Gå til innhold

Sjansen for sterilitet etter kirurgisk abort?

Anbefalte innlegg

For 3 uker siden tok jeg kirurgisk abort i 9 uke. Jeg fikk en kraftig infeksjon, og det viste seg at de ikke hadde fått operert vekk fosteret. Jeg ble da operert igjen, og de mente nå at alt var som det skulle. Samme natten på sykehuset spontanaborterte jeg. Jeg ble sendt hjem etter 3 dager, da de mente at livmoren nå var tom, og at infeksjonen ville forsvinne ved å ta antibiotika i tablettform. 2 dager etter utskrivning fikk jeg ubærelige smerter igjen, nå verre enn før. Like kraftige som ved veer, med 3 minutts mellomrom, med smertene i 1 minutt hver gang. Jeg ble lagt inn igjen...og operert en tredje gang... Nå krevde jeg selvfølgelig å se at ultralyd skulle bli brukt, noe de hadde slurvet med på operasjon nr.2. Livmoren skulle nå være tom, og jeg ble skerevt ut igjen etter 3 dager. Nå er jeg blitt frisk igjen.

Det jeg lurer på er hvor stor sjanse det er for at jeg nå er blitt steril?

Dette var min første graviditet, har aldri før hatt problemer med underlivet, og er 20 år.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...