Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bollemusa
Skrevet

Jeg sveipa innom psykiatri forum og ble oppmerksom på dere, dere burde knulle mer og dole mindre, det gjør jeg :-D

Gjest hvorerdereda?
Skrevet

Helt enig, støtter den oppfordringen :-))

Glimrende! Si hvor dere befinner dere, slik at vi kan komme over og sette igang!

Gjest bollemusa
Skrevet

Glimrende! Si hvor dere befinner dere, slik at vi kan komme over og sette igang!

Når jeg ser hvor mye enkelte skriver her inne, som f.eks SDD og soleil, så kan jeg ikke skjønne annet enn at de er enslige sjeler som knuller lite og bor alene :-)

Gjest hvorerdereda?
Skrevet

Når jeg ser hvor mye enkelte skriver her inne, som f.eks SDD og soleil, så kan jeg ikke skjønne annet enn at de er enslige sjeler som knuller lite og bor alene :-)

Og hva har du tenkt å gjøre med det?

Gjest bollemusa
Skrevet

Og hva har du tenkt å gjøre med det?

Ingenting, har det bra jeg :-D

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hmm, der ser dere folkens;-)

Skrevet

Jeg knuller.

Hører rykter om at Soleil også gjør det.

Skrevet

Gubben er sjuk...

Ellers blir det mer knulling, vettu :)

Gjest hvorerdereda?
Skrevet

Ingenting, har det bra jeg :-D

Siden du er så opptatt av det, så synes jeg du kunne stille opp og bidra litt selv også!

Gjest bollemusa
Skrevet

Siden du er så opptatt av det, så synes jeg du kunne stille opp og bidra litt selv også!

Nope :-)

Gjest hvorerdereda?
Skrevet

Nope :-)

Så da var det bare prat med deg også da.

Pappa Bjørn
Skrevet

Unnskyld at jeg svarer så sent. Jeg har hatt sex i fem strake timer skjønner du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...