Gå til innhold

Har jeg rett?

Anbefalte innlegg

Gjest til dere

Det virker her som gutter vil at jenta skal være barbert; litt eller alt. Alle har munnsex (alle gir, men jeg er visst den eneste som ikke får?.. jobber med saken...), og det er helt vanlig. Jenter bruker vibrator (jeg har aldri holdt en engang..), og de fleste synes det er ok med mange ONS bare man ikke sier hvor mange man har hatt.... Alle har god og fantastisk sex, helst hver dag. Men jeg kan ikke tro at f.eks. alle har munnsex, og at leketøy er vanlig. Kommer ikke leketøy inn etter mange års samliv når ting begynner å bli litt for rutine? Har alle jenter tid til å barbere seg både her og der? Man må jo holde det ved like, og det vokser fort ut igjen.. men helt ut tar det tid. Og det er jo ikke gjort i en fei å barbere seg mellom beina; man må jo være forsiktig også. Menn forlanger mye, og det er mye "snakk" om hvor mye de kan og vet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eldre mann :-)

Du har rett i mye av det du skriver, men alle har det ikke sånn da. Jeg er eldre enn de fleste her inne, og kan nok en gang si at smaken er som baken.

Jeg synes ikke det er penest med en glattbarbert jente, for jeg synes liksom at litt av "identiteten" blir borte da.

Og ikke har jeg hatt munnsex med alle mine partnere, og ei heller fantastisk sex med alle sammen. Bare 3 av damene har gjort oralsex på meg på en sånn måte at jeg har lyst til å gjøre det igjen. En del har vært sånn ok, og noen som om de lå å gnaga på et kjøttbein.

Nå er jeg tilhenger av å si hvordan jeg vil ha det, men ikke alle vil lytte heller, for de skal liksom "bevise" at de kan det.

Følelser for den personen du er sammen med, spiller en sterk rolle her.

Jeg har et godt råd til deg ; nyt det på den måten du liker det du:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/#findComment-575398
Del på andre sider

"Det virker her som gutter vil at jenta skal være barbert; litt eller alt."

Om du skal barbere deg nedentil, så skal du gjøre det for din egen skyld - ikke for noen mann. Jeg syns det er mest praktisk og behagelig å være barbert, derfor gjør jeg det. At sambo liker det er jo bare et pluss.

"Alle har munnsex (alle gir, men jeg er visst den eneste som ikke får?.. jobber med saken...), og det er helt vanlig."

Du må ikke tro alt du leser her på DOL. De som skriver mest om oralsex eller analsex eller hva det måtte være er gjerne de som praktiserer det selv. De som ikke praktiserer det skriver selvfølgelig ikke så mye, men de finnes nok de også. For din del håper jeg virkelig at du får oppleve å motta oralsex du også, dersom du savner det.

"...og de fleste synes det er ok med mange ONS bare man ikke sier hvor mange man har hatt..."

Slike utsagn ville jeg tatt med en klype salt ;o) Det er mange meninger ute og går. Noen lar ikke ONS stå i veien for seg, mens andre syns det er plagsomt. Det har jo kommet frem de siste dagene her.

"Alle har god og fantastisk sex, helst hver dag. Men jeg kan ikke tro at f.eks. alle har munnsex, og at leketøy er vanlig."

Igjen - ta det med en klype salt. De som har mye bra sex, skriver kanskje mye om det. De som ikke har det, skriver ikke så mye om det - selvom det finnes endel eksempler på DOLere som ikke har himmelsk sex her også. Jeg tror nok at munnsex og leketøy er ganske vanlig, men det betyr ikke at de som ikke bruker dette har dårligere sex av den grunn. Gjør det som DU tenner på!

"Kommer ikke leketøy inn etter mange års samliv når ting begynner å bli litt for rutine?"

Jeg tror dette er veldig individuelt. De parene som på hver sin kant tidligere har brukt leketøy har kanskje lettere for å bringe det inn i nye forhold, mens for de parerne hvor dette er nytt kan det ta litt lenger tid å bli trygge på det. Jeg er ikke enig i at leketøy er noe som bringes inn når sexen blir "for rutinemessig". Leketøy og hjelpemidler kan like fint være en del av akten for nyforelskede, vårkåte par som for dem som trenger en ekstre piff. Det betyr ikke at sex uten leketøy ikke er bra nok.

"Har alle jenter tid til å barbere seg både her og der? Man må jo holde det ved like, og det vokser fort ut igjen.. men helt ut tar det tid. Og det er jo ikke gjort i en fei å barbere seg mellom beina; man må jo være forsiktig også."

Med litt trening trenger det ikke ta lang tid i det hele tatt. Det kan blir en del av dusjrutinen en gang i uken eller så.

"Menn forlanger mye, og det er mye "snakk" om hvor mye de kan og vet."

Jeg syns ikke du skal gjøre annet enn det du selv har lyst til - enten det gjelder barbering, leketøy eller andre ting. Det du gjør skal ikke gå over dine egne grenser, spesielt ikke når det gjelder sex. Det er ok å strekke seg litt for å tilfredsstille en partner, men ikke lenger enn du selv føler er greit.

Og husk - de som snakker for mye om hva de "vet" kan noen ganger være de som må kompansere for noe annet ;o)

Gjør det sånn som du og din partner liker det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/#findComment-575559
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Barbering tar da slettes ikke lang tid. Er som å bli imponert over at folk rekker å vaske håret hver dag. Snakk om prioritering.

Oralsex er nok vanlig. Jeg har hatt det med alle kjærester, og de har gjort det på meg.

Jeg har leketøy og har stor glede av de. Jeg var sammen med eksen i mange år og vi brukte leketøy i alle år. Jeg synes ikke man skal ta leketøy fram fordi sexlivet er kjedelig, men for å berike et allerede fint sexliv :)

Men. Hvis det er noe som ikke føles naturlig for deg å gjøre, skal du selvsagt ikke gjøre det. Hva andre gjør er egentlig helt uinteressant så lenge du er fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/#findComment-575667
Del på andre sider

Gjest til dere

Jeg både fikk og ga munnsex i den tiden vi hadde et sexliv, noe annet hadde vært uakseptabelt for meg.

Vibratorer har jeg flere av og jeg fjerner hårene med hårfjerningskrem fordi jeg liker det, ikke fordi mannen har forlangt noe.

Unnskyld jeg spør, og du behøver selvsagt ikke svare. Men er du gift nå og har ikke sex med mannen din lenger? Det bare virket slik i innlegget ditt. Har dere være sammen lenge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/#findComment-576256
Del på andre sider

Unnskyld jeg spør, og du behøver selvsagt ikke svare. Men er du gift nå og har ikke sex med mannen din lenger? Det bare virket slik i innlegget ditt. Har dere være sammen lenge?

Vi har vært sammen siden høsten -86, han flyttet ut av soverommet for litt over et år siden. Det hender vi har sex da, kanskje 12-15 ganger i året eller noe sånn når han sikkert ikke holder ut lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/#findComment-576261
Del på andre sider

Gjest til dere

Vi har vært sammen siden høsten -86, han flyttet ut av soverommet for litt over et år siden. Det hender vi har sex da, kanskje 12-15 ganger i året eller noe sånn når han sikkert ikke holder ut lenger.

Det er da noen ganger det:) Vi har det heller ikke så mye oftere, men det er pga dumme arbeidstider og små barn som sovner sent...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101131-har-jeg-rett/#findComment-576275
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...