bravura Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har en kjæreste med for trang forhud. I den forbindelse så venter vi på operasjon (to måneder eller så igjen). Mens vi venter har vi hatt sex med forhuden hans nede og dette fungerer for så vidt greit. Han er fremdeles temmelig følsom og kan bli "redd" om det blir litt ubehagelig, med påfølgende sviktende ereksjon. På tross av disse små problemene, så vurderer vi å droppe inngrepet, da vi er redd for konsekvensene. Ettersom kjæresten min heller ville ha et snitt i forhuden enn omskjæring, så er vi redd for at det ikke vil fungere og at vi da må vente på ny operasjon for å rette opp. Med dette i tankene, så lurer kjæresten min på om han ikke skal satse på omskjæring allikevel. Hva er fordeler/ulemper med dette kontra et snitt? Angående det å droppe hele operasjonen, hvorfor er det en fordel å kunne dra tilbake forhuden under sex? Hvor stor er forskjellen i nytelse? (Kjæresten min vet ikke, da han kun har hatt det med forhuden over hodet). Jeg hadde håpet at SDD og Ulv i Faarikaal kunne svare, da dere har sterke synspunkter på dette. Da kjæresten min er fra England og snakker dårlig norsk, så undret jeg på om de som svarte kunne gjøre det på engelsk, slik at han selv kan stille spørsmål og forstå innleggene. Vi vil begge to være svært takknemlig om noen kan hjelpe oss med denne avgjørelsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 De gutta kommer nok til å blåse Gro Isachsen av banen. Men de må jo lære seg å ta betalt for sine råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har ikke sterke synspunkter på dette, jeg mener bare at Ulv er psykelig opptatt av forhud. Dersom dere nå kan ha sex med forhuden helt bak hodet uten å oppleve smerte (?) så er det ikke sikkert han trenger å gjøre noe som helst, annet enn å tøye den ut. Snitting har jeg ingen personlig erfaring med, men jeg har hørt om historier som sier at dette har grodd igjen, i tillegg til at det ikke ser bra ut. Omskjæring har jeg personlig erfaring med, og jeg ser ingen ulemper med det, og jeg ser heller ingenting til denne følsomheten som Ulv påstår at vil bli borte dersom man kapper forhuden. Tvert i mot er jeg så fornøyd med inngrepet at jeg ville rådet folk til å gjøre det uansett, men det er nå meg. Fordeler: - Det ser bra ut! Det er selvsagt min subjektive mening, men jeg har ikke fått rent få kommentarer av jenter som sier det samme. - Jeg leste et innlegg her forleden hvor nettopp Ulv skrev i detalt hvordan en mann skal vaske pikken sin, noe som dreide seg om skrubbing, vasking i flere omganger, og det var ikke måte på hva han måtte gjøre for å få bort kukosten. Jeg har hørt om andre gutter som også har dette problemet. Dette problemet vil forsvinne 100 % ved omskjæring, så hygienemessig er det en stor fordel sammenlignet med det å ha forhud. - Utholdenheten under sexen skal visstnok bli bedre, men siden jeg gjorde dette som 20 åring og da ikke hadde hatt mer enn noen håndfuller med omganger i køya, så skal jeg ikke uttale meg om dette. - Skal han en dag kline til med en piercing i pikken så vil det se langt bedre ut dersom han er omskjært! Ulemper: Jeg har aldri opplevd noen ulemper, ei heller har jeg hørt fra kompiser som er omskjært i voksen alder, samt de som er omskjært som barn, at de har opplevd noen som helst ulemper ved dette. Jeg har heller aldri lest om ulemper sånn med unntak av diverse skrekkhistorier som Ulv helt sikkert vil klare å presentere her i løpet av noen timer. Det er ikke måte på hva slags bilder og historier han klarer å dra fram, og de stemmer helt sikkert, dog er de ikke representative for omskjærte, noe man egentlig ikke trenger å tenke så langt for å forstå da det foregår tusenvis av omskjæringer i Norge, barn som voksne, vært år, for ikke å snakke om i resten av verden. Du hadde med andre ord vært oppmerksom på dette dersom dette inngrepet var forbundet med noen som helst fare. Det finnes for øvrig en hel haug med internetsider om UFOer, Elvis som lever og den slags, fanatiske folk som spiser livmorer, og det er ikke måte på, og det er nok på disse sidene du vil finne linker til de sidene Ulv etter hvert vil dra fram her. Dere kan for øvrig også spørre en lege eller ti. Jeg er overbevist om at samtlige vil fortelle hvor uproblematisk dette inngrepet er, og jeg blir svært overrasket om noen av disse legene, med mindre dere finner en lege som Ulv anbefaler, forteller om noen relevante ulemper ved omskjæring. Dere kan jo også spørre her på dol, eventuelt søke på ordet "omskjæring", "trang forhud", osv, og krysse av for at dere kun vil se innlegg hvor legen har svart. Spørsmålet har tross alt vært oppe en del ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 De gutta kommer nok til å blåse Gro Isachsen av banen. Men de må jo lære seg å ta betalt for sine råd! Slik jeg ser det er dama overflødig. Er lenge mellom hver gang man ser en rød prikk med hennes navn bak på dette forumet. Dette forumet er et eksempel på brukermedvirkning som fungerer. Syns det er bra, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har ikke sterke synspunkter på dette, jeg mener bare at Ulv er psykelig opptatt av forhud. Dersom dere nå kan ha sex med forhuden helt bak hodet uten å oppleve smerte (?) så er det ikke sikkert han trenger å gjøre noe som helst, annet enn å tøye den ut. Snitting har jeg ingen personlig erfaring med, men jeg har hørt om historier som sier at dette har grodd igjen, i tillegg til at det ikke ser bra ut. Omskjæring har jeg personlig erfaring med, og jeg ser ingen ulemper med det, og jeg ser heller ingenting til denne følsomheten som Ulv påstår at vil bli borte dersom man kapper forhuden. Tvert i mot er jeg så fornøyd med inngrepet at jeg ville rådet folk til å gjøre det uansett, men det er nå meg. Fordeler: - Det ser bra ut! Det er selvsagt min subjektive mening, men jeg har ikke fått rent få kommentarer av jenter som sier det samme. - Jeg leste et innlegg her forleden hvor nettopp Ulv skrev i detalt hvordan en mann skal vaske pikken sin, noe som dreide seg om skrubbing, vasking i flere omganger, og det var ikke måte på hva han måtte gjøre for å få bort kukosten. Jeg har hørt om andre gutter som også har dette problemet. Dette problemet vil forsvinne 100 % ved omskjæring, så hygienemessig er det en stor fordel sammenlignet med det å ha forhud. - Utholdenheten under sexen skal visstnok bli bedre, men siden jeg gjorde dette som 20 åring og da ikke hadde hatt mer enn noen håndfuller med omganger i køya, så skal jeg ikke uttale meg om dette. - Skal han en dag kline til med en piercing i pikken så vil det se langt bedre ut dersom han er omskjært! Ulemper: Jeg har aldri opplevd noen ulemper, ei heller har jeg hørt fra kompiser som er omskjært i voksen alder, samt de som er omskjært som barn, at de har opplevd noen som helst ulemper ved dette. Jeg har heller aldri lest om ulemper sånn med unntak av diverse skrekkhistorier som Ulv helt sikkert vil klare å presentere her i løpet av noen timer. Det er ikke måte på hva slags bilder og historier han klarer å dra fram, og de stemmer helt sikkert, dog er de ikke representative for omskjærte, noe man egentlig ikke trenger å tenke så langt for å forstå da det foregår tusenvis av omskjæringer i Norge, barn som voksne, vært år, for ikke å snakke om i resten av verden. Du hadde med andre ord vært oppmerksom på dette dersom dette inngrepet var forbundet med noen som helst fare. Det finnes for øvrig en hel haug med internetsider om UFOer, Elvis som lever og den slags, fanatiske folk som spiser livmorer, og det er ikke måte på, og det er nok på disse sidene du vil finne linker til de sidene Ulv etter hvert vil dra fram her. Dere kan for øvrig også spørre en lege eller ti. Jeg er overbevist om at samtlige vil fortelle hvor uproblematisk dette inngrepet er, og jeg blir svært overrasket om noen av disse legene, med mindre dere finner en lege som Ulv anbefaler, forteller om noen relevante ulemper ved omskjæring. Dere kan jo også spørre her på dol, eventuelt søke på ordet "omskjæring", "trang forhud", osv, og krysse av for at dere kun vil se innlegg hvor legen har svart. Spørsmålet har tross alt vært oppe en del ganger. Jeg liker ikke måten du omtaler meg og mine innlegg på så dette skal jeg huske. Jeg fortjener ikke slik omtale og har ikke gjort deg noe. Du har ikke dokumentert en dritt. Å latterliggjøre andre er faktisk svært usympatisk. Jeg beklager bravura, men denne fyren har forhindret et svar fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg liker ikke måten du omtaler meg og mine innlegg på så dette skal jeg huske. Jeg fortjener ikke slik omtale og har ikke gjort deg noe. Du har ikke dokumentert en dritt. Å latterliggjøre andre er faktisk svært usympatisk. Jeg beklager bravura, men denne fyren har forhindret et svar fra meg. Du har skrevet så mye fanatisk om forhud tidligere at jeg bare må latterliggjøre dine _meninger_ vedrørende dette temaet. Det er ikke deg jeg latterliggjør men dine meninger. At hun ikke får noe svar fra deg angående akkurat dette tror jeg ikke jenta skal ta som noe stort tap 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Du har skrevet så mye fanatisk om forhud tidligere at jeg bare må latterliggjøre dine _meninger_ vedrørende dette temaet. Det er ikke deg jeg latterliggjør men dine meninger. At hun ikke får noe svar fra deg angående akkurat dette tror jeg ikke jenta skal ta som noe stort tap Hva du mener er meg nå knekkende likegyldig. Håper ingen tar det du sier for god fisk, for deres egen skyld. Du vet at 95% av alle med et slikt problem kan hjelpes _uten_ omskjæring, da syns jeg det er JÆVLIG dårlig gjort av deg å anbefale det, når jeg har dokumentert at det er uopprettelige konsekvenser ved å gjøre det. Dokumentasjon som du gjentatte ganger har NEKTET å lese ! Hva er årsaken at du anbefaler det til alle ? Faenskap ? Drit i å svare på det. Jeg hadde aldri satt meg inn i saken hvis jeg ikke for lang tid siden så hva du drev på med og skjønte at det du skrev _ikke kunne_ være riktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Hva du mener er meg nå knekkende likegyldig. Håper ingen tar det du sier for god fisk, for deres egen skyld. Du vet at 95% av alle med et slikt problem kan hjelpes _uten_ omskjæring, da syns jeg det er JÆVLIG dårlig gjort av deg å anbefale det, når jeg har dokumentert at det er uopprettelige konsekvenser ved å gjøre det. Dokumentasjon som du gjentatte ganger har NEKTET å lese ! Hva er årsaken at du anbefaler det til alle ? Faenskap ? Drit i å svare på det. Jeg hadde aldri satt meg inn i saken hvis jeg ikke for lang tid siden så hva du drev på med og skjønte at det du skrev _ikke kunne_ være riktig. Ulv, nå ba jeg spesielt om ditt synspunkt på dette, da jeg faktisk ønsker å høre hva du mener. SDDs personlige mening om deg er meg likegyldig. Både jeg og kjæresten kan tenke for oss selv, men ønsket innspill. Jeg håper for vår skyld at du vil komme med din mening. Jeg tror ikke strekking av huden vil være nok i hans tilfelle, ettersom han _aldri_ har klart å dra forhuden tilbake. Men ettersom du besitter mye informasjon og har meninger om dette, så håpet vi å få høre hva du har å si. Kanskje spesielt om du tror et snitt er bedre enn en omskjæring og i så fall hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ulv, nå ba jeg spesielt om ditt synspunkt på dette, da jeg faktisk ønsker å høre hva du mener. SDDs personlige mening om deg er meg likegyldig. Både jeg og kjæresten kan tenke for oss selv, men ønsket innspill. Jeg håper for vår skyld at du vil komme med din mening. Jeg tror ikke strekking av huden vil være nok i hans tilfelle, ettersom han _aldri_ har klart å dra forhuden tilbake. Men ettersom du besitter mye informasjon og har meninger om dette, så håpet vi å få høre hva du har å si. Kanskje spesielt om du tror et snitt er bedre enn en omskjæring og i så fall hvorfor. OK, jeg vet bare at det kan strekkes _svært_ mye, dette fordi forhuden har en meget spesiell evne i den retning. At det kan ta tid er sant. Steroid(kortison)kremen er på resept og legen må kontrollere prosessen visst. I flg artikler er det få leger som har greie på det, i hvert fall i USA hav jeg kan lese. Søk på "circumsision", "phimosis" Denne har jeg ikke lest, men: http://www.cirp.org/library/treatment/phimosis/wright/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hva du mener er meg nå knekkende likegyldig. Håper ingen tar det du sier for god fisk, for deres egen skyld. Du vet at 95% av alle med et slikt problem kan hjelpes _uten_ omskjæring, da syns jeg det er JÆVLIG dårlig gjort av deg å anbefale det, når jeg har dokumentert at det er uopprettelige konsekvenser ved å gjøre det. Dokumentasjon som du gjentatte ganger har NEKTET å lese ! Hva er årsaken at du anbefaler det til alle ? Faenskap ? Drit i å svare på det. Jeg hadde aldri satt meg inn i saken hvis jeg ikke for lang tid siden så hva du drev på med og skjønte at det du skrev _ikke kunne_ være riktig. Jeg leste linkene ditt alterego Nosferatu la ut her for noen år siden. Ingen grunn til at jeg skal lese de igjen bare fordi du nå legger dem ut med et annet nick. Hvis du også leser litt skikkelig det jeg skriver over her så vil du faktisk se at jeg først sier at det er godt mulig at personen ikke trenger noen operasjon i det hele tatt, så jeg har ikke anbefalt en dritt. Personen spørte om hva _jeg_ syntes om omskjæring, noe jeg svarte på. "Jeg hadde aldri satt meg inn i saken hvis jeg ikke for lang tid siden så hva du drev på med og skjønte at det du skrev _ikke kunne_ være riktig." Det er det latterligste jeg har sett. Ditt FØRSTE innlegg på dol, og det la jeg veldig godt merke til, var et innlegg på livssynsforumet hvor du hylte og skreik om omskjæring, akkurat som du gjorde under nicket nossefaenskapet, så du hadde åpenbart satt deg inn i dette lenge før du så jeg skrive noe om det. Jeg har da for øvrig aldri skrevet noe om omskjæring som er feil, og dersom du mener jeg har gjort det så må du mer enn gjerne konfrontere meg med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg leste linkene ditt alterego Nosferatu la ut her for noen år siden. Ingen grunn til at jeg skal lese de igjen bare fordi du nå legger dem ut med et annet nick. Hvis du også leser litt skikkelig det jeg skriver over her så vil du faktisk se at jeg først sier at det er godt mulig at personen ikke trenger noen operasjon i det hele tatt, så jeg har ikke anbefalt en dritt. Personen spørte om hva _jeg_ syntes om omskjæring, noe jeg svarte på. "Jeg hadde aldri satt meg inn i saken hvis jeg ikke for lang tid siden så hva du drev på med og skjønte at det du skrev _ikke kunne_ være riktig." Det er det latterligste jeg har sett. Ditt FØRSTE innlegg på dol, og det la jeg veldig godt merke til, var et innlegg på livssynsforumet hvor du hylte og skreik om omskjæring, akkurat som du gjorde under nicket nossefaenskapet, så du hadde åpenbart satt deg inn i dette lenge før du så jeg skrive noe om det. Jeg har da for øvrig aldri skrevet noe om omskjæring som er feil, og dersom du mener jeg har gjort det så må du mer enn gjerne konfrontere meg med det. Nosferatu har jeg navn og epost til, og jeg har fått noen meldinger fra han. Det er ikke meg. Da måtte jeg ha spaltet personlighet. Det er meg knekkende likegyldig hva du tror. Resten får stå for din regning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ulv, nå ba jeg spesielt om ditt synspunkt på dette, da jeg faktisk ønsker å høre hva du mener. SDDs personlige mening om deg er meg likegyldig. Både jeg og kjæresten kan tenke for oss selv, men ønsket innspill. Jeg håper for vår skyld at du vil komme med din mening. Jeg tror ikke strekking av huden vil være nok i hans tilfelle, ettersom han _aldri_ har klart å dra forhuden tilbake. Men ettersom du besitter mye informasjon og har meninger om dette, så håpet vi å få høre hva du har å si. Kanskje spesielt om du tror et snitt er bedre enn en omskjæring og i så fall hvorfor. Jeg ser nå at artikkelen gammel, men jeg har lest at samme metode brukes på voksne med _enda_ bedre resultat. På _innsiden_ av forhuden sitter opptil 15 kvcm med samme type nerver som kvinner har like innenfor skjedeåpningen. Med et stort spekter av erogene reseptorer/ nerver. Det virker litt ufornuftig å skjære vekk disse eller skade dem ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ulv, nå ba jeg spesielt om ditt synspunkt på dette, da jeg faktisk ønsker å høre hva du mener. SDDs personlige mening om deg er meg likegyldig. Både jeg og kjæresten kan tenke for oss selv, men ønsket innspill. Jeg håper for vår skyld at du vil komme med din mening. Jeg tror ikke strekking av huden vil være nok i hans tilfelle, ettersom han _aldri_ har klart å dra forhuden tilbake. Men ettersom du besitter mye informasjon og har meninger om dette, så håpet vi å få høre hva du har å si. Kanskje spesielt om du tror et snitt er bedre enn en omskjæring og i så fall hvorfor. Mye bedre søkeord: "adult phimosis" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Nosferatu har jeg navn og epost til, og jeg har fått noen meldinger fra han. Det er ikke meg. Da måtte jeg ha spaltet personlighet. Det er meg knekkende likegyldig hva du tror. Resten får stå for din regning. "Resten får stå for din regning." Egentlig er det vel din regning det får stå for i og med at du ikke engang klarer å fortelle meg hvor jeg har skrevet noe feil i forhold til omskjæring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 "Resten får stå for din regning." Egentlig er det vel din regning det får stå for i og med at du ikke engang klarer å fortelle meg hvor jeg har skrevet noe feil i forhold til omskjæring. Jeg kunne vært anonym hver gang, så hadde jeg sluppet dritten fra deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg kunne vært anonym hver gang, så hadde jeg sluppet dritten fra deg. Jeg stiller deg et enkelt spørsmål: Hva har jeg skrevet om omskjæring som er feil? Du sa over her at jeg hadde skrevet noe som var feil. Hvorfor svarer du ikke? a) Du forstår ikke spørsmålet. Du klarer ikke å finne noe jeg har skrevet som er feil. Det er nærliggende å tro at du her vil krysse av for alternativ Du må gjerne svare anonymt dersom du foretrekker det, men det dine meninger jeg angriper. Ikke deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ulv, nå ba jeg spesielt om ditt synspunkt på dette, da jeg faktisk ønsker å høre hva du mener. SDDs personlige mening om deg er meg likegyldig. Både jeg og kjæresten kan tenke for oss selv, men ønsket innspill. Jeg håper for vår skyld at du vil komme med din mening. Jeg tror ikke strekking av huden vil være nok i hans tilfelle, ettersom han _aldri_ har klart å dra forhuden tilbake. Men ettersom du besitter mye informasjon og har meninger om dette, så håpet vi å få høre hva du har å si. Kanskje spesielt om du tror et snitt er bedre enn en omskjæring og i så fall hvorfor. Sitat fra nyere (dec 1989)artikkel om en 22 år gammel pasient: Examination showed that his problem was one of phimosis with recurrent balanitis. The diameter of the orifice in the prepuce was only about 0.5 cm. As we were at sea, frequently in action against the Japanese, and because at that time no one was able to get ashore for 3 months on end, there was no possibility of performing any non-urgent operation. As an alternative management was therefore tried, based on the observation that the plastic capability of skin is unlimited. This has been demonstrated by the lower lip deformity gradually introduced by some primitive tribes, and also by the ear lobe elongation produced by heavy earrings. The patient reported to the Sick Bay daily and for 2-3 min. the preputial orifice was put on stretch with a small artery forceps. This was a painful procedure but not unbearable. For a week no obvious improvement was noted but then the resistance at the margin of the orifice was suddenly overcome and by the end of the second week its diameter had increased to about 2.5 cm. For the first time the prepuce was able to be retracted. With daily washing the balanitis soon cleared up. When the patient was followed up 6 months later, the anatomy appeared to be quite normal and there was no recurrence of phimosis or balanitis. The orifice was so slack that there was no risk of paraphimosis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg stiller deg et enkelt spørsmål: Hva har jeg skrevet om omskjæring som er feil? Du sa over her at jeg hadde skrevet noe som var feil. Hvorfor svarer du ikke? a) Du forstår ikke spørsmålet. Du klarer ikke å finne noe jeg har skrevet som er feil. Det er nærliggende å tro at du her vil krysse av for alternativ Du må gjerne svare anonymt dersom du foretrekker det, men det dine meninger jeg angriper. Ikke deg. >>Jeg har ikke sterke synspunkter på dette, jeg mener bare at Ulv er psykelig opptatt av forhud. Og hva er du opptatt av ? Meg ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 >>Jeg har ikke sterke synspunkter på dette, jeg mener bare at Ulv er psykelig opptatt av forhud. Og hva er du opptatt av ? Meg ? Hun spurte om mine og dine meninger. Jeg bare forberedte henne på det jeg da visste at ville komme fra deg. Hva er det du egentlig tror? At når du kan plukke noen bilder, setninger og artikler fra sider som er så fanatiske at de kan sammenlignes med linker til ekstreme sekter i USA, så finner du det merkelig at du får reaksjoner på det? Jeg spør deg igjen: Hva har jeg skrevet om forhud som er feil. Mener du forresten at jeg skal unnskylde at jeg påsto at du er fanatisk opptatt av dette? Unnskylde meg for å påstå at meningene til en fyr som rablet ned side på side om forhud på livssynsforumet den gang det besto, og nå her på sexforumet så godt som vær gang noen spør, er hårreisende? Ærlig talt. Jeg baserer i det minste det jeg skriver på egne erfaringer, hva jeg har lest av norske friske leger, hva kompiser som er omskjært både som barn og voksne mener, mens du baserer deg på fanatiske mennesker på diverse amerikanske nettsider. Man må jo bare finne det hele komisk, spesielt når du i tillegg tror du vet mer om meg og mine følelser i kølla enn hva jeg gjør selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hun spurte om mine og dine meninger. Jeg bare forberedte henne på det jeg da visste at ville komme fra deg. Hva er det du egentlig tror? At når du kan plukke noen bilder, setninger og artikler fra sider som er så fanatiske at de kan sammenlignes med linker til ekstreme sekter i USA, så finner du det merkelig at du får reaksjoner på det? Jeg spør deg igjen: Hva har jeg skrevet om forhud som er feil. Mener du forresten at jeg skal unnskylde at jeg påsto at du er fanatisk opptatt av dette? Unnskylde meg for å påstå at meningene til en fyr som rablet ned side på side om forhud på livssynsforumet den gang det besto, og nå her på sexforumet så godt som vær gang noen spør, er hårreisende? Ærlig talt. Jeg baserer i det minste det jeg skriver på egne erfaringer, hva jeg har lest av norske friske leger, hva kompiser som er omskjært både som barn og voksne mener, mens du baserer deg på fanatiske mennesker på diverse amerikanske nettsider. Man må jo bare finne det hele komisk, spesielt når du i tillegg tror du vet mer om meg og mine følelser i kølla enn hva jeg gjør selv. >>Hun spurte om mine og dine meninger. Jeg bare forberedte henne på det jeg da visste at ville komme fra deg. Det trenger du ikke gjøre, pass dine egne saker. >>Hva er det du egentlig tror? At når du kan plukke noen bilder, setninger og artikler fra sider som er så fanatiske at de kan sammenlignes med linker til ekstreme sekter i USA, så finner du det merkelig at du får reaksjoner på det? Og du nekter å lese på dem ? Amerikanske universitetssykehus med hundrevis av studenter kaller du for "sekter" ? >>Jeg spør deg igjen: Hva har jeg skrevet om forhud som er feil. Hva har jeg skrevet som er feil ? Du får _mene_ hva du vil, akkurat som jeg. >>Mener du forresten at jeg skal unnskylde at jeg påsto at du er fanatisk opptatt av dette? Ikke for min skyld. Jeg er opptatt av hva jeg vil, uavhengig av din latterliggjøring, hva du syns er latterlig, driter jeg i. >>Unnskylde meg for å påstå at meningene til en fyr som rablet ned side på side om forhud på livssynsforumet den gang det besto, og nå her på sexforumet så godt som vær gang noen spør, er hårreisende? Du skriver om to ulike mennesker, jeg kan ikke være ansvarlig for hva _andre_ skriver. Nosferatu er en annen mann, et annet sted. Men hvem du tror jeg er, er som sagt knekkende likegyldig for meg. Du er ikke så viktig at din tro skal bli sannhet for alle. >>Ærlig talt. Jeg baserer i det minste det jeg skriver på egne erfaringer, hva jeg har lest av norske friske leger, hva kompiser som er omskjært både som barn og voksne mener, mens du baserer deg på fanatiske mennesker på diverse amerikanske nettsider. Det fins andre meninger og det må du akseptere, om du ikke gjør det, så er det ditt problem, men du kommer ingen vei med å mobbe og latterliggjøre her. >>Man må jo bare finne det hele komisk, spesielt når du i tillegg tror du vet mer om meg og mine følelser i kølla enn hva jeg gjør selv. Jeg vet ingenting om det, det er din privatsak, og hva du vil legge ut. Men det blir fremdeles bare din mening, ikke noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101678-trang-forhud-sdd-og-ulv/#findComment-580959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.