Gå til innhold

jentesex

Anbefalte innlegg

deprinette1365380452

hei!!

jeg er en jente som har et par spørsmål..

er det normalt å bli veldig våt når man blir kåt? jeg mener, hvor våt er normalt.

så lurer jeg på jentesex.. hvis man har det, teller det slik at man ikke er jomfru lenger da?

og har noen noen gode tips når det gjelder jentesex, noe som er godt, bra el noe??please!!!

Og om man bruker munnen i underlivet når det er snakk om jentesex, og man er veldig våt,kan det bli et problem?er det ekkelt, farlig el noe??!?

håper noen kan svare seriøst på dette..litt viktig!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101484-jentesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt å bli våt når man er seksuelt opphisset.

Det er meningen at jenter skal bli det, slik at de får en fuktig smøring før penetrering. Hvor våt man blir er veldig individuelt. Det finnes ingen "normal" å gå etter her, men det er bedre å være for våt enn vår tørr.

Man bruker vel ordet jomfru på to litt forskjellige måter i dag.. Den ene er når jomfruhinna (inne i skjeden) fremdeles er intakt - altså at man ikke er blitt penetrert av en penis som har brutt hinnen. Den andre er i betydningen at man aldri har hatt sexuell erfaring. Jentesex er også sex, så man er kanskje ikke jomfru i den betydning, men har man fremdeles jomfruhinnen intakt er man fysisk sett en jomfru.

Hva som er godt for deg må du finne ut av selv. Det varierer fra kvinne til kvinne. Det beste er om du finner det ut for deg selv først, før du deler det men andre.

Jeg vet ikke helt hva du mener med at det kan bli et problem med våthet og munnsex?

Om det er "ekkelt", som du sier, er jo opp til den som utfører munnsexen. Hvis _du_ syns det er ekkelt skal du la være.

Det er ikke farlig i seg selv, men dersom en av dere har en kjønnssykdom kan dette smitte ved munnsex.

Utover det så lurer jeg på hvor gammel du er.. Ut i fra spørsmålene dine kan det høres ut som om du bør vente litt med å ha sex, enten det er med en jente eller en gutt.

Lær litt mer om deg selv og din egen kropp først :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101484-jentesex/#findComment-578545
Del på andre sider

Hvis du har jentesex som du kaller det (er du heterofil?), så er du ikke lenger jomfru i den betyning som carma også sier avhenger av erfaring. Og jomfruhinnen din kan forsvinne før du får sukk for deg ;-) Så da er du heller ikke jomfru fysisk lenger. Du vil nok kjenne det om den "forsvinner".

Og så bør du kanskje kjenne etter/altså fantasere deg frem til ditt eget svar omkring om kvinners kropp og seksualtiet er noe for deg. Du kan gi deg svaret på det, ikke vi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101484-jentesex/#findComment-578696
Del på andre sider

petter smart

Det er helt normalt å bli våt når man er seksuelt opphisset.

Det er meningen at jenter skal bli det, slik at de får en fuktig smøring før penetrering. Hvor våt man blir er veldig individuelt. Det finnes ingen "normal" å gå etter her, men det er bedre å være for våt enn vår tørr.

Man bruker vel ordet jomfru på to litt forskjellige måter i dag.. Den ene er når jomfruhinna (inne i skjeden) fremdeles er intakt - altså at man ikke er blitt penetrert av en penis som har brutt hinnen. Den andre er i betydningen at man aldri har hatt sexuell erfaring. Jentesex er også sex, så man er kanskje ikke jomfru i den betydning, men har man fremdeles jomfruhinnen intakt er man fysisk sett en jomfru.

Hva som er godt for deg må du finne ut av selv. Det varierer fra kvinne til kvinne. Det beste er om du finner det ut for deg selv først, før du deler det men andre.

Jeg vet ikke helt hva du mener med at det kan bli et problem med våthet og munnsex?

Om det er "ekkelt", som du sier, er jo opp til den som utfører munnsexen. Hvis _du_ syns det er ekkelt skal du la være.

Det er ikke farlig i seg selv, men dersom en av dere har en kjønnssykdom kan dette smitte ved munnsex.

Utover det så lurer jeg på hvor gammel du er.. Ut i fra spørsmålene dine kan det høres ut som om du bør vente litt med å ha sex, enten det er med en jente eller en gutt.

Lær litt mer om deg selv og din egen kropp først :)

Så dersom jomfuhinnen er borte (fra f.eks. ridning e.l.) så er hun ikke fysisk sett en jomfru lenger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101484-jentesex/#findComment-580182
Del på andre sider

Så dersom jomfuhinnen er borte (fra f.eks. ridning e.l.) så er hun ikke fysisk sett en jomfru lenger?

Nei, det stemmer. Det som fysiologisk sett gjør at et hunnkjønn regnes som jomfru er at jomfruhinnen er intakt.

Men hun ville fremdeles vært regnet som jomfru i vår vanlige betydning. (Hun har ikke hatt seksuell penetrering.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101484-jentesex/#findComment-580291
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...