Gjest Et gammelt fotoalbum??!! Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jepp, fordi de sier det vi vil høre. Gir oss det vi ønsker oss. Er den vi ønsker oss. Helt til...gradvis og så plutselig...Og FAEN så hardt det er å ta seg selv nok sammen til å bryte ut av den lysten til å VILLE overse det som skurrer, og heller forholde seg til det som er mest behagelig; at han ER den vi først får inntrykket av at han er. Jeg kommer iallefall til å være utrolig skeptisk til neste mann som prøver å varte meg opp på samme måte, aldri er uenig med det jeg sier i begynnelsen men bare snakker meg etter munnen og hevder å ha de samme holdningene og verdiene. Må si som deg, det kunne vært mine ord! Skremmende like tanker. Det er faktisk den største bragden jeg har utført, å rive meg løs fra ham- og jeg har født et barn... Heldigvis har jeg venner som støttet meg. Det hadde aldri gått uten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101031-tips-om-hvordan-f%C3%A5-tilbake-stj%C3%A5lne-ting-fra-eks/page/2/#findComment-582396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.