Gå til innhold

Yasmin - utsettelse - mens

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har gått på Yasmin i snart 2 år, og er rimelig fornøyd med denne pillen.

Men, jeg pleier å hoppe over mensen noen ganger slik at jeg tar 2 brett i slengen. Dette har fungert kjempebra..... helt til nå.......

Jeg var litt over midten på det 2. brettet, så begynner jeg plutselig å blø. Nå har jeg blødd i 6 dager. Ikke massevis, men nok til at jeg må gå med bind hele tiden. I tillegg har jeg murrende menssmerter.

Hvorfor har det blitt slik nå? Det fungerte jo veldig bra før?

Er det noe galt?

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101002-yasmin-utsettelse-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Væren -80

Brukte for noen år siden P-pillen for å utsette mensen i sammenheng med en utenlandsreise og opplevde det samme som du gjør nå. Da jeg sluttet med pillen ble hele syklusen min "ødelagt". Fikk mensen i hytt og pinevær, og ofte varte den i opp til to uker. Måtte til slutt på nye hormontabletter for å regulere mensen - og da gikk den seg til. Du må huske det at kroppen din vender seg til den syklusen du vanligvis har, og at kroppen selv kan produsere hormoner, selv om du har et fast inntak ved siden av. Det hender også at man opplever småblødninger i mellom vanlige sykluser også. Noe som er en bivirkning (se bruksanvisningen din)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...