Gå til innhold

Skal jeg ydmyke meg? Trenger råd...

Anbefalte innlegg

Gjest SÅ ulykkelig

Og en ting til; han førte deg bak lyset, men ikke den andre jenta. Hvordan tolker du den?

Hei igjen Yogi Bear...

Du skriver på en utrolig fin og god måte, du -selvom jeg ikke er helt enig med deg....tror jeg. :-)

Jeg forstår veldig godt hva du mener, og er ganske så enig i at man ikke surrer på den måten som han gjorde dersom det virkelig var meg han ville ha....På den annen side, rakk han nok ikke bli skikkelig forelsket før han dro, men nokså betatt tror jeg...Og jeg forsvarer ham nok LITT i fht at vi ikke var forpliktet til hverandre...enda.

Hm...men du fikk meg jommen til å tenke nå. Alt jeg ønsker er jo selvsagt at en fyr vil ha meg, bare meg...ikke noe tull frem eller tilbake. Samtidig er ingen perfekte, og jeg vet at fyren syns det var utrolig leit at det ble slik...og han ba meg jo tross alt om en sjanse til...Men det hadde blitt helt feil for meg der og da. Skulle jeg bare vimset videre med ham, da, og latt ham holde på å finne ut hvem han helst ville ha? Nei takk!!!

Uansett, så syns jeg det er en aldri så liten moral oppi alt dette, for å holde på med to - det gir som regel utslag som det har gjort for denne karen: Han fikk ingen av oss til slutt! Og jeg DIGGER det!

Forøvrig spørs det om jeg ikke sender ham et kort...men jeg er usikker. Men jeg tror jeg kaster min stolthet og gjør det...Hvordan det skrives er jeg derimot usikker på.

Og så spør du hvordan jeg tolker det at han fortalte den andre jenta om meg, men ikke omvendt? Det tolker jeg som at det ikke var såååå nøye med hun andre, men at det derimot var viktigere å holde på meg. Og da jeg sparket ham ut av leiligeheten den dagen sannheten kom på bordet, så sa jeg til ham...at "selvom du nå sier at hjertet ditt ikke har vært helt med, så må det da ha vært en grunn for at du ikke har fortalt meg om denne jenta før...og det må ha vært en grunn for at du har fortsatt å date meg...?"...Da kikket han ned og sa "ja, det er mange grunner for at jeg har holdt meg til deg...."....Jaja, takk og farvel...

Nå er jeg i tenkeboksen.

Takk for dine innspill, Yogi Bear...:-)

Fortsetter under...

Gjest SÅ ulykkelig

Hvis denne mannen er av jegertypen og i tillegg har nok sjarm til å ha draget, er den eneste kvinnen han vil slå seg til ro med og holde fast på en han må kjempe for. En han husker hva det kostet ham å få henne. Det er også den kvinnen han vil ha størst respekt for.

Er han jegertypen må du stålsette deg og la han komme til deg, ikke omvendt. Du må stille krav og ikke være for lett og nå. Da vil du også vite at det er deg han vil ha. Kommer han ikke, kan du anta at du ikke betydde nok.

Men det er hvis han er en skikkelig jegertype. Ikke alle menn har et like utpreget "jaktinstinkt".

Lykke til uansett!

Du sier mye klokt og mye jeg vet er sant...De aller fleste gutter jeg har vært borti liker å jakte, men for all del, det finnes også dem som digger å bli jaktet på.

Fyren jeg snakker om her tror jeg er av sistnevnte kategori. Men man vet jo aldri...men at han digger å ha draget på flere, det er iallefall sikkert.

Uansett, kloke ord fra en jeger - men som du har sagt - ikke alle er sånn, vet du :-)

Gjest Deerhunter

Du sier mye klokt og mye jeg vet er sant...De aller fleste gutter jeg har vært borti liker å jakte, men for all del, det finnes også dem som digger å bli jaktet på.

Fyren jeg snakker om her tror jeg er av sistnevnte kategori. Men man vet jo aldri...men at han digger å ha draget på flere, det er iallefall sikkert.

Uansett, kloke ord fra en jeger - men som du har sagt - ikke alle er sånn, vet du :-)

Det at han spiller på to hester på en gang får meg til å ane et snev av en jeger,...

Men jeg kan absolutt ta feil.

Uansett må du ha en "pris" om han skal bevare respekten for deg. Slik er de fleste av begge kjønn.

Håper du snart blir SÅ lykkelig!

Gjest SÅ ulykkelig

Det at han spiller på to hester på en gang får meg til å ane et snev av en jeger,...

Men jeg kan absolutt ta feil.

Uansett må du ha en "pris" om han skal bevare respekten for deg. Slik er de fleste av begge kjønn.

Håper du snart blir SÅ lykkelig!

Så enig, så enig.... Godt sagt :-)

Takk for innspill og oppmuntring! :-)

Gjest Hvaffornoe?

Hvis denne mannen er av jegertypen og i tillegg har nok sjarm til å ha draget, er den eneste kvinnen han vil slå seg til ro med og holde fast på en han må kjempe for. En han husker hva det kostet ham å få henne. Det er også den kvinnen han vil ha størst respekt for.

Er han jegertypen må du stålsette deg og la han komme til deg, ikke omvendt. Du må stille krav og ikke være for lett og nå. Da vil du også vite at det er deg han vil ha. Kommer han ikke, kan du anta at du ikke betydde nok.

Men det er hvis han er en skikkelig jegertype. Ikke alle menn har et like utpreget "jaktinstinkt".

Lykke til uansett!

Si meg, tror dere jenter virkelig at det er sånn?

Annonse

Gjest 30årig mann

Jeg synes du skal "ydmyke" deg, ja, og gi fyren en second chance. Det kan jo være han nå sitter med skjegget i postkassa og angrer på den idiotiske oppførselen sin.

Uansett, en sjanse til syns jeg du skal gi. Forøvrig fatter jeg ikke hva menn ser i sån små, unge berter. Hvis han skulle komme tilbake til deg, så vær sikker på at han ikke har for vane å falle for disse små.

Lykke til. Og du? Hører du ikke noe fra ham, så sier det mye om ham. Da driter du i ham, og ydmyker deg IKKE igjen.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...