Gå til innhold

Hvor mange av dine sexpartnere....

Anbefalte innlegg

Gjest Here Kitty-Kitty

Mine aller første var helt elendige, men det var sikkert jeg også. Etter det ble ting bedre.

En fjortis i dag om oralsex: ÆÆSSSJJ... pjuk-pjuk-pjuk.

Jeg er 30 og har enda ikke utført oral på NOEN... Jeg liker ikke tanken på det... Men jeg elsker når noen gjør det på meg. Litt dårlig gjort da...

Noen tips om hvordan nyte det og gjøre det rett kanskje?

Fortsetter under...

Jeg er 30 og har enda ikke utført oral på NOEN... Jeg liker ikke tanken på det... Men jeg elsker når noen gjør det på meg. Litt dårlig gjort da...

Hvor godt det er ligger vel i hue ditt, og det er nok ikke et triks man kan gjøre for å like dette bedre.

Personlig tenner det meg veldig, noe jeg får inntrykk av at det gjør for mange, og det blir vanskelig å skulle komme meg noen oppskrift på hvordan man skal nyte dette dersom det ikke allerede er noe som tenner deg.

For hadde det tent deg så hadde du vel gjort det tidligere.

Ulv I Faarikaal

Jeg vet det vel, men SDD hadde en forklaring med mer prosa. Finn fram den SDD, eller noen andre som husker hvor den er.

Damer som behersker det der, er gull verd, men det gjelder sikkert andre veien også. Jeg har lest her at gutta ikke er så nøye med rensligheten og det er amatørmessig, men damene må si i fra også. Dra han inn på badet og vask han, det blir sikkert et bra forspill :-) Vasken er også et lite kunststykke: først såpe for å løse opp fett, så gni med rent vann, så såpe igjen, så gni med rent vann osv til det er blankt og fint. Ikke alle menn engang som kan det kunststykket. Med for trang forhud blir det verre, da må det strekking og steriodkrenm til i noen uker for å få rydda opp.

Gjest Here Kitty-Kitty

Hvor godt det er ligger vel i hue ditt, og det er nok ikke et triks man kan gjøre for å like dette bedre.

Personlig tenner det meg veldig, noe jeg får inntrykk av at det gjør for mange, og det blir vanskelig å skulle komme meg noen oppskrift på hvordan man skal nyte dette dersom det ikke allerede er noe som tenner deg.

For hadde det tent deg så hadde du vel gjort det tidligere.

Men jeg har litt lyst, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Kanskje min neste kjæreste får meg tent nok til å gjøre det.

Jeg vet det vel, men SDD hadde en forklaring med mer prosa. Finn fram den SDD, eller noen andre som husker hvor den er.

Damer som behersker det der, er gull verd, men det gjelder sikkert andre veien også. Jeg har lest her at gutta ikke er så nøye med rensligheten og det er amatørmessig, men damene må si i fra også. Dra han inn på badet og vask han, det blir sikkert et bra forspill :-) Vasken er også et lite kunststykke: først såpe for å løse opp fett, så gni med rent vann, så såpe igjen, så gni med rent vann osv til det er blankt og fint. Ikke alle menn engang som kan det kunststykket. Med for trang forhud blir det verre, da må det strekking og steriodkrenm til i noen uker for å få rydda opp.

"Vasken er også et lite kunststykke: først såpe for å løse opp fett, så gni med rent vann, så såpe igjen, så gni med rent vann osv til det er blankt og fint"

Hehe, det høres ut som om du polerer en bil.

Ulv I Faarikaal

"Vasken er også et lite kunststykke: først såpe for å løse opp fett, så gni med rent vann, så såpe igjen, så gni med rent vann osv til det er blankt og fint"

Hehe, det høres ut som om du polerer en bil.

Javisst, noe sitter ofte godt fast og inneholder naturlig talg som skal holde huden myk og tynn. Blankheten er tegn på at det er rent.

Annonse

Hvorfor ikke like godt putte den i vaskemaskinen på kokevask?

Bruker du sølvpuss, forresten?

Ulv I Faarikaal

Ja, det anbefales av Vitamininstituttet i Schweitz.

Høres ut som humbug. Ei dame klagde høylydt her en gang over ureinslige mannfolk, og mange har helt sikkert ikke teknikken i orden.

Du er vel ikke sjenert/ plaget av detaljene vel ? Gutter får vite alt for lite om slikt før de skal til pers. En trodde de gule talgkjertlene på skaftet var en sykdom, til jeg opplyste at de smører innsiden av penishuden, så den glir lettere. Noen har mer synlige enn andre. Dette burde han fått vite før han ble 18.

Annonse

Gjest thruma

1. har ikke vært villig til å utføre/få oralsex? 1

2. a.har vært god i senga? 3 b. har vært dårlig i senga? egentlig ingen.. for mye alkohol har ødelagt én eller to ganger,men ellers..

3.har vært dårlig med forspill før selve sexen?

ingen, faktisk..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...