Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vil først ønske dere alle en riktig god påske håper dere klarer og slappe av det er jo ikke alltid så lett. jeg skal nå denne mnd prøve igjen etter min 5 abort. skal gå på pergotime og progesteron og blodfortynnende. ikke lett og slappe av når en må telle dager osv. men jeg går på med friskt mot og håper det beste. ett spørsmål burde jeg holde det hemmlig hvis jeg blir gravid til mannen min? har mistet så mange ganger at han har mistet litt troen og er redd han bare vil bekymre seg, er det bedre og si det hvis jeg går over den magiske grensen? uff ikke lett og vite hva man skal gjøre. men jeg er i alle fall glad for at jeg endelig fikk hjelp men måtte gå privat og det er jeg kjempe glad for. Karin Hallmann ved volvat i oslo er fantastisk.er det noen som har erfaring med sa og prøvd noe av dette?

er det noen andre som har gode råd for og unngå enda en sa?

håper det går bra for dere alle som prøver. ha en riktig god påske kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101121-hmm-klarer-jeg-det-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at du har fått så god hjelp. Med den oppfølgingen og medisineringen du får nå, burde det i alle fall være betydelige bedre sjanser enn tidligere. Men så vet man ikke - det kan jo skje at du aborterer pga. feil på fosteranlegget.

Når det gjelder å fortelle det til mannen din, kan jeg nesten ikke skjønne hvordan du kan greie å holde det hemmelig. Jeg blir i alle fall så opptatt av disse tingene når vi holder på, at jeg hadde aldri klart å ikke snakke om det. Og hvis det går galt igjen, er det kanskje godt å ha noen å støtte seg på også ?

Når det gjelder tips og råd, har jeg ikke noe særlig mer å bidra med. Men en del undersøkelser tyder på at kaffe kan øke abortfrekvensen. Etter at jeg aborterte, ble jeg redd for at det kunne ha slått ut. Så da jeg ble gravid etterpå, kuttet jeg kaffen helt. Siden har jeg mistet helt smaken på det, så nå drikker jeg bare små mengder.

Lykke til - og kos dere i påsken ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...