Gå til innhold

har jeg ligget med for mange?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Synes at det er uvanlig

Min personlige mening er at jeg synes at det er for uvanlig og ha ligget med ca 25 forskjellige gutter og ha mistet tellingen når du bare er 21år.Gjør du ikke noe annet enn å spre beina for guttene eller?Det virker da ikke som om du gjør noe annet enn det.

Synes at du bør tenke litt på det, og ikke behandle diverse gutter som "bruk og kast gjenstander"

Selv er jeg 22år, og har ligget med 3 gutter,noe som er faktisk sant.Dessuten så er jeg ganske kresen av meg når det gjelder angående dette,men det er jo mye bedre det enn å ta hvem man vil.

Tenk over ting, for du går til sengs med gutter, og du kan jo fort få stempel på deg som ei jente som er billig hvis dette her kommer ut i nærmiljøet

Det er helt vanlig.

hvis du synes at det er vanlig, så vil jeg antageligvis tro at du er av den samme ulla.

Selvfølgelig er det ikke vanlig å ha mistet tellingen med hvor mange gutter man har ligget med i så ung alder av 21år.

Det bare sier seg selv at hun heller bruker kroppen enn selve fornuften.

Gjest Noe å tenke på

Hei. Jeg synes det er mange, men har vært med mange selv. Flere enn 50... Ja, jeg angrer! Alle opplevelsene var flaue og lite spennende, drita full som jeg var. Kom inn i en vond sirkel, og brydde meg lite. Litt sex her, og litt klining der.. Jeg ønsket med en kjæreste, og forsøkte på feil måte. Hater meg selv for det, men må prøve å glemme... Jeg vet om mange som har vært med over 50. Det er jo lett å komme dit om man er singel og drar mye ut på byen. Ser at i trådene på Åpent forum er det få som sier hvor mange de har vært med. Kun de som har vært med de 3-5. Skulle ønske jeg var blant dem.. Du debuterte forresten tidlig. Jeg var nesten 19, jeg. Så gikk laaang tid til neste ons, og jeg likte det ikke. Så det ble mange på få år, men nå er jeg gift og er glad for at jeg har endret livsstil. Godt og trygt med familie. Angrer enormt på det jeg har gjort, og tenk at ingen av disse opplevelsene var gode for meg. Dessuten var det ikke den egentlige "meg" som holdt på, og jeg hadde aldri gjort det edru. Så der kan man si at fylla hadde skylda.

Hva er vitsen å ha sex når man er full når man like gjerne kan ha det mens man er edru?

Det skjønner jeg ikke vitsen med å ha sex når man er full.

Skylda for å ligge med noen har kanskje fylla,men hvem har skylda for fylla

Gjest til "synes..."

hvis du synes at det er vanlig, så vil jeg antageligvis tro at du er av den samme ulla.

Selvfølgelig er det ikke vanlig å ha mistet tellingen med hvor mange gutter man har ligget med i så ung alder av 21år.

Det kan være lett å miste tellinga når man har ONS!! Og om de ikke betyr noe.... Ikke se ned på henne. Alle er forskjellige. Jeg har også vært med mange. Ja, tidene endrer seg om man kan si det sånn? Jeg håper derimot at noiaia ikke angrer, for det gjør jeg. Men kusinen min har vært med mange hun også, og angrer ikke. Så vi er ulike. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde hatt ONS, men det var da og jeg hadde det ikke så bra en periode. Det må jeg legge bak meg, og det er ikke så godt å høre fordømmende ord.

Annonse

Gjest ja ja!

jeg er 35 og singel,har vært gift og hatt noen samboerskap. jeg har ligget med 55-60 menn tilsammen,men har ikke tenkt å legge inn årene enda...

det er jo helt ekstremt å ha ligget med 55-60menn i en alder av 35år, og så har du ikke tenkt å legge inn årene ennå.

Kan du ikke heller prøve å satse på et fast forhold.

Skjønner ikke vitsen og poenget med å ligge med så mange forskjellige menn.

Det kan være lett å miste tellinga når man har ONS!! Og om de ikke betyr noe.... Ikke se ned på henne. Alle er forskjellige. Jeg har også vært med mange. Ja, tidene endrer seg om man kan si det sånn? Jeg håper derimot at noiaia ikke angrer, for det gjør jeg. Men kusinen min har vært med mange hun også, og angrer ikke. Så vi er ulike. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde hatt ONS, men det var da og jeg hadde det ikke så bra en periode. Det må jeg legge bak meg, og det er ikke så godt å høre fordømmende ord.

det handler ikke å fordømme noen her.Det handler om å tenke seg godt om og bruke hodet og ikke kroppen, før man velger å ligge med gutter som man knapt kjenner en gang.Hva er vitsen med det?

ONS har jeg aldri vært med på, fordi jeg er ikke av den typen som bare har ONS med folk uten å kjenne dem godt nok.

Men som sagt er vi alle inviduelle,men hun burde i allefall tenke seg om og finne ut hvorfor i allverden og hva er årsaken når hun allerede i en alder av 21år har mistet tellingen på hvor mange gutter hun har ligget med.

Det høres da litt udsevanlig ut!

Gjest dobbeltmoralisten

Min personlige mening er at jeg synes at det er for uvanlig og ha ligget med ca 25 forskjellige gutter og ha mistet tellingen når du bare er 21år.Gjør du ikke noe annet enn å spre beina for guttene eller?Det virker da ikke som om du gjør noe annet enn det.

Synes at du bør tenke litt på det, og ikke behandle diverse gutter som "bruk og kast gjenstander"

Selv er jeg 22år, og har ligget med 3 gutter,noe som er faktisk sant.Dessuten så er jeg ganske kresen av meg når det gjelder angående dette,men det er jo mye bedre det enn å ta hvem man vil.

Tenk over ting, for du går til sengs med gutter, og du kan jo fort få stempel på deg som ei jente som er billig hvis dette her kommer ut i nærmiljøet

Men hvorfor skal man ikke kunne unne seg å ha sex med forskjellige gutter. Hvis en ser bort fra alle moralistene som kommer med pekefingrene sine, hva er galt med det? Man tar jo ikke skade av å ha sex akkurat, man deler en kroppslig glede med en annen person.

Tenk over at i noen samfunn er det stor skam å se menn i øynene, man skal ikke danse med andre menn osv. Det å ha sex er den siste skansen før vi har full likestilling her på berget. Det handler kun om folk som dømmer andre folk!

Men hvorfor skal man ikke kunne unne seg å ha sex med forskjellige gutter. Hvis en ser bort fra alle moralistene som kommer med pekefingrene sine, hva er galt med det? Man tar jo ikke skade av å ha sex akkurat, man deler en kroppslig glede med en annen person.

Tenk over at i noen samfunn er det stor skam å se menn i øynene, man skal ikke danse med andre menn osv. Det å ha sex er den siste skansen før vi har full likestilling her på berget. Det handler kun om folk som dømmer andre folk!

Det handler ikke om å dømme folk,det handler der i mot å tenke over ting og bruke hodet før man går rundt og har sex med mange forskjellige gutter, noe som jeg synes er ganske uvanlig til å ha mistet tellingen når man allerede er 21år gammel.

Forresten er det helt noe annet å danse med mange forskjellige menn enn å ha sex med mange forskjellige menn.

Det er ikke akkurat noe galt med det,men det virker da så veldig negativt, og folk kan jo få inntrykk av at hun er en billig person og at hun kan få det ryktet på seg når det kommer ut blant folk.

Man bør ha vett i hodet å tenke seg om, før man utfører en såkalt sexhandling.

Det må være en årsak til at hun har holdt på sånn, og det virker jo nesten som hun har brukt kroppen sin i stedet for hodet uten noen begrensninger til sex.

Gjest dobbeltmoralisten

Det handler ikke om å dømme folk,det handler der i mot å tenke over ting og bruke hodet før man går rundt og har sex med mange forskjellige gutter, noe som jeg synes er ganske uvanlig til å ha mistet tellingen når man allerede er 21år gammel.

Forresten er det helt noe annet å danse med mange forskjellige menn enn å ha sex med mange forskjellige menn.

Det er ikke akkurat noe galt med det,men det virker da så veldig negativt, og folk kan jo få inntrykk av at hun er en billig person og at hun kan få det ryktet på seg når det kommer ut blant folk.

Det må være en årsak til at hun har holdt på sånn, og det virker jo nesten som hun har brukt kroppen sin i stedet for hodet uten noen begrensninger til sex.

Så man skal la være å ha sex med de man har lyst til å ha sex med av hensyn til hva andre folk synes og mener om det?

"...og folk kan jo få inntrykk av at hun er en billig person og at hun kan få det ryktet på seg når det kommer ut blant folk."

Man bør da heve seg over hva andre måtte mene, med mindre man er 14 år og ikke vet bedre.

Ikke bare i forhold til ONS, men i forhold til alt.

"...og folk kan jo få inntrykk av at hun er en billig person og at hun kan få det ryktet på seg når det kommer ut blant folk."

Man bør da heve seg over hva andre måtte mene, med mindre man er 14 år og ikke vet bedre.

Ikke bare i forhold til ONS, men i forhold til alt.

Ja,det er klart over at man må heve seg over det ryktet som blir spredd ut om ho.

Selv synes jeg personlig at man bør bruke den fornuften man har og vettet før man begir seg ut med å ha sex med mange forskjellige sexpartner.

Det er jo ikke rart i at hun har blitt voldtatt to ganger, når hun selv blant annet ikke kjenner den personen som hun såkalt har sex med godt nok og er sterk nok til å si i klar i fra at hun ikke vil ha sex på forhånd, men som sagt kan jo også venner og bekjente voldta folk.

Annonse

Ja,det er klart over at man må heve seg over det ryktet som blir spredd ut om ho.

Selv synes jeg personlig at man bør bruke den fornuften man har og vettet før man begir seg ut med å ha sex med mange forskjellige sexpartner.

Det er jo ikke rart i at hun har blitt voldtatt to ganger, når hun selv blant annet ikke kjenner den personen som hun såkalt har sex med godt nok og er sterk nok til å si i klar i fra at hun ikke vil ha sex på forhånd, men som sagt kan jo også venner og bekjente voldta folk.

Eller at hun ikke er sterk nok til å si klart og tydelig nei at hun ikke vil ha sex

Det at hun kommenterer at det er kult at hun single dama på 35år har ligget med ca. 55-60, er jo ikke helt normalt å si da.Da må det være noe galt med ho.

"men som sagt kan jo også venner og bekjente voldta folk."

Faktisk blir de aller, aller fleste overgrepene i landet her begått av nettopp bekjente. Det finnes noen tall på det der. Husker ikke hva de var (spør Sør når han kommer tilbake), men jeg tror det var over 90 %.

At jenter tør å bli med fremmede hjem er en ting jeg ikke helt forstår selv, men dette har fint lite med sexen å gjøre.

Det er tross alt sex med mange en del av dere angriper.

Javel.

Gjest maneater

For å unngå at slike en-natts-opplevelser kommer ut på ryktebørsen bør en velge sin partner med omhu. Jeg velger alltid gifte menn, de er like interessert som meg i å holde tett om vårt lille, deilige eventyr.

Gjest deMona

Er du helt tett i hodet ditt,Kan du fortelle meg hva som er så kult å ha ligget med ca. 55-60 gutter når man er i en alder av 35år.

syntes at det hørtes ekstremt ut,jeg

Det i seg selv at hun hadde ligget med så mange syns jeg ikke er kult, men det at hun lever slik hun vil, at hun er fornøyd med seg selv og at hun står for det hun gjør, det er det som er kult.

Sorry at det kom ut på den måten.

Gjest noiaia

Eller at hun ikke er sterk nok til å si klart og tydelig nei at hun ikke vil ha sex

Det at hun kommenterer at det er kult at hun single dama på 35år har ligget med ca. 55-60, er jo ikke helt normalt å si da.Da må det være noe galt med ho.

Hei kjære deg.

Jeg tror ikke det er så veldig mye galt med meg. Og det var ikke det at hun dama hadde ligget med så mange som var kult, men det var det at hun selv kunne stå for det og at hun var sterk og selvsikker som var kult.

Jeg beundrer deg som bare har ligget med tre gutter. Skulle virkelig ønske at det var meg.

Skal si deg en ting:

Det er ikke alle liv som er like.

Jeg har opplevd mye vondt, som du vet har jeg blitt voldtatt to ganger, og jeg har blitt mishandlet av en mann i over ett år, før jeg måtte rømme landet for å komme vekk fra han.

Det er ikke alltid like lett å være tenåring. Da jeg gjorde alle de "tabbene" var jeg veldig ung, og jeg VILLE faktisk gjøre det, det var bare det at jeg VILLE det av feil grunn. Jeg var opptatt av gutter, og de var opptatt av meg.

Det var mange forskjellige episoder, men de fleste av disse guttene var jeg sammen med. Det er bare noen få av disse som var sånne jeg aldri så igjen.

Men jeg blir sint når du dømmer meg på den måten du gjør, det var nettopp derfor jeg skrev dette inlegget for å se hvordan folk tolket meg som person utifra en slik detalj.

Ikke si at det "må være no galt med ho" bare fordi du vet hvor mange jeg har hatt sex med. Hvilken rett har du til å si det, du som ikke kan skrive en gang?

Skal love deg, at hadde du møtt meg, så ville du aldri gjetta at det var jeg som hadde skrevet dette. For du tror sikkert at jeg er, snakker som og ser ut som et ludder.

Men jeg gjør faktisk ikke det.

Jeg er en helt vanlig jente, jeg har bare vært litt mer seksuelt aktiv enn sånne som deg, og jeg angrer på mye av det, men ikke på alt, jeg har en samboer som vet om det , som aksepterer det og som elsker meg.

Jeg har vært forsiktig, har aldri blitt gravid eller smittet med sykdommer.

Og jeg er i alle fall ikke redd for "rykter" og at "nærmiljøet skal få vite som det".

Hvorfor skulle jeg være det?

Mine venner og kjente kjenner ,eg jo, og vet hvem jeg er, men de som ikke gjør det, de bryr jeg meg ikke om.

Det er synd å se, at det er så få mennesker som har forståelse for dette. Men jeg kan jo forstå det, vi lever i et ganske konservativt samfunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...