nick Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Men altså... hvordan vil du forklare at en håndfull gutter/menn på Dol _konsekvent_ snakker om 'jenter/kvinner' som sånn og slik? Det er temmelig hårreisende hvis du tenker deg om. Og ja, jeg tror også petter smart har et utyske i huset Dette er lett å forklare. Det finnes bare en håndfull menn på dol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101651-mannen-min-er-blitt-s%C3%A5-feit/page/9/#findComment-584064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 I og med at jeg er mann - heterofil sådan, og til og med høyrevelger, så ser jeg ikke helt hva poenget mitt skulle være med å kjempe mot menn generelt. Dersom innleggene dine oste av ønske om likeverd og rettferdighet hadde du kanskje ikke fått slike reaksjoner som du har fått? Du kan gjerne si at du er for ditt og datt, men det er til syvende og sist meningen bak som vi andre leser mellom linjene dine. Det er ikke pent det vi ser, og det gjør meg nesten flau på vegne av kjønnet mitt. Da kjenner du meg nok dårlig - og det er heller ikke så rart. Her tok jeg utgangspunkt i det som jeg oppfattet som "ekstreme" meninger i ett innlegg og kommenterte deretter. Med ekstreme feminister som f.eks Ottar, så mener jeg helt klart at de i dag er mer ødeleggende for likestilling enn hva de bidrar med i kampen for nettopp det. Kan du kanskje vise meg hvor jeg har skrevet noe som får deg til å bli "flau på vegne av kjønnet ditt - sett i forhold til det innlegget mitt innlegg er et svar på? For din kommentar blir litt for generell til at jeg klarer å se hva det er jeg faktisk har skrevet som du finner så ille. Hva du måtte "lese mellom linjene" kan jeg ikke ta ansvaret for. Det ligger helt og fullt på deg, siden jeg ikke på noen måte har noen skjult agenda her. Hadde du derimot kjent meg bedre her på DOL, så ville du kanskje forstått at det er flere her som har "et horn i siden" på meg fordi jeg er uenige med dem i andre saker (f.eks favn). At de da benytter anledningen til å la sine fordommer prege deres syn på meg i en debatt om noe helt annet er kanskje naturlig for dem. At de da forsøker å lese så mye "mellom linjene" som de bare kan, er også helt greit for meg. Men det blir deres påstander - og ikke mine, all den tid jeg ikke har frembragt dem og ei heller stiller meg bak dem. Å ilegge meg påstander/meninger basert på hva du/dere påstår dere "klarer å lese mellom linjene" er tilnærmet ren løgn....og en mindre fin diskusjonsteknikk som benyttes av enkelte her på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101651-mannen-min-er-blitt-s%C3%A5-feit/page/9/#findComment-584744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Rompa til Morsk & co, eller importert thaifitte. Der stopper vel utvalget av hull du og dine får frekventert. Men det er vel ikke så verst for en gammel gris som deg! :-) Morsomme påstander du kommer med:-) Og du har helt rett i at jeg trives godt sammen med en "importert dame". Rompehull (være seg av han eller hunkjønn) har aldri tent meg, så der er du nok på villspor. Men i motsetning til deg tydligvis, så ser jeg ikke ned på homofile, selv om jeg er heterofil selv. Ei heller ser jeg ned på thaikvinner, selv om "min import" tilfeldigvis er svensk. Jeg synes det er andre kvaliteter enn seksuel legning og fødested/land som er viktig ved valg av de jeg liker å omgås med. Hva du har av preferanser vet jeg ikke, men det kan se ut til at utvalget er lite.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101651-mannen-min-er-blitt-s%C3%A5-feit/page/9/#findComment-584753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg ser at du og noen andre nick her på Dol har som sport å mobbe kvinner. Det går ikke en dag uten at det slenges dritt til og om kvinner som gruppe. Hva er det som feiler dere? Er det noe som feiler oss? Jeg mobber ikke bare kvinner, jeg "mobber" alle jeg synes kommer med rare/feilaktige/dumme innlegg. Og jeg kritiserer dobbeltmoral, noe jeg ser her. Er ikke det lov? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101651-mannen-min-er-blitt-s%C3%A5-feit/page/9/#findComment-588607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.