Gå til innhold

Hva er det med voksne menn og unge berter?

Anbefalte innlegg

Gjest 30årig mann

Har trava gjennom en del innlegg her nå, i ren kjedsommelighet. Men jeg festa meg ved innlegget lenger nede her fra jenta som lurer på om hun skal ydmyke seg. Ja sier jeg,men jeg lurer samtidig på hva som klikka i den fyrens hode. For hva i hekkan er det med menn som går og lurer på så unge berter?

Menn på 35-40 år, går hen og får følelser(?) for jenter som er 15 år yngre? En ting er når mannen er 40 å dama 25, men når typen er 30 og dama 18 liksom, da blir det vel dustete for meg.

Og ikke kom med svar som at de unge damene har bedre kropp, for jommen finns det mange snertne damer i slutten av 20-åra også!! (dama mi f.eks)

Jeg er sjøl mann, og syns faktisk dette er ganske rart...Det må da være gutta som har et lite problem med seg selv her, som går hen og faller for så unge damer...? For hvor modne kan gutta være, som finner seg berter så unge? Har iallefall liten tro på de forholda der..

HVa er det som gjør det?

Fortsetter under...

Gjest palmolive

Lurer jeg også på... mannen min er faktisk noen år yngre enn meg. Og en gang var jeg veldig kort sammen med en gutt som var 7 år yngre enn meg.. Jeg kan si at jeg ser yngre ut enn jeg er, og han trodde heller ikke jeg var så mye eldre enn han.

Midtlivskrise?

Jeg aner ikke, for jeg er ikke så gammel enda, men det er vel noe i det å vite at man "kan" få disse unge, spreke bertene.

Det er tross alt mange av dem som er ganske så nydelige.

Men de er for unge i hue, det har du rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...