Gå til innhold

Anbefalte innlegg

problematikk

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 1/2 år og har ikke hatt sex på ca 1/2 år. første halvåret hadde vi ikke sex! i løpet av den tiden vi hadde sex så har det vært flere ukers mellomrom.

I det siste har forholdet vært veldig kjedelig og kaldt, jeg har prøvd å konfrotere hun med det men hun sier bare at hun har vondt og at hun har sopp som hun må få behandling for.

Det er gått en stund og hun har ikke gjort noe med det..

Hun viser heller ikke noe tegn på at hun er intressert i noe seksuelt i det heletatt. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg føler at hun ikke tenner på meg seksuelt og føler at dette er et såpass stort problem at det ødlegger forholdet. Hun vil kose heletiden men jeg er avisende da jeg vet nå at jeg ikke kommer noe vei og klarer ikke få sex ut av tankene... føler at det går mye bedre uten fysisk kontakt med hun. Det jeg føler er verst er at jeg og hun ikke klarer å komnisere lenger. Hun er blitt veldig avisende når jeg tar dette opp med hun nå og begynner å kjefte og vil ikke snakke om det...

Hva kan jeg gjøre med det?

Er det noe å gjøre med dette forholdet eller er det bare tegn på at det ikke er noe gnist og med andre ord at forholder er ødelagt?

Ville noen ha taklet å leve i sølibat når man vet at den andre ikke er fysisk skadet eller det er noe som hindrer partneren til å ha sex, det er heller ikke noe moralsk grunn til det, hun er ikke jomfru og er redd for å miste det!

Forslag? Meninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101189-samlivs-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klatrebillen

Jeg synes det høres ut som dere bør skille lag.. hun virker jo ikke interessert i å ordne opp i soppen sin (for å si det sånn..). Men du sier hun ellers vil kose?... hm.. Hvor gamle er dere? Kanskje hun vil vente med sex? Det er ikke uvanlig at det går uker imellom, altså. Alle forhold er ulike, og man har det slik som passer for "oss". Jeg mener du må snakke med henne, spør henne rett ut! Om ingenting nytter, gjør det slutt. Er dere virkelig glade i hverandre må du ikke gi opp. Men snakk i kveld, så dere kan få en fin påske sammen (eller alene). Kan det være en annen grunn til at hun kun vil kose og ikke ha sex? Kanskje synes hun at du maser, og det er jo en turn off. Blir hun kåt vil hun vel ha sex, men først må hun jo bli kvitt soppen. Kjøp canesten salve og stikkpille til henne da, fåes på apoteket. Si du gjerne vil hun skal bli kvitt soppen, for det klør vel også? Lykke til, og skriv her hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101189-samlivs-problem/#findComment-575997
Del på andre sider

Jeg tror at det lureste du kunne gjøre, er å spørre henne om det er noe annet enn soppen som plager henne. Kanskje hun har noe hun ikke føler seg vel med i livet, kanskje det er noe hun går og funderer på som plager henne? Jeg leste en gang et slikt flott sitat om at menn må ha god sex for å ha det godt og at kvinner må ha det godt for å ha god sex.

Det er ikke nødvendigvis _deg_ hun ikke har lyst på sex sammen med...

Dersom dere har god kommunikasjon dere imellom, så vil hun svare deg ærlig på et spørsmål om det er noe annet enn sopp. Sistnevnte er veldig grei å skylde på dersom man er litt flau og bekymret over den egentlige grunnen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101189-samlivs-problem/#findComment-576094
Del på andre sider

problematikk

Jeg synes det høres ut som dere bør skille lag.. hun virker jo ikke interessert i å ordne opp i soppen sin (for å si det sånn..). Men du sier hun ellers vil kose?... hm.. Hvor gamle er dere? Kanskje hun vil vente med sex? Det er ikke uvanlig at det går uker imellom, altså. Alle forhold er ulike, og man har det slik som passer for "oss". Jeg mener du må snakke med henne, spør henne rett ut! Om ingenting nytter, gjør det slutt. Er dere virkelig glade i hverandre må du ikke gi opp. Men snakk i kveld, så dere kan få en fin påske sammen (eller alene). Kan det være en annen grunn til at hun kun vil kose og ikke ha sex? Kanskje synes hun at du maser, og det er jo en turn off. Blir hun kåt vil hun vel ha sex, men først må hun jo bli kvitt soppen. Kjøp canesten salve og stikkpille til henne da, fåes på apoteket. Si du gjerne vil hun skal bli kvitt soppen, for det klør vel også? Lykke til, og skriv her hvordan det gikk.

Jeg har ikke lyst til å gi hun et ultimatum. Jeg vil at hun skal forstå hvor viktig dette er selv og vil at hun skal si fra til meg hva hun føler eller mener i og med at jeg prøver å ta det opp med hun. Hun gir meg ikke et klart svar. Jeg vet at jeg elsker hun og ikke vil at dette skal være en grunn for å skille lag men vil at hun skal forstå at dette er avgjørende viktig for meg da jeg syns sex er en av de viktigste delene i et forhold på lik linje med tillit.

Skulle trodd at det blir med bedre med tid men etter halvt år går det bare verre og det er jo en måte til hvor lenge en kan holde ut... jeg har aldri følt meg så fjern fra hun som nå og føler at det bare blir verre da jeg ikke ser noe reaksjon eller interesse fra hennes side!!

Det jeg vil vite er om det er noe jeg bør gjøre eller la være å gjøre... bruker jo dette som en siste utvei da jeg ikke kommer noe sted på egenhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101189-samlivs-problem/#findComment-576096
Del på andre sider

Gjest klatrebillen

Jeg har ikke lyst til å gi hun et ultimatum. Jeg vil at hun skal forstå hvor viktig dette er selv og vil at hun skal si fra til meg hva hun føler eller mener i og med at jeg prøver å ta det opp med hun. Hun gir meg ikke et klart svar. Jeg vet at jeg elsker hun og ikke vil at dette skal være en grunn for å skille lag men vil at hun skal forstå at dette er avgjørende viktig for meg da jeg syns sex er en av de viktigste delene i et forhold på lik linje med tillit.

Skulle trodd at det blir med bedre med tid men etter halvt år går det bare verre og det er jo en måte til hvor lenge en kan holde ut... jeg har aldri følt meg så fjern fra hun som nå og føler at det bare blir verre da jeg ikke ser noe reaksjon eller interesse fra hennes side!!

Det jeg vil vite er om det er noe jeg bør gjøre eller la være å gjøre... bruker jo dette som en siste utvei da jeg ikke kommer noe sted på egenhånd!

Kan jeg spørre om hvor gamle dere er? Lettere å svare... Men snakk sammen!!! Spør henne rett ut! Jeg mener at sex er viktig i et forhold, ja.. men ikke noe av det viktigste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101189-samlivs-problem/#findComment-576310
Del på andre sider

Annonse

Gjest klatrebillen

23/21

Hun må gi deg et klart svar, og ikke svare så "fjernt", som du skriver. Hun må forstå at du ikke har det så lett nå, og gjøre noe for at dere skal få det bra igjen. Hun kan vel ikke være helt glad når hun vet du ikke har det helt godt? Få nå snakket i dag!!! Si hun må forstå hvordan du har det, og si hva det er. Få alt fram, alt du tenker på og det hun tenker på. Det kan jo være at hun synes alt er fint, men det virker ikke sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101189-samlivs-problem/#findComment-576435
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...