Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg elsker mannen min, men har vanskelig for å fantasere om ham. han fantaserer kun om meg mens jeg fantaserer om situasjoner som tenner meg hvor andre menn kan spille roller. det er ikke andre følelser enn de rent seksuelle knyttet til disse fantasiene. mannen min har liten bruk for fantasier selv og liker ikke at jeg fantaserer om andre eller at jeg fantaserer mens vi har sex, noe jeg ofte trenger for å bli virkelig kåt. jeg får skyldfølelse for dette, til og med når jeg onanerer og fantaserer alene. i det øyeblikket jeg kommer tenker jeg på ham fordi det er forbundet med intimitet,men får altså dårlig samvittighet.

har dere noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101145-fantasi-og-skyldf%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal fantasere i vei jeg. Det kan da ikke være noe galt i det? Jeg tviler sterkt på at din mann ikke har tanker for noen andre enn deg, enten om det er i eller utenfor senga.

Han påstår nok dette for å kunne nekte deg den samme gleden, som gjør han sjalu.

Derfor skal du fantaserer og storkose deg med onani og den andre seksualiteten din.

God påske:-)

petter smart

Fantaserer du aldri om din mann?

Jeg tviler på at han kun fantaserer om deg. Det er i så fall den første mannen jeg har hørt om som ikke fantaserer om andre. Det er ikke noe galt å fantasere, så lenge det ikke er f.eks. naboen eller andre dere kjenner.

At du fantaserer om andre under sex er litt annerledes. Dersom du bare lukker øynene og tenker på Brad Pitt så er jo ikke det noe særlig for mannen din. Da bør du holde mest mulig fokus på han.

Hvorfor klarer du ikke å bli kåt når du tenker på/fantaserer om han da?

Jeg fantaserer sjelden om min samboer når jeg onanerer (men det hender jo). Men fantaserer heller aldri om andre mens jeg har sex med han, da er det kun han jeg er opptatt av og tenker på.

Fantasi er da på ingen måte skadelig! Selv ikke om det er om naboen.. :-) Drøm ivei!

Fantaserer du aldri om din mann?

Jeg tviler på at han kun fantaserer om deg. Det er i så fall den første mannen jeg har hørt om som ikke fantaserer om andre. Det er ikke noe galt å fantasere, så lenge det ikke er f.eks. naboen eller andre dere kjenner.

At du fantaserer om andre under sex er litt annerledes. Dersom du bare lukker øynene og tenker på Brad Pitt så er jo ikke det noe særlig for mannen din. Da bør du holde mest mulig fokus på han.

Hvorfor klarer du ikke å bli kåt når du tenker på/fantaserer om han da?

Hva er galt i å fantasere om naboen? Vi har DEN lekre naboen, og han er en gjenganger i mine fantasier. Men jeg ville nok IKKE hatt han i RL.

Annonse

petter smart

Hva er galt i å fantasere om naboen? Vi har DEN lekre naboen, og han er en gjenganger i mine fantasier. Men jeg ville nok IKKE hatt han i RL.

Jeg mener en ikke bør fantasere om personer en kjenner personlig. Det blir litt for nært utroskap for min smak.

Ikke særlig hyggelig for mannen din når du fantaserer om naboen deres. Og det er ikke helt utenkelig at det ender opp med utroskap heller.

Jeg mener en ikke bør fantasere om personer en kjenner personlig. Det blir litt for nært utroskap for min smak.

Ikke særlig hyggelig for mannen din når du fantaserer om naboen deres. Og det er ikke helt utenkelig at det ender opp med utroskap heller.

Hva?????? Denne mannen er rålekker, og så skal jeg ikke få fantasere om han. Det har da ingeting med utroskap å gjøre. Jeg har masse flotte venninner, og sambisen må gjerne "skjerpe appetitten" ute, så lenge "han spiser" hjemme. Og jeg vil ikke vite om det dersom han gjør det.

Og han vet heller ikke at jeg har noen fantasier om naboen.

Det er HELT utenkelig at det fører til utroskap.

" Og det er ikke helt utenkelig at det ender opp med utroskap heller."

Jeg registerer nok en gang at du har fint lite tiltro til menneskers vilje.

Tullprat.

"..............."

Gjest papirtiger

Vær så snill... Med en slik tankegang er jeg overrasket over at du lar eventuell kjæreste gå utenfor huset.

Fantasier har fint lite med virkeligheten å gjøre. Og soulful burde kanskje ikke fortelle mannen at hun ikke fantaserer om han hvis det plager han sånn.

Hva man faktisk gjør og hva man har lyst til å gjøre, er to helt forskjellige ting.

Annonse

petter smart

Vær så snill... Med en slik tankegang er jeg overrasket over at du lar eventuell kjæreste gå utenfor huset.

Fantasier har fint lite med virkeligheten å gjøre. Og soulful burde kanskje ikke fortelle mannen at hun ikke fantaserer om han hvis det plager han sånn.

Det går så bra så, dama fantaserer kun om meg......

Hun fantasere i alle fall mest om meg, og ikke om naboer o.l. Noe jeg heller ikke gjør. Og spesielt ikke når vi har sex, det blir for drøyt.

Så du mener det er greit å ha lyst til å ha sex med f.eks. naboen? Ikke særlig hyggelig å høre for den andre det da.

Jeg har et flott sexliv med min samboer i ni år. Og mye av det ligger nok i det at vi gir hverandre frihet til å ha fantasier, sammen og alene!

Kan ikke skjønne at ikke jeg eller han skal få "drømme oss bort" litt i fantasier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...