Gå til innhold

vondt for jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Lynvingen

Jeg hadde sex med en jente igår og det var for henne første gang på over ett år. Vi hadde langt forspill med oralsex og hun var våt og klar men likevel fikk hun svært vondt når jeg trengte inn i henne. Har aldri opplevd slikt før.

Det gikk greit likevel og jeg tok det veldig med ro til hun vente seg til meg, men jeg lurer på hva dette kommer av?

Vet hun bruker dildoer som er større en penisen min, så hvorfor opplevde hun da denne store smerten?

Hun lagde heller ikke en eneste lyd under akten så jeg trodde oppriktig at jeg gjorde noe galt. Kanskje hun bare var nærvøs?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10132-vondt-for-jenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lynvingen

Jeg hadde sex med en jente igår og det var for henne første gang på over ett år. Vi hadde langt forspill med oralsex og hun var våt og klar men likevel fikk hun svært vondt når jeg trengte inn i henne. Har aldri opplevd slikt før.

Det gikk greit likevel og jeg tok det veldig med ro til hun vente seg til meg, men jeg lurer på hva dette kommer av?

Vet hun bruker dildoer som er større en penisen min, så hvorfor opplevde hun da denne store smerten?

Hun lagde heller ikke en eneste lyd under akten så jeg trodde oppriktig at jeg gjorde noe galt. Kanskje hun bare var nærvøs?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10132-vondt-for-jenta/#findComment-53188
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...