luske Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hei! Ja, nå nærmer det seg innsetting av egg - har 3 stk i frysen og hvis de overlever skal de på plass på tirsdag. Har testet positivt på EL test i dag, men må vente til tirsdag pga påsken. Er litt mindre optimist denne gangen, hadde jo et mislykket fryseforsøk i mars, men må vel prøve å ha noen positive tanker rundt det hele. Skal også denne gangen prøve med akupunktur - før og etter innsetting. Gruer meg til rugingen - de 10 dagene før jeg får svaret - symes det er slitsomt å gå rundt å kjenne etter hele tiden og det å skulle ta det med ro - tror allikelvel jeg får holde meg hjemme fra jobb noen dager denne gangen også. Ikke lett å finne på gode unnskyldninger til arbeidsgiver nå når forslkene er så tett oppi hverandre. Får vel finne på noe. Er det andre som har innsetting nå like over påske?? Fortsatt god påske da dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101380-n%C3%A6rmer-seg-innsetting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei Luske ! Jammen blir det tett mellom forsøkene, ja. Men det er jo fint - så slipper du å gå så lenge og vente. De 10 rugedagene kommer man jo ikke unna, samme hvordan man snur og vender på det. Her i huset venter vi på mens'en. Den skulle kommet sist tirsdag, men foreløpig har jeg ikke sett snurten av den. Hvis den ikke kommer innen mandag, må jeg kontakte klinikken, og da blir det antagelig utsettelse på sprøytestart. (Skal egentlig begynne torsdag.) Det var akkurat likedan forrige gang. Til slutt fikk jeg noen tabletter for å få igang blødningen. Kjedelig å måtte vente ekstra, men så ble jo resultatet veldig fint da *s*. Hvis det er det som skal til for å få så bra resultater, kan jeg fint greie å vente opptil flere dager ekstra. Men jeg håper jo at vi kommer hjem til 17. mai. Synes det vil være ille å ikke få være sammen med tulla vår da. Du får ha lykke til med opptining, innsetting og ruging. Vi tastes ! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101380-n%C3%A6rmer-seg-innsetting/#findComment-577844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luske Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Hei Luske ! Jammen blir det tett mellom forsøkene, ja. Men det er jo fint - så slipper du å gå så lenge og vente. De 10 rugedagene kommer man jo ikke unna, samme hvordan man snur og vender på det. Her i huset venter vi på mens'en. Den skulle kommet sist tirsdag, men foreløpig har jeg ikke sett snurten av den. Hvis den ikke kommer innen mandag, må jeg kontakte klinikken, og da blir det antagelig utsettelse på sprøytestart. (Skal egentlig begynne torsdag.) Det var akkurat likedan forrige gang. Til slutt fikk jeg noen tabletter for å få igang blødningen. Kjedelig å måtte vente ekstra, men så ble jo resultatet veldig fint da *s*. Hvis det er det som skal til for å få så bra resultater, kan jeg fint greie å vente opptil flere dager ekstra. Men jeg håper jo at vi kommer hjem til 17. mai. Synes det vil være ille å ikke få være sammen med tulla vår da. Du får ha lykke til med opptining, innsetting og ruging. Vi tastes ! Klem Hei igjen tillajo. Håper mensen din komer snart da - skjønner godt at du blir utålmodig. Skjønner iallefall godt at det ikke er kjekt å være vekke fra tulla 17. mai. Krysser fingrene for deg. Fortsatt god påske da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101380-n%C3%A6rmer-seg-innsetting/#findComment-578221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luske Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Hei Luske ! Jammen blir det tett mellom forsøkene, ja. Men det er jo fint - så slipper du å gå så lenge og vente. De 10 rugedagene kommer man jo ikke unna, samme hvordan man snur og vender på det. Her i huset venter vi på mens'en. Den skulle kommet sist tirsdag, men foreløpig har jeg ikke sett snurten av den. Hvis den ikke kommer innen mandag, må jeg kontakte klinikken, og da blir det antagelig utsettelse på sprøytestart. (Skal egentlig begynne torsdag.) Det var akkurat likedan forrige gang. Til slutt fikk jeg noen tabletter for å få igang blødningen. Kjedelig å måtte vente ekstra, men så ble jo resultatet veldig fint da *s*. Hvis det er det som skal til for å få så bra resultater, kan jeg fint greie å vente opptil flere dager ekstra. Men jeg håper jo at vi kommer hjem til 17. mai. Synes det vil være ille å ikke få være sammen med tulla vår da. Du får ha lykke til med opptining, innsetting og ruging. Vi tastes ! Klem Hei igjen tillajo. Håper mensen din komer snart da - skjønner godt at du blir utålmodig. Skjønner iallefall godt at det ikke er kjekt å være vekke fra tulla 17. mai. Krysser fingrene for deg. Fortsatt god påske da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101380-n%C3%A6rmer-seg-innsetting/#findComment-578226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
RE1 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Krysser fingrene og ønsker deg lykke til med innsetting på tirsdag. Det var fryseforsøk som skulle til for meg og håper du ender opp med samme utfallet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101380-n%C3%A6rmer-seg-innsetting/#findComment-579309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.