Gå til innhold

Tips om hvordan få tilbake stjålne ting fra eks?

Anbefalte innlegg

Gjest Et gammelt fotoalbum??!!

Jepp, fordi de sier det vi vil høre. Gir oss det vi ønsker oss. Er den vi ønsker oss. Helt til...gradvis og så plutselig...Og FAEN så hardt det er å ta seg selv nok sammen til å bryte ut av den lysten til å VILLE overse det som skurrer, og heller forholde seg til det som er mest behagelig; at han ER den vi først får inntrykket av at han er. Jeg kommer iallefall til å være utrolig skeptisk til neste mann som prøver å varte meg opp på samme måte, aldri er uenig med det jeg sier i begynnelsen men bare snakker meg etter munnen og hevder å ha de samme holdningene og verdiene.

Må si som deg, det kunne vært mine ord! Skremmende like tanker.

Det er faktisk den største bragden jeg har utført, å rive meg løs fra ham- og jeg har født et barn...

Heldigvis har jeg venner som støttet meg. Det hadde aldri gått uten!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...