Gå til innhold

Akutt probl. med spiralen.

Anbefalte innlegg

For fire dager siden falt jeg kraftig ned trappen i huset mitt. Ble bare mørbanket da. På natten neste dag får jeg akutte smerter og det føles som om det kan være noe galt med spiralen. det verker sinnsykt og jeg ble kvalm og kaldsvettet. Så gir det seg, men de neste dagene har jeg hatt smerte ved bevegelse (bøyd meg, vridd overkroppen ol.) I natt våknet jeg våt av svette og har nå vært på legevakten. Han tar kun en ytre sjekk og kikker (!) på urinprøven min. Mener at det er umulig noe feil med spiralen, at det er utenkelig at den kan ha flyttet på seg osv.. Jeg er veldig i tvil. Kjenner jo at jeg har en skarp smerte helt nederst i livmoren..

Hvis noen har noen erfaringer/råd???

På forhånd, Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101592-akutt-probl-med-spiralen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest god bedring

Kan du kjenne trådene, eller er de klippet korte? Jeg mener du skal ringe legen din i morgen tidlig, og få time i morgen!! Be legen sjekke deg inni, ikke bare "se" på deg. Du har jo vondt for en grunn. God bedring, og kan du ikke skrive her hvordan det gikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...