Gå til innhold

Hvor mange av dine sexpartnere....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

1. har ikke vært villig til å utføre/få oralsex?

2. a.har vært god i senga?

b. har vært dårlig i senga?

3.har vært dårlig med forspill før selve sexen?

Skrevet

Det er da faen skjæra meg grenser for hva man husker.

Skrevet

"1. har ikke vært villig til å utføre/få oralsex?"

Ingen

"2. a.har vært god i senga?"

Dei fleste.

"b. har vært dårlig i senga?"

Eit par.

"3.har vært dårlig med forspill før selve sexen?"

Ingen.

Skrevet

Den er lett:

1. Ingen

2. Har ikke hatt dårlige sexpartnere.

3. Ingen

tigertrollet
Skrevet

Fortid er fortid. Fremtid er mye mer spennende:-)

tigertrollet
Skrevet

Who cares!? :o)

Dagens er excellent!

Hva fikk du for å si det???

To timers shopping på hans Visa? :-)

Skrevet

Hehe... nett no kan ho få 10 dagars shopping på både Visaen, Mastercardet og Amex'en... Blir ikkje meir enn vindusshopping likevel... :-)

Skrevet

Shhht...! Prøver å få napp i kveld, dah!

;o)

tigertrollet
Skrevet

Hehe... nett no kan ho få 10 dagars shopping på både Visaen, Mastercardet og Amex'en... Blir ikkje meir enn vindusshopping likevel... :-)

Pøh, for no sprøyt. Man lar det gå varmgang i kort som ikke står i ens eget navn:-)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Mannen min har kun hatt sex med meg, og er ny i dette med munnsex på meg... venter på det. Er det vanlig med munnsex altså??

Skrevet

Mannen min har kun hatt sex med meg, og er ny i dette med munnsex på meg... venter på det. Er det vanlig med munnsex altså??

Ja, det er vanlig.

Men dersom han er uerfaren får du lære han opp. Det har han helt sikkert ikke noe i mot. Opplæring er bare gøy :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er paven katolikk ?

tigertrollet
Skrevet

Shhht...! Prøver å få napp i kveld, dah!

;o)

Er han prippen og har slått knute på pikken? Nå igjen?..

Dagens kvinnfolk må faen døtte meg trygle om kuk.. Si at du aldri har sett en så stor kuk før. Det pleier å hjelpe. År etter år..

Skrevet

Er han prippen og har slått knute på pikken? Nå igjen?..

Dagens kvinnfolk må faen døtte meg trygle om kuk.. Si at du aldri har sett en så stor kuk før. Det pleier å hjelpe. År etter år..

Njæ, egentlig så er'n ikke så vanskelig nå om dagen... :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mine aller første var helt elendige, men det var sikkert jeg også. Etter det ble ting bedre.

En fjortis i dag om oralsex: ÆÆSSSJJ... pjuk-pjuk-pjuk.

tigertrollet
Skrevet

Njæ, egentlig så er'n ikke så vanskelig nå om dagen... :o)

Han fikk tilbake penger på skatten og har fått påskeegg av den omtenksomme samboeren altså? Høres bra ut:o)

Skrevet

Han fikk tilbake penger på skatten og har fått påskeegg av den omtenksomme samboeren altså? Høres bra ut:o)

Påskeegget får han selvfølgelig ikke før på lørdag - det er enda i oppfyllingsprosessen.

Skrevet

Påskeegget får han selvfølgelig ikke før på lørdag - det er enda i oppfyllingsprosessen.

Hugs: Fyll er ikkje fest!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...