle seg med en ny. Jeg vet hvor vanskelig det er å kutte ut noen man er forelska i, men i begynnelsen (de 3-4 første månedene) skal jo alt bare være rosenrødt... Og at det begynner slik, sier meg bare at denne mannen er for ustabil og turbulent til at det skal bli et bra og habilt forhold. Jeg tror ikke han kan gi deg det du trenger og fortjener. Gå ut å ha det gøy med vennene dine, og prøv å koble han ut. Fordelen er jo at dere ikke har så mye historie sammen, så da går det fortere før du klarer å glemme han helt. Lykke til jenta mi. Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yogi Bear Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Min mening endrer seg ikke ved at han traff denne jenta på selve reisen. Selv om følelsene hans var på det begynnende stadiet, burde han visst at han ikke burde mingle seg med en ny. Jeg vet hvor vanskelig det er å kutte ut noen man er forelska i, men i begynnelsen (de 3-4 første månedene) skal jo alt bare være rosenrødt... Og at det begynner slik, sier meg bare at denne mannen er for ustabil og turbulent til at det skal bli et bra og habilt forhold. Jeg tror ikke han kan gi deg det du trenger og fortjener. Gå ut å ha det gøy med vennene dine, og prøv å koble han ut. Fordelen er jo at dere ikke har så mye historie sammen, så da går det fortere før du klarer å glemme han helt. Lykke til jenta mi. Beste hilsen fra Og en ting til; han førte deg bak lyset, men ikke den andre jenta. Hvordan tolker du den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Nei- du skal ikke ydmyke deg mer!!!! Helt enig med Yogi ; man oppfører seg ikke på den måten hvis man virkelig er interessert i noen. Han høres svært umoden ut, og på ingen måte en du vil ha et forhold til. Jeg tror han med dette har gitt deg en forsmak på hvem han er, og hva han har å by på.... At han prater med venninnen din KAN virke beregnede, synes nå jeg... Kjenner du til ham fra før? Hva vet du om hans tidligere forhold osv? Tror ikke det er lurt å ta ham tilbake, ikke på en laaaang stund i alle fall! Men sikkert ikke lett å la være, hvis du føler så sterkt for ham. Men lykke til, uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 tusen takk for svar! Ja, jeg er nok ganske følelsesmessig engasjert i ham, og ble fort forelsket i ham. Må bare poengtere at han ikke reiste av gårde til eller med en annen dame, han traff henne tilfeldigvis på denne reisen. Han har innrømt at han allerede hadfde fallt for meg før han dro på den turen, men at følelsene han hadde for meg på det begynnende stadiet, ble "overført" til henne...Han ønsket jo tross alt at det skulle gå over med henne, ikke med meg... Jeg er fryktelig usikker..for han ønsket så gjerne at jeg skullle gi ham litt mer tid..Kanskje du har rett, at jeg bare skal kutte ham ut. For som du sier, så har jeg mistet nokså mye tillit og respekt for ham. Jeg synes du skal glemme fyren. Personlig tror jeg IKKE det er mulig å "overføre" en forelskelse fra en person til en annen. Jeg tror også at han ga deg en forsmak på hvordan han er. Det vil alltid være andre jenter tilgjengelig, og han er villig til å prøve andre. Hvordan skal du kunne stole på han? Nei, behold selvrespekten din, han behandlet deg ikke bra, og slik oppførsel gjør at han ikke fortjener deg. Det finnes menn som vil ha deg, og bare deg, og som er villig til å glemme alle andre for å få deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Dere hadde bare vært sammen i 2 uker, han rekker jo knapt bli forelsket på den korte tiden. Det kan bli et godt par av dere fortsatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Treff ham og snakk ut. Hvis han angrer oppriktig, og dere er forelsket, så kan du vel prøve igjen? Dere var jo tross alt ikke sammen, ettersom jeg forstår, da han dro på den reisen. Men vær forsiktig. Og hvis du merker at du ikke klarer å stole på ham igjen, er det nok over før det har begynt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "war craft" Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Så fint å få et slikt svar også! :-) Ser at samtlige andre råder meg til å droppe ham. Selv er jeg virkelig i tvil. Ja, jeg er jo forelsket, men som du sier, dette med tillit er jo kjempeviktig. Jeg prøver å se det hele litt fra hans side, da. Tenk om jeg møtte en kjempefin fyr som jeg fallt for. Omtrent på samme tid møtte jeg en annen fin fyr. Jeg var fasinert av dem begge plutselig. Er ikke det lov? - å være litt usikker, mener jeg? Det må da være lov å gå og tenke seg om dersom man liker to stk..ikke sant? Det jeg mener er det utrolig idiotiske oppi alt dette, er at han ikke fortalte meg sannheten da han kom hjem. Han burde vel sagt umiddelbart at han nå var i tvil, i stedet for å holde dette skjult for meg...? Eller er det sånn at man ikke har vondt av det man ikke vet? Jeg blir aldri helt enig med meg selv i det... Uansett, jeg skal fortelle hvordan det går. Takk for ditt svar!! Lykke til, da:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Og en ting til; han førte deg bak lyset, men ikke den andre jenta. Hvordan tolker du den? "Og en ting til; han førte deg bak lyset, men ikke den andre jenta. Hvordan tolker du den? " Personlig tolket jeg det som at det var hun som skrev inn her han var mest redd for å miste... Derfor sier han ingenting, for ikke å miste henne. Men det kan jo hende han tenker annerledes naturligvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deerhunter Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hvis denne mannen er av jegertypen og i tillegg har nok sjarm til å ha draget, er den eneste kvinnen han vil slå seg til ro med og holde fast på en han må kjempe for. En han husker hva det kostet ham å få henne. Det er også den kvinnen han vil ha størst respekt for. Er han jegertypen må du stålsette deg og la han komme til deg, ikke omvendt. Du må stille krav og ikke være for lett og nå. Da vil du også vite at det er deg han vil ha. Kommer han ikke, kan du anta at du ikke betydde nok. Men det er hvis han er en skikkelig jegertype. Ikke alle menn har et like utpreget "jaktinstinkt". Lykke til uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100853-skal-jeg-ydmyke-meg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-573844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.