Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens og God påske!!

Nå har jeg vært til samtale i porsgrunn og sprayet i litt over 2 uker. SKal begynne på sprøyter onsdag, men mensen er jo kraftig forsinket. Jeg skal vel helst ha hatt mensen noen dager før jeg begynner på sprøyter?? Var iallefall sånn i Danmark.

Vil iallefall ha mensen for en gangs skyld og helst igår, men nei da nå kommern ikke. Blir gal her jeg.

Noen gode råd for å få fortgang på den?? Jeg vet at jeg hadde EL for ca 15 dager siden (kjenner det på kroppen etter 3 års prøving)

Gidder ikke å bruke en test, vet jo resultatet. Tror ikke på noe nytt mirakel

klem fra en frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101511-jeg-vil-ha-mensen-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk om man må ha mens før sprøytestart eller ei. På min klinikk må man det. Hvis den ikke kommer av seg selv, får man tabletter til å sette den igang.

Hvis den fortsatt uteblir, får du kontakte klinikken og høre hva de sier. Jeg trodde det skulle bli utsettelse for meg også. Jeg skal begynne med sprøyter på torsdag, og fikk frist til mandag for å få mensen. Og i dag kom den faktisk. Ikke så ofte jeg blir glad for å se den, men denne gangen ble jeg det faktisk. *s*

Triks for å få fart på den: Prøv å ikke tenke på det (enkelt som bare det *ironisk*). Det er massevis av eksempler på mens som lar vente på seg bare fordi man tenker for hardt på det. Jeg har imidlertid ingen gode triks for hvordan man greier å la være å tenke på det.

Rød vibber oversendes herved: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...