Gå til innhold

Mannen min er blitt så feit

Anbefalte innlegg

Et litt pussig råd, da vi menn rådes til aldri å ta opp kvinners overvekt. Vi skal si at dere er fine som dere er, ikke be dere om å slanke dere osv.

Hvorfor er det så stor forskjell på rådene menn og kvinner får i slike saker?

For noe tøys. Alle har lov å si i fra når en partner lar seg forfalle om man plages med det, uansett kjønn. Skal man lyve??? Sannheten kan være ubehagelig i blant, men det er verre å la problemene være til man ikke orker mer.

Fortsetter under...

• Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

24

• Goliath

19

• SierDuDet

15

• Dr. Frankenstein

14

10 kilo opp og 10 kilo ned, så opp og så ned - det går nå greit.

25 kilo uten at det er sykdom i bildet? Spark'n i ræva via potetgullposen og be'n til helvete å velte seg ut av sofaen.

En ting er at folk KAN bli lite tiltrekkende når de legger MYE på seg - rent utseendemessig - men jeg tror like mye det er personligheten som blir lite tiltrekkende. Hvem i pokker vil dele livet sammen med en som sitter i sofaen, klør seg på ballene og eter smågodt hele dagen?

Jeg tror hovedproblemet er at du er irritert på ham fordi han ikke gjør noe med fedmen sin.

En annen sak er at kroppslig forfall ofte ledsages av en "slappere" stil i det store og hele - mindre energi og mere sofaligging, giddesløshet og innesitting. Noen ganger også depresjon.

Er det noe du kan gjøre? Her er balansegangen hårfin. Det har liten hensikt å mase og "misjonere", tror jeg. Jfr. folk som prøver å slutte å røyke. Det beste hadde vært om dere fikk en felles interesse innenfor fysisk aktivitet. Og at et sunnere kosthold innføres som del av en overgang til et sunnere liv for dere begge.

Det at du ikke tenner på ham seksuelt kan like godt skyldes irritasjonen og oppgittheten du føler som avsky for kroppen hans. For jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner at 25 kg ekstra skal ta vekk tenningen. Det hadde det definitivt ikke gjort hos meg.

Jeg er svak for menn som svulmer rundt midten og har buksa hengende på ræva. Og sumobrytere, nam-nam.

Bare sleng ham over til meg, du.

petter smart

For noe tøys. Alle har lov å si i fra når en partner lar seg forfalle om man plages med det, uansett kjønn. Skal man lyve??? Sannheten kan være ubehagelig i blant, men det er verre å la problemene være til man ikke orker mer.

Menn som spør om råd her inne angående sin kvinnes vektproblemer blir rådet til å være forsiktig, aldri antyde at hun er overvektig, si han liker henne som hun er. Og vurderer han å forlate henne pga overvekt blir han hudflettet og kallt overfladisk, drittsekk og det som verre er.

Mens en kvinne helt klart kan sette krav til hans fysikk, mannens følelser er ikke noe hinder for å klage på han og skjelle ham ut.

petter smart

10 kilo opp og 10 kilo ned, så opp og så ned - det går nå greit.

25 kilo uten at det er sykdom i bildet? Spark'n i ræva via potetgullposen og be'n til helvete å velte seg ut av sofaen.

En ting er at folk KAN bli lite tiltrekkende når de legger MYE på seg - rent utseendemessig - men jeg tror like mye det er personligheten som blir lite tiltrekkende. Hvem i pokker vil dele livet sammen med en som sitter i sofaen, klør seg på ballene og eter smågodt hele dagen?

Og hvem vil leve med en som sparker en opp av sofaen, klager konstant, aldri blir fornøyd og ikke lar deg leve livet slik du vil?

Annonse

Seksuell legning har du neppe peiling på, din kastrat.

Det er imidlertid betydelig verre at du mangler åndsevner. Dessverre for deg tror jeg det er for sent uansett.

Gratulerer ! Du matcher snart din Guru Sør hva vedrører fjasete/intetsigende innlegg.

Tøys. Kan du eller denne Frankenstein peke på noe sted der jeg - i og med at kritikken deres springer ut fra mitt innlegg - sier at det er helt ok at _noen_ til de grader lar seg forfalle i et forhold?

Nei, jeg kan ikke peke på at _du_ har skrevet noe i den retningen jeg snakker om over her.

Men innlegget var heller ikke myntet på deg. Jeg kommenterte bare

det Frankenstein skrev.

Annonse

Menn som spør om råd her inne angående sin kvinnes vektproblemer blir rådet til å være forsiktig, aldri antyde at hun er overvektig, si han liker henne som hun er. Og vurderer han å forlate henne pga overvekt blir han hudflettet og kallt overfladisk, drittsekk og det som verre er.

Mens en kvinne helt klart kan sette krav til hans fysikk, mannens følelser er ikke noe hinder for å klage på han og skjelle ham ut.

Det er jo helt håpløst! :\

petter smart

Si til ham at du ikke tenner på ham lenger, at han er blitt en feit pudding og det lenge har vært på høy tid å gjøre noe. Foreslå et Grete Roede program for menn? Sykle til jobben?

Får menn lov å kalle damene sine feite puddinger også?

Hadde noen rådet en mann til det hadde vedkommende blitt halshugget av samtlige kvinner her inne. Da skulle han tatt mer hensyn til hennes følelser osv osv.

Det er visst forskjell på folk.

Får menn lov å kalle damene sine feite puddinger også?

Hadde noen rådet en mann til det hadde vedkommende blitt halshugget av samtlige kvinner her inne. Da skulle han tatt mer hensyn til hennes følelser osv osv.

Det er visst forskjell på folk.

Jeg ser at du og noen andre nick her på Dol har som sport å mobbe kvinner. Det går ikke en dag uten at det slenges dritt til og om kvinner som gruppe.

Hva er det som feiler dere?

Jeg ser at du og noen andre nick her på Dol har som sport å mobbe kvinner. Det går ikke en dag uten at det slenges dritt til og om kvinner som gruppe.

Hva er det som feiler dere?

Han beskriver et høyst reelt fenomen, som man minst må være blind for ikke å se.

Mange kvinner på DOL svarer totalt forskjellig på samlivsspørsmål avhengig av kjønnet på spørsmålstilleren.

Er det en kvinne med samlivsproblemer hagler det med oppfordringer om skillsmisse. Er det en mann, er det ikke grenser for hvilken forståelse han bør vise, og forslagene til problemløsninger er like mange som de er fantasifulle.

Våkn opp av din dvale !

Han beskriver et høyst reelt fenomen, som man minst må være blind for ikke å se.

Mange kvinner på DOL svarer totalt forskjellig på samlivsspørsmål avhengig av kjønnet på spørsmålstilleren.

Er det en kvinne med samlivsproblemer hagler det med oppfordringer om skillsmisse. Er det en mann, er det ikke grenser for hvilken forståelse han bør vise, og forslagene til problemløsninger er like mange som de er fantasifulle.

Våkn opp av din dvale !

Nei, sier du det. Du hører til en av sjefsmobberne så det var vel ikke å vente annet fra den kanten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...