Gå til innhold

p-piller som utsetter mens

Anbefalte innlegg

Gjest utsette mensen...?

hvilke p-piller kan jeg bruke som utsetter mens ved å fortsette med et helt brett? Med Trinordiol som jeg bruker, kan man bare bruke de siste tablettene på brettet, og syns det blir litt bortkastet, og det blir kun 10 dg. ekstra. Vil kunne fortsette på et nytt brett og slippe mensen. Hvilke p-piller gjør dette? Prøvde med Yasmin, men da fikk jeg mens selv om jeg fortsatte med det neste brettet. Hvilke p-piller har også minst hormoner og virker minst depresivt? (Sliter med depresjoner)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101060-p-piller-som-utsetter-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest utsette mens....?

Du kan utsette med de andre pillene også. Men da i riktig rekkefølge.

hvordan da? med trinordiol? kan man ikke da bare fortsette med de gule tablettene? (er en del som er hvit/rød og så gul). kan man ikke bare fortsette med de gule og ikke hele brettet?

Gjest papirtiger

hvordan da? med trinordiol? kan man ikke da bare fortsette med de gule tablettene? (er en del som er hvit/rød og så gul). kan man ikke bare fortsette med de gule og ikke hele brettet?

Utsette mensen med Trinordiol krever litt planlegging.

Men du kan utsette mensen ved å feks ta 12 røde, 10 hvite og 20 gule.

Du kan utsette med så mange tabletter du vil, men du må ta de i riktig rekkefølge (røde - hvite - gule).

Tror ikke du skal utsette med mer enn ett brett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...