Gå til innhold

Sex bakfra den første gangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• favn

4

• Dorthe

3

• Amiga

2

Mest aktive i denne tråden

Nei, det er veldig uvanlig og ikke i henhold til normal sedvane.

Slik skal det gjøres:

Første gang: Misjonær.

Andre gang: Ridning.

Tredje gang: Ridning feil vei.

Fjerde gang: Spooning.

Femte gang: Bakfra.

Sjette gang: Anal.

Syende gang: DP.

Åttende gang: DP to facial.

Jeg trodde dette var noe alle visste, men man lærer åpenbart ikke mye på skolen i dag.

Mulig jeg er grønn, men DP??

Annonse

Akkurat stått opp, så nei, det blir dårlig med Lekter'n på meg.

Formen min tilsier at jeg ikke skal drikke annet enn Solo, Cola og Villa Farris i dag :)

Jeg har sovet lenge jeg også. Det er endelig blitt sol på verandaen så nå skal jeg sette meg der med en bok.

Gjest annette

Akkurat stått opp, så nei, det blir dårlig med Lekter'n på meg.

Formen min tilsier at jeg ikke skal drikke annet enn Solo, Cola og Villa Farris i dag :)

D E R har vi det,ja!Jeg forteller min sambo x antall ganger at det heter Villa farris,jeg elsker den brusen.Han sier Neeei,det heter Villa og har aldri hett noe anna..jeg sier JOOOOOOOO!Det har det,han sier NEEEEEI!Men nå vet jeg,at det må jo ha blitt kalt Villa Farris en gang i tia(ja,den ærverdige Champagnebrusen)som vi alle elsket når vi var barn og som vi som blei født på 70 tallet blei oppvokst med...ja!Enig?Det ER noe som har het(faen,åssen skriver man det ordet)hetti,hett/het osv Villa Farris...nå heter det dessverre bare Villa

Annonse

D E R har vi det,ja!Jeg forteller min sambo x antall ganger at det heter Villa farris,jeg elsker den brusen.Han sier Neeei,det heter Villa og har aldri hett noe anna..jeg sier JOOOOOOOO!Det har det,han sier NEEEEEI!Men nå vet jeg,at det må jo ha blitt kalt Villa Farris en gang i tia(ja,den ærverdige Champagnebrusen)som vi alle elsket når vi var barn og som vi som blei født på 70 tallet blei oppvokst med...ja!Enig?Det ER noe som har het(faen,åssen skriver man det ordet)hetti,hett/het osv Villa Farris...nå heter det dessverre bare Villa

Du har rett. Det heter av en eller annen merkverdig grunn bare Villa nå, men jeg er helt sikker på at det het Villa Farris for noen år siden.

Villa er jo et helt latterlig navn. De burde utvilsomt hatt Farris navnet med enda.

Aha!

Så jeg har rett jeg også!

Vi har samme diskusjonen her hjemme når jeg sier villa farris. :knegg:

Du har rett. Det heter av en eller annen merkverdig grunn bare Villa nå, men jeg er helt sikker på at det het Villa Farris for noen år siden.

Villa er jo et helt latterlig navn. De burde utvilsomt hatt Farris navnet med enda.

Stemmer det - den het engang i tiden Villa Farris. Siden Ringnes kjøpte Farris, endret de navnet til bare Villa - slik at det liksom skulle bli Farris og Villa.

Engang for lenge siden drakk jeg ikke annet enn Villa Farris og Eue de Vie... *grøss* ... det var også på den tiden jeg drakk Bacardi og cola... *dobbelt-grøss* ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...