Gå til innhold

Blir man hel igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest tusenknas

Blitt så mye løyet for og behandlet vekselvis kjempedårlig og kjempebra. Jeg er ærlig, og forventer det samme tilbake. Spiller med åpne kort, enkelt og greit. Nå har jeg gitt og gitt av meg selv, også i de periodene jeg var skikkelig på underskudd. Det har vært slutt et par-tre ganger, så har han kommet tilbake, etter at jeg har satt frem klare krav, og bedt han om å tenke seg om, ta hensyn, gjøre sitt for at jeg ikke skal bli såret igjen. Har gjort alt, gjort det veldig klart at jeg takler ikke å ta han tilbake hvis han bare skal ombestemme seg eller fortsette på samme ego-bølgen. Han er tydeligvis den type fyr som nekter for alt inntil det er bevist og det ikke nytter å nekte lenger. (Da jeg bare har hatt konkrete bevis for et par svik, er alt annet blitt nektet for, og selv om jeg prøver å ikke tenke på det, så gnager det fælt - hvor mye har han egentlig sveket, mens jeg har gitt og gitt.) Jeg er blitt løyet rett opp i trynet. Sviktet gang på gang. Han er en "skikkelig" gutt. Bare jeg vet hvordan han er, alle andre (familien, venner, andre jenter han ikke har vært sammen med) forguder han. Nå er han plutselig lei igjen. Dette går ikke mer. Men på sett og vis er det enklere å prøve enda en gang, enn å måtte komme over denne suppa av svik, løgner, urettferdighet og frustrasjon. Da har jeg i det minste håpet om at han kan skjerpe seg. Nei vel så kan han ikke det, men HVORDAN kommer jeg over dette? TID? Pøh. Det er ikke han jeg savner, jeg savner det å kunne stole på en person - vite at når man blir sett inn i øynene så er det sannheten man får. Savner det jeg hadde. Han har tatt fra meg alt, og nå skal han kose seg videre i livet, uten tanke for hva han har gjort mot meg. Det gjør vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101566-blir-man-hel-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg. Kan bare ane hvor jævlig du har det. Men når det gjelder voksne mennesker, så forandrer de seg nesten aldri. Hvis du finner deg i svik i forholdet, så kommer det til å fortsette. Gå ut og finn en som forguder deg. Du blir i hvert fall ikke hel igjen hvis du lar han få slippe deg i gulvet og knuse deg flere ganger nå!!!

Lykke til og klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101566-blir-man-hel-igjen/#findComment-579091
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du føler deg dårlig og i et forhold som ikke gir deg det du ønsker. Nå kan ikke jeg si noe om typen din siden jeg ikke kjenner ham. Men jeg tror at hvis du skal kunne føle deg hel igjen, som du sier, så må du gå i de vonde skoa en stund....og prøve å komme over sviket og skuffelsene og prøve deg på et liv uten han...Husk at du lever bare en gang, og det livet du har kan bli mye bedre hvis du våger å ha det vondt en stund....Etter regn kommer sol.....selv om regnværsperioden kan være lang...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101566-blir-man-hel-igjen/#findComment-579100
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...