Gå til innhold

Gjør jeg noe dumt nå?/fant han i seng med en annen

Anbefalte innlegg

Gjest uvirkelig

Sannheten er at vi har hatt sex m.m. mens han har truffet henne. Nå har jeg lyst til å fortelle henne noen sannhetens ord. Sende henne en mail. Vil jeg angre på dette? Jeg vil lage til trøbbel mellom dem. Jeg ringte hennes samboer i stad. Fikk vite at hun hadde flyttet fra ham for 2 uker siden. Hun har avlyst bryllupet de skulle ha til sommeren. Da må vel dette være skikkelig seriøst da? Uff, blir helt kvalm av hele greia. Trenger nok profesjonell hjelp ja.

Fortsetter under...

Intet er mer patetisk enn mail fra forsmådd kone. Hev nesa! Her er det noen som ikke er verdt alle dine tårer og ditt raseri. Ta det ut på noe annet. Jeg lover deg at du kommer til å komme styrket ut av det om du ikke gir etter for trangen til å straffe din ex eller hans nye flamme. Lover!

Du sier at du er så nedfor at du ikke orker å ha barna, men planlegge hevn, det klarer du ?

Ta deg sammen, og prioriter det som er viktigst nå. Ikke la barna være hos besteforeldrene et minutt til !

Du har to flotte barn. Bruk energien din på dem, ikke på håpløse hevn-prosjekter. Og hent dem nå, ellers får du dem kanskje aldri igjen. Hvem er det som vinner da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...