Gå til innhold

en annen ting....gått opp i vekt!!??

Anbefalte innlegg

Er det noen mer enn meg som har gått opp i vekt i disse hormon tider?

Vi begynte i fjor ved denne tiden å ta utallige (4) pergotimekurer og siden dess har det vært 2 runder med spraying og sprøyter..etc

Jeg har gått opp ca 8 kilo som har satt seg rundt livet...og det føles IKKE morsomt nå som man skal i vår-sommer klærne fra i fjor?? og bikinien om ikke altfor lenge uff!- kan bli en dyr vår å måtte kjøpe nye klær!

Hadde gjerne gått opp i vekt jeg - men ikke av noen annen anledning enn graviditet!

Skal ta skippertak nå med kosthold og trening..regner med noen flere kilo nå som vi skal i gang med 3 forsøk - skal prøve å forhindre det!

Er det noen der ute med samme erfaring?

Klemmer fra en litt rundere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101626-en-annen-tingg%C3%A5tt-opp-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la på meg ca seks kilo pr IVF forsøk. Kiloene kom når jeg startet på sprøyter. Les på bivirkiningene av medisinene vi faktisk må ta og der står det blandt annet vektøkning. Jeg slet som bare det for å bli kvitt kiloene igjen, men ikke før IVF rundene var over og tvillingene vel ankommet til verden.

Jeg la på meg ca seks kilo pr IVF forsøk. Kiloene kom når jeg startet på sprøyter. Les på bivirkiningene av medisinene vi faktisk må ta og der står det blandt annet vektøkning. Jeg slet som bare det for å bli kvitt kiloene igjen, men ikke før IVF rundene var over og tvillingene vel ankommet til verden.

Takk for ditt innlegg. Da venter jeg på mine tvillinger også..he..he! Har jo en drøm/ønske om 3 barn ...så da kan jeg gjerne ta 2 på en gang.

Bra å høre at kiloene faktisk forsvinner .

Kos deg med barna dine... så venter jeg bare på mine. Denne gangen skal det gå bra!!!

Klemmer

2-4-6-8-10kg = 5 forsøk..... *sukk*

Har som forsett å gå ned endel nå før neste runde! Spise mindre og trimme mer (ikke vanskelig å trimme _mer_ enn ingenting da ;-) Har ikke lyst til å ende ennå to kilo lenger opp på skalaen etter neste forsøk!

Det hører nok med til bivirkningene dessverre, i hvertfall for noen av oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...