Gå til innhold

Tanya Hansen.. Huffa meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig.

Hun sminker seg helt fælt. Ser ut som hun har dekkstift på leppene og rød lipliner rundt. Bittelite hode og meloner som ser ut som de skal sprenge når som helst..

Håret hennes er dessuten nummeret før det detter av.

Skjønner ikke helt de som syns hun er fin, nei..

Jeg har møtt henne flere ganger, og til og med snakket med henne på sexibition en gang. Makan til ufint kvinnemenneske i RL skal man lete lenge etter.

Synes hun gjør seg bedre på film, uten at det sier noe som helst. Dog er hun en jævel til å snakke mange forskjellige språk! :)

Det er mer plastikk i den dama enn det er i sprengstoff.

Jeg har møtt henne flere ganger, og til og med snakket med henne på sexibition en gang. Makan til ufint kvinnemenneske i RL skal man lete lenge etter.

Synes hun gjør seg bedre på film, uten at det sier noe som helst. Dog er hun en jævel til å snakke mange forskjellige språk! :)

Det er mer plastikk i den dama enn det er i sprengstoff.

"Det er mer plastikk i den dama enn det er i sprengstoff. "

Synd, elles kunne ho ha vore brukt som hemmeleg våpen mot Saddam slik at krigen kunne vore unngått! :-)

"Det er mer plastikk i den dama enn det er i sprengstoff. "

Synd, elles kunne ho ha vore brukt som hemmeleg våpen mot Saddam slik at krigen kunne vore unngått! :-)

Hehe, ja. Jeg har jo lest at Saddam har sansen for kvinnfolk, så hun hadde sikkert kommet veldig nære målet :)

Annonse

Enig.

Hun sminker seg helt fælt. Ser ut som hun har dekkstift på leppene og rød lipliner rundt. Bittelite hode og meloner som ser ut som de skal sprenge når som helst..

Håret hennes er dessuten nummeret før det detter av.

Skjønner ikke helt de som syns hun er fin, nei..

Tanya Hansen er og blir færl Kjenner INGEN av noen kjønn som kan like henne! Da kan man likesågodt ta en oppblåsbar Barbara! Like mye ekthet det. (og antagligvis mye mer myk..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...