Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daraan
Skrevet

Så er det jeg da som lett kan trives med sex både en og to og tre ganger om dagen..

Også er det typen da som helst trives med sex sånn av og til. Kanskje en gang i uka eller noe sånn.

Hva gjør man med sånnt egentlig????

Jaja,vet,ingenting.....jeg bare forteller jeg....

Skrevet

Vel, jeg har det som deg....

hm.. må bare si at jeg oxo har det slik.. ganske frustrerende.. :o(

Kizza1365380506
Skrevet

hm.. må bare si at jeg oxo har det slik.. ganske frustrerende.. :o(

Henger meg på!!! Frustrerende.

Skrevet

Gå rundt frustrert, kjøp deg en vibrator eller finn deg en elsker.

tigertrollet
Skrevet

Gå rundt frustrert, kjøp deg en vibrator eller finn deg en elsker.

Eller alle tre alternativene;-)

Gjest steinol
Skrevet

Hvis dere er så frusterte, skaff dere en elsker davel. Det er mange der ute som er i samme situasjon som dere. Både gutter og jenter. Selv er jeg en gutt i akkurat samme situasjon, og jeg vurderer elskerinne.

Gjest Grainne
Skrevet

Hvis dere er så frusterte, skaff dere en elsker davel. Det er mange der ute som er i samme situasjon som dere. Både gutter og jenter. Selv er jeg en gutt i akkurat samme situasjon, og jeg vurderer elskerinne.

Hadde ALDRI tatt meg en elsker! Er glad i mannen min, jeg! Selv om jeg savner sex oftere....

Skrevet

Hadde ALDRI tatt meg en elsker! Er glad i mannen min, jeg! Selv om jeg savner sex oftere....

Da er vibrator tingen! ;-)

Gjest Grainne
Skrevet

Da er vibrator tingen! ;-)

Ja... jeg lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en....

Gjest Daraan
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å finne meg elsker. Er for sensitiv jeg. Dessuten holder jeg meg til en jeg...

Gjør mot andre som jeg vil de skal gjøre mot meg...

Gjest Daraan
Skrevet

Vel, jeg har det som deg....

Hmh.. Er flott at andre har det som meg..

Eller heller trist daa...men flott at jeg ikke er alene lissom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...