Gå til innhold

Mannen min er blitt så feit

Anbefalte innlegg

Han beskriver et høyst reelt fenomen, som man minst må være blind for ikke å se.

Mange kvinner på DOL svarer totalt forskjellig på samlivsspørsmål avhengig av kjønnet på spørsmålstilleren.

Er det en kvinne med samlivsproblemer hagler det med oppfordringer om skillsmisse. Er det en mann, er det ikke grenser for hvilken forståelse han bør vise, og forslagene til problemløsninger er like mange som de er fantasifulle.

Våkn opp av din dvale !

Det Morsk sier er jo sant.

Jeg har selv blitt skjelt ut gang på gang av hele dol-klanen fordi jeg har gitt de samme rådene til menn med feite koner, som jentene på dol nå gir til denne jenta med feit mann.

Det hersker en vannvittig dobbeltmoral hos en del folk her.

Fortsetter under...

• Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

24

• Goliath

19

• SierDuDet

15

• Dr. Frankenstein

14

Jeg ser at du og noen andre nick her på Dol har som sport å mobbe kvinner. Det går ikke en dag uten at det slenges dritt til og om kvinner som gruppe.

Hva er det som feiler dere?

Jeg har selv blitt skjelt ut gang på gang av hele dol-klanen fordi jeg har gitt de samme rådene til menn med feite koner, som jentene på dol nå gir til denne jenta med feit mann.

Han beskriver et høyst reelt fenomen, som man minst må være blind for ikke å se.

Mange kvinner på DOL svarer totalt forskjellig på samlivsspørsmål avhengig av kjønnet på spørsmålstilleren.

Er det en kvinne med samlivsproblemer hagler det med oppfordringer om skillsmisse. Er det en mann, er det ikke grenser for hvilken forståelse han bør vise, og forslagene til problemløsninger er like mange som de er fantasifulle.

Våkn opp av din dvale !

Jeg er kvinne selv, men har også merket meg det du tar opp. Som for øvrig petter smart m.fl. også har påpekt tidligere. Det blir feil å generalisere absolutt, men tendensen er klar:

En kvinne som beklager seg over en feit mann og manglende tenning på ham får forståelse og "ikke rart at du ikke tenner på ham".

En mann som beklager seg over feit kone får indignerte bebreidelser og "du må lære deg å være glad i henne slik hun er".

I det virkelige livet har jeg også opplevd en annen pussig variant :

Mann sitter i kveldsmøte, men bryter opp og sier han må gå. Han skal hjem og legge ungene. Kona skal ut i kveld. Applaus fra kvinnene.

Kvinne sitter i kveldsmøte, men bryter opp og sier hun må gå. Hun skal hjem og legge ungene. Mannen skal ut i kveld. " At du finner deg i det. Han kunne jamen holdt seg hjemme hos barna i kveld" sier kvinnene.

10 kilo opp og 10 kilo ned, så opp og så ned - det går nå greit.

25 kilo uten at det er sykdom i bildet? Spark'n i ræva via potetgullposen og be'n til helvete å velte seg ut av sofaen.

En ting er at folk KAN bli lite tiltrekkende når de legger MYE på seg - rent utseendemessig - men jeg tror like mye det er personligheten som blir lite tiltrekkende. Hvem i pokker vil dele livet sammen med en som sitter i sofaen, klør seg på ballene og eter smågodt hele dagen?

Nå har jeg ingen baller da - hvertfall ikke bokstavlig - men hva i HELVETE er galt med å sitte i sofaen og spise smågodt !!!????!!!!

Makan!!!!

Nå har jeg ingen baller da - hvertfall ikke bokstavlig - men hva i HELVETE er galt med å sitte i sofaen og spise smågodt !!!????!!!!

Makan!!!!

Har inntrykk av at den generelle holdningen til smågodt er at "så lenge man er tynn så er det greit."

Det samme gjelder junk-food.

Hør her, jeg har _aldri_ sett noen kvinne-nick på Dol bedrive en type imbesil harselering av menn slik disse systematisk hakker på kvinner med en type hersketeknikker som hører middelalderen til *gufs*

Personlig dr.... jeg nå i disse fyrene. Heldigvis består min omgangskrets av menn ingen barn og kvinner trenger å frykte.

Annonse

25 kilo uten at det er sykdom i bildet? Spark'n i ræva via potetgullposen og be'n til helvete å velte seg ut av sofaen.

En ting er at folk KAN bli lite tiltrekkende når de legger MYE på seg - rent utseendemessig - men jeg tror like mye det er personligheten som blir lite tiltrekkende. Hvem i pokker vil dele livet sammen med en som sitter i sofaen, klør seg på ballene og eter smågodt hele dagen?

Det skal nå vel godt gjøres at han eter smågodt hele dagen.

For ørvig synes jeg det blir feil å spørre rent generelt "hvem vil ha en som...".

Jeg vil nå si det er meget personavhengig. Jeg vil ikke ha hvem som helst som gumler smågodt det meste av dagen, men om kjæresten gjør det blir jeg vel ikke mindre glad i ham av den grunn.

Alle har sine skavanker. Heller en som eser ut enn en som ikke vasker henda etter dassbesøk, mener nå jeg. Eller jatter med i alle diskusjoner. Eller drekker seg full hver helg. Eller roter vekk alle pengene sine.

Jenta som skriver inn er oppgitt og irritert. Da setter man det hele på spissen og fokuserer kun på en ting. Verken hun eller vi bør glemme helheten. Det er den som teller mest.

Får menn lov å kalle damene sine feite puddinger også?

Hadde noen rådet en mann til det hadde vedkommende blitt halshugget av samtlige kvinner her inne. Da skulle han tatt mer hensyn til hennes følelser osv osv.

Det er visst forskjell på folk.

Nøyaktig det samme tenkte jeg når jeg leste det.

Svært mange damer/jenter er noen store dobbeltmoralister når det gjelder dette!!

Noen feite dobbeltmoralister kan jeg kanskje tilføye:-)

Hør her, jeg har _aldri_ sett noen kvinne-nick på Dol bedrive en type imbesil harselering av menn slik disse systematisk hakker på kvinner med en type hersketeknikker som hører middelalderen til *gufs*

Personlig dr.... jeg nå i disse fyrene. Heldigvis består min omgangskrets av menn ingen barn og kvinner trenger å frykte.

Jeg har sett ett slikt nick.

"favn" tror jeg det var.....

Jasså, du synes jeg bedriver kvinnfolkhykleri? Har vi snakket sammen før? Nei, jeg tror ikke det.

Med andre ord har du bare snublet forbi med den sammensydde restekroppen, manglende hjernen og tomme blikket ditt. Du lever sannelig opp til navnet ditt. Gratulerer.

Premenstruell i dag favn? :-)

Neimen, skal de høyreekstreme elementene på DOL samles for en fellesronk igjen! - Så koselig! :-)

Og der var DOLs store feiging på banen igjen:-)

Skikkelige kraftutrykk du kommer med gitt!

Og så "nydelig" avlevert!

Takk for at du bringer smilet og latteren frem.

Bare litt "synd" at det er deg vi ler av:-) For egentlig så er jo ikke slikt så "pent".

Men denne gang så tror jeg vi rett og slett driter i det....

Annonse

Og der poppet nok en kvinnehater fram. God bedring.

Har heldigvis intet jeg har behov for å bli frisk fra favn.

Kvinnehater er jeg heller så avgjort ikke!

Men at jeg missliker dagens såkalte "feminister" sterkt har du helt rett i - spesielt de mest ekstreme av dem. Og det er de, nesten alle som kaller seg feminister i våre dager.

For meg har disse lite med hva jeg tenker på som kvinner å gjøre...

Men at jeg forakter de mer ekstreme feministene har jeg intet behov for å legge skjul på.

I motsetning til deg, så er jeg ærlig både om meg selv og andre.

Det er elementært, men hvis du ikke visste det:

Den bemerkningen din der er et klassisk eksempel på en form for hersketeknikk som en viss type menn bedriver.

Du får intet mer enn hva du ber om - og hadde jeg oppfattet deg som en kvinne, så ville jeg heller ikke skrevet det.

Jeg oppfatter deg som en ekstrem feminist, og da endrer jeg raskt på hvor grensen går for hva som er "tillatt" uten å bli mer ufin enn hva "motstanderen" fortjener.

Har heldigvis intet jeg har behov for å bli frisk fra favn.

Kvinnehater er jeg heller så avgjort ikke!

Men at jeg missliker dagens såkalte "feminister" sterkt har du helt rett i - spesielt de mest ekstreme av dem. Og det er de, nesten alle som kaller seg feminister i våre dager.

For meg har disse lite med hva jeg tenker på som kvinner å gjøre...

Men at jeg forakter de mer ekstreme feministene har jeg intet behov for å legge skjul på.

I motsetning til deg, så er jeg ærlig både om meg selv og andre.

Ethvert oppegående menneske må kalle seg feminist. Vet du hva ordet innebærer? Likeverd, likestilling, like rettigheter og plikter - for å nevne noe. Jeg leser at endel menn synes dette er helt for jævlig. Som sagt, kvinnehatere kan du få billig av meg.

Hva i all verden vet du om meg og om jeg er ærlig? Noe så meningsløst...

Du får intet mer enn hva du ber om - og hadde jeg oppfattet deg som en kvinne, så ville jeg heller ikke skrevet det.

Jeg oppfatter deg som en ekstrem feminist, og da endrer jeg raskt på hvor grensen går for hva som er "tillatt" uten å bli mer ufin enn hva "motstanderen" fortjener.

Du er jo fullstendig på bærtur.

25 kg?? Det er jo endel det da. Mannen kan da ikek bli såret av det, han må jo selv se at han ha "blitt mindre pen". Selv la jeg på meg 20 kg når jeg gikk gravid. De siste 10 kg satt lenge. Mannen min som ikke selv er spes. slank sa på en grei måte ting slik at jeg forstod at han ønsket seg " den gode gamle".

Så tok jeg tak i det, og nå er det bare 2 kg igjen, og mannen (og jeg ) er strålende fornøyd.

Når man er 25kg mer enn seg sjæl, er man gravid og har ikke baller, når man er 25kg mer enn seg sjæl og er mann, finner man ikke ballene sine... Lokaliser i såfall husets pølseklype...

Spøk til side, jeg tror ikke jeg ville akseptert at partneren dro på seg 25 kilo uten å forsøke å gjøre noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...