Gå til innhold

IVF-forsøk og andre hormontilskudd

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er en jente som har epilepsi og som har problemer med å bli gravid.

Har prøvd pergotime,men det fikk jeg krampeanfall av etter mange år uten anfall.

Kunne derfor ikke bruke det videre.

Ble også frarådet narkose i forbindelse med at jeg skulle til lapraskopi siden jeg hadde reagert på pergoen.

Dermed ble det ingen lapraskopi,

Lurer på hvordan det er med IVF-forsøk og de hormonene som brukes der når en har epilepsi?

Noen som har erfaring eller vet noe om dette?

Jeg har hormonforstyrrelser så jeg antar at jeg er vel avhengig av noe tilskudd for å bli gravid.

Finnes det andre ting enn pergo en kan prøve?

Kjempetakknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101492-ivf-fors%C3%B8k-og-andre-hormontilskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eplepsi har jeg ikke helt greie på, men har selv

litt problemer m å bli gravid, da jeg har stoffskifte. du kan prøve å kjøpe en computer som heter babycomb, koster 5800kr, men den forteller deg nøyaktig når eggløsningen mer nøyaktig etter et par mnd, kanskje du ikke trenger ekstra hormonkurer allikevel.Den kan kjøpes hos bueno ventura.

Gjest ikke undertegnet

Hei, eplepsi har jeg ikke helt greie på, men har selv

litt problemer m å bli gravid, da jeg har stoffskifte. du kan prøve å kjøpe en computer som heter babycomb, koster 5800kr, men den forteller deg nøyaktig når eggløsningen mer nøyaktig etter et par mnd, kanskje du ikke trenger ekstra hormonkurer allikevel.Den kan kjøpes hos bueno ventura.

Hei.Jeg har allerede babycomp som jeg har brukt over ett år. Eggløsninger som den har tippet på har vist seg å ikke stemme for meg,da jeg har veldig uregelmessig syklus.Har hatt den til analyse hvor jeg kjøpte den også.

Kjenner du til den naturlige progesteron-kremen de selger, har du noen erfaring med den?

Jeg har som regel ikke eggløsning av meg selv,så dette er et problem når en øsnker å bli gravid.

Hei.Jeg har allerede babycomp som jeg har brukt over ett år. Eggløsninger som den har tippet på har vist seg å ikke stemme for meg,da jeg har veldig uregelmessig syklus.Har hatt den til analyse hvor jeg kjøpte den også.

Kjenner du til den naturlige progesteron-kremen de selger, har du noen erfaring med den?

Jeg har som regel ikke eggløsning av meg selv,så dette er et problem når en øsnker å bli gravid.

Dette må være svært frustrerende.Har du vært hos endokrinolog ?, De er flinke til dette med hormoner.Ser ikke ut som om babycomp vil hjelpe deg i det hele tatt.

Du får henvisning hos vanlig lege. jeg har ikke brukt kremen du snakker om.Håper en spesialist i endokrinologi vil hjelpe. Lykke til.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...