Gå til innhold

Et ærlig svar fra dere gutter...

Anbefalte innlegg

Gjest er anonym i dag...

Er det negativt å være 21 år og jomfru?

Har rota med mange gutter, men aldri tatt den hele veien ut...

Vet egentlig ikke hvorfor, men det har bare ikke blitt sånn. Har aldri hatt noe seriøst forhold. Er vel litt for seriøs til å ha sex med ukjente folk.

Er absolutt ikke noe i veien med meg, får ofte høre at jeg er fin, og merker ofte at gutter viser interesse.

Men det plager meg virkelig at jeg aldri har hatt sex, føler det er en viktig del av livet jeg ikke vet no særlig om...

Synes dere gutter det er negativt eller betyr det ikke noe til eller fra...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101377-et-%C3%A6rlig-svar-fra-dere-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig det er uviktig, det er ihvertfall ikke negativt. Det er personligheta som teller.

På den annen side, ei som har hatt 20-30 eller flere før fylte 20 har vel kanskje en viss type personlighet? Samtidig som ei som er jomfru til hu fyller 30, nok har en viss annen type personlighet.

Gjest til anonym

Er jente, men svarer deg. Du er så heldig! Jeg skulle ønske jeg ventet.... Det må være et stort pluss at du er jomfru, og venter. Jeg har hatt mange one night stands når jeg har drukket, og det er ikke det beste jeg har vært med på.. Sex er best med en du er glad i, og trygg på. Så vent til du møter en person som du blir glad i, det er det beste:)

Annonse

petter smart

Alle gutter drømmer jo om å gifte seg med en jomfru, så det er slett ikke negativt. Personlig mener jeg det er verre om hun har hatt hundrevis av ONS e.l.

Men dersom du savner sex og ønsker å ha sex er det ikke noe galt med en elsker heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...