Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lcf1365380508

Når en onanerer kan det komme litt veske ut av penis lenge før en virkelig kommer. Inneholder denne vesken sædceller?

Da jeg sist hadde sex med dama mi, brukte vi ikke kondom i starten av samleie men tok den på etter en stund. Jeg hadde kondomen på da det gikk for meg, som var en god stund etter at vi tok den på.. Men siden vi ikke brukte den i starten, hva er da sjansen for at hun nå kan være gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101405-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det kommer sæd ut av øye til trollet ditt hele tiden, så vil dette si at trollet gråter lettere mengder sperm under hele samleiet.

Noen gutter har troll som gråter mer enn andre troll.

En homofil som svarer her i ny og ned har veldig god greie på lemmen, og han sier at peniser er veldig forskjellige fra hverandre, hvor noen slipper ut mye før orgasme, mens andre slipper ut lite.

Du slipper ut mye, og faren for å gjøre jenta gravid før hovedorgasmen er da selvsagt større enn for en som ikke slipper ut noe før ejakulasjonen.

Jeg har intet annet å deklarere enn mitt geni.

(Oscar Wilde)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101405-utl%C3%B8sning/#findComment-577867
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...