Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Sorry at jeg blander meg, men!

Bra at dere engasjerer dere syns jeg, begge to.

Jeg mener det er bra at det legges fram alternativer til kirurgi.

Hvis det var snakk om mine kroppsdeler/hudlapper så ville jeg i alle fall forsøkt en del før jeg prøvde kirurgi.

Det som hadde vært interessant er å få norske fagfolks meninger om dette.

Er det ikke noe skriftlig materiale på dette fra Norge? Hva mener norske "eksperter" på området?

Det er liksom litt tynt å levere fra seg noen utskrifter fra nettet og mumle om en kortisonkrem, om dette er noe legen aldri har hørt om.

(Hvis denne strekkemetoden er effektiv så er i såfall det jævlig synd om norske fagpersoner ikke kan noe om det)

Det er tydeligvis behov for informasjon om både resultat av "strekking" og omskjæring.

Kanskje skulle man utfordret fagpersoner her inne til å diskutere disse metodene?

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

24

• SierDuDet

20

• soleil

8

• Dr. Frankenstein

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, dette var bra svar, ikke sant bravura. ;-)

Mannen min ble også omskåret fordi han hadde trang forhud. Det har blitt helt fint i ettertid. Selvsagt var han sår en periode etter operasjonen, men så grodde det fint. Som SDD synes jeg penis er penere uten forhud, men han var nå fin før også da...

Det som er viktig er at dere/han får et resultat han kan være fornøyd med. Det er mange menn som er fornøyde med sitt omskårede lem, og det er sikkert dem som ikke er fornøyde. I det store og hele må vel kjæresten din ta valget selv.

>>Hun spurte om mine og dine meninger. Jeg bare forberedte henne på det jeg da visste at ville komme fra deg.

Det trenger du ikke gjøre, pass dine egne saker.

>>Hva er det du egentlig tror? At når du kan plukke noen bilder, setninger og artikler fra sider som er så fanatiske at de kan sammenlignes med linker til ekstreme sekter i USA, så finner du det merkelig at du får reaksjoner på det?

Og du nekter å lese på dem ? Amerikanske universitetssykehus med hundrevis av studenter kaller du for "sekter" ?

>>Jeg spør deg igjen: Hva har jeg skrevet om forhud som er feil.

Hva har jeg skrevet som er feil ? Du får _mene_ hva du vil, akkurat som jeg.

>>Mener du forresten at jeg skal unnskylde at jeg påsto at du er fanatisk opptatt av dette?

Ikke for min skyld. Jeg er opptatt av hva jeg vil, uavhengig av din latterliggjøring, hva du syns er latterlig, driter jeg i.

>>Unnskylde meg for å påstå at meningene til en fyr som rablet ned side på side om forhud på livssynsforumet den gang det besto, og nå her på sexforumet så godt som vær gang noen spør, er hårreisende?

Du skriver om to ulike mennesker, jeg kan ikke være ansvarlig for hva _andre_ skriver. Nosferatu er en annen mann, et annet sted.

Men hvem du tror jeg er, er som sagt knekkende likegyldig for meg. Du er ikke så viktig at din tro skal bli sannhet for alle.

>>Ærlig talt.

Jeg baserer i det minste det jeg skriver på egne erfaringer, hva jeg har lest av norske friske leger, hva kompiser som er omskjært både som barn og voksne mener, mens du baserer deg på fanatiske mennesker på diverse amerikanske nettsider.

Det fins andre meninger og det må du akseptere, om du ikke gjør det, så er det ditt problem, men du kommer ingen vei med å mobbe og latterliggjøre her.

>>Man må jo bare finne det hele komisk, spesielt når du i tillegg tror du vet mer om meg og mine følelser i kølla enn hva jeg gjør selv.

Jeg vet ingenting om det, det er din privatsak, og hva du vil legge ut. Men det blir fremdeles bare din mening, ikke noe annet.

"Og du nekter å lese på dem ? Amerikanske universitetssykehus med hundrevis av studenter kaller du for "sekter" ? "

Jeg har lest dem. Jeg leste dem som sagt når nosse la dem ut.

"Det fins andre meninger og det må du akseptere, om du ikke gjør det, så er det ditt problem, men du kommer ingen vei med å mobbe og latterliggjøre her."

Selvsagt finnes det andre meninger, men du kunngjør dine som om det helt normale meninger, noe det overhodet ikke er da leget generelt, også her i Norge, sier at dette er er harmløst inngrep.

Jeg respekterer andre meninger, men ikke den propagandaen du av en eller annen merklig grunn kommer meg her i tide og utide.

"Jeg vet ingenting om det, det er din privatsak, og hva du vil legge ut. Men det blir fremdeles bare din mening, ikke noe annet."

Min og samtlige jeg kjenner som er omskjærte, og det er langt mer enn hva du klarer å dra fram der du siterer diverse fanatiske artikkler.

Du har for øvrig ikke svart meg enda:

Hva er det jeg har skrevet om omskjæring som er feil? Du sa over her at jeg hadde skrevet noe som var feil.

Ulv I Faarikaal

"Og du nekter å lese på dem ? Amerikanske universitetssykehus med hundrevis av studenter kaller du for "sekter" ? "

Jeg har lest dem. Jeg leste dem som sagt når nosse la dem ut.

"Det fins andre meninger og det må du akseptere, om du ikke gjør det, så er det ditt problem, men du kommer ingen vei med å mobbe og latterliggjøre her."

Selvsagt finnes det andre meninger, men du kunngjør dine som om det helt normale meninger, noe det overhodet ikke er da leget generelt, også her i Norge, sier at dette er er harmløst inngrep.

Jeg respekterer andre meninger, men ikke den propagandaen du av en eller annen merklig grunn kommer meg her i tide og utide.

"Jeg vet ingenting om det, det er din privatsak, og hva du vil legge ut. Men det blir fremdeles bare din mening, ikke noe annet."

Min og samtlige jeg kjenner som er omskjærte, og det er langt mer enn hva du klarer å dra fram der du siterer diverse fanatiske artikkler.

Du har for øvrig ikke svart meg enda:

Hva er det jeg har skrevet om omskjæring som er feil? Du sa over her at jeg hadde skrevet noe som var feil.

>>Jeg har lest dem. Jeg leste dem som sagt når nosse la dem ut.

Det er kommet mye nytt i det siste.

>>Selvsagt finnes det andre meninger, men du kunngjør dine som om det helt normale meninger, noe det overhodet ikke er da leget generelt, også her i Norge, sier at dette er er harmløst inngrep.

Min mening er bare min mening. Inngrepet fjerner et stort sett med nerver som du utgir for å være unødvendige, men som jeg kan dokumnetere er viktige.

>>Jeg respekterer andre meninger, men ikke den propagandaen du av en eller annen merklig grunn kommer meg her i tide og utide.

Nøyaktig det samme sier jeg, men din er udokumentert og (etter min mening) farget av hva du selv har gjort, og som er irreversibelt.

>>Min og samtlige jeg

kjenner som er omskjærte, og det er langt mer enn hva du klarer å dra fram der du siterer diverse fanatiske artikler.

Professorer ved universiteter er vanligvis ikke usaklige og løgnaktige.

>>Du har for øvrig ikke svart meg enda:

Jeg vil heller si det sånn at å skjære av en kroppsdel må underkastes en viss kritisk gransking. Mulig du vil at andre skal hoppe over det og lyde ditt råd, men min mening er at vedkommende som eier den kroppen skal få _alle_ alternativer presenert på en _objektiv_ måte. Du er ikke objektiv.

Hei.

Hvis det var snakk om mine kroppsdeler/hudlapper så ville jeg i alle fall forsøkt en del før jeg prøvde kirurgi.

Er det ikke noe skriftlig materiale på dette fra Norge? Hva mener norske "eksperter" på området?

Det er liksom litt tynt å levere fra seg noen utskrifter fra nettet og mumle om en kortisonkrem, om dette er noe legen aldri har hørt om.

(Hvis denne strekkemetoden er effektiv så er i såfall det jævlig synd om norske fagpersoner ikke kan noe om det)

Det er tydeligvis behov for informasjon om både resultat av "strekking" og omskjæring.

Kanskje skulle man utfordret fagpersoner her inne til å diskutere disse metodene?

"Kanskje skulle man utfordret fagpersoner her inne til å diskutere disse metodene?"

Tror ikke de gidder det med mindre du betaler dem for å få fire linjer som svar.

For øvrig vet jeg om en kompis som i puberteten fikk beskjed av legen sin om å bruke en mild såpe i dusjen, og på den måten få forhuden til å skli over hue og dermed trene den opp til å bli "videre". Det funka for han, men han var heller ikke plaget av veldig trang forhud.

Det omskjæres over en lav sko i hele verden mest pga religion, og av en eller annen merkelig grunn er det også vanlig i USA (aner ikke hvorfor), også i Norge, og til tross for dette hører man aldri om problemer forbundet med omskjæring.

Jeg tror kanskje vi ville hørt advarsler mot det dersom dette faktisk var forbundet med fare, og de eneste jeg har hørt om som har fått problemer med kølla si etter omskjæring, er nettopp folk i en del linker som Ulv har lagt ut. Kanskje han legger dem ut igjen, de er tross alt ganske artige.

Ellers så leste jeg en gang om en unge som skulle omskjæres men som endte opp med å få halve pikken kappa av. Man bruker stort sett ikke giljotin til dette, så jeg går ut fra at tilfellet ikke er representativt for folk som omskjæres.

Jeg var borti tre leger før jeg ble omskjært. To vanlige leger + kirurgen, og samtlige anbefalte omskjæring framfor dette "snittet" som også kan tas, og inngrepet skulle være forbundet med 0 fare, og alt skulle funke bra i ettertid.

Disse tre legene hadde i hvert fall rett når det gjaldt meg, samt for 3 andre kompiser som har gjort dette i voksen alder.

Men enkelte vet selvsagt langt bedre enn meg hvor lite følsom jeg ble etter inngrepet, da de jo har lest det på diverse amerikanske nettsteder.

De må selvsagt ha rett, mens jeg som lever med pikken min og overhodet ikke kjenner den, må jo ta feil.

Ulv I Faarikaal

Hei.

>>Er det ikke noe skriftlig materiale på dette fra Norge? Hva mener norske "eksperter" på området?

Det er det som er det rare, at de ikke har oversikt. De blir svært overrasket over dokumentasjon de også.

Vi hadde et medlem i familien som fikk en sykdom som ikke var så kjent. I løpet av 10 år ble vi virkelig sjokkert over "ekspertene" i Norge som omtrent ikke visste noe, og innrømte det. Vi selv fant mer på internett enn legene visste selv.

Mulig jeg ble litt uvenner med noen leger da.

Annonse

"Kanskje skulle man utfordret fagpersoner her inne til å diskutere disse metodene?"

Tror ikke de gidder det med mindre du betaler dem for å få fire linjer som svar.

For øvrig vet jeg om en kompis som i puberteten fikk beskjed av legen sin om å bruke en mild såpe i dusjen, og på den måten få forhuden til å skli over hue og dermed trene den opp til å bli "videre". Det funka for han, men han var heller ikke plaget av veldig trang forhud.

Det omskjæres over en lav sko i hele verden mest pga religion, og av en eller annen merkelig grunn er det også vanlig i USA (aner ikke hvorfor), også i Norge, og til tross for dette hører man aldri om problemer forbundet med omskjæring.

Jeg tror kanskje vi ville hørt advarsler mot det dersom dette faktisk var forbundet med fare, og de eneste jeg har hørt om som har fått problemer med kølla si etter omskjæring, er nettopp folk i en del linker som Ulv har lagt ut. Kanskje han legger dem ut igjen, de er tross alt ganske artige.

Ellers så leste jeg en gang om en unge som skulle omskjæres men som endte opp med å få halve pikken kappa av. Man bruker stort sett ikke giljotin til dette, så jeg går ut fra at tilfellet ikke er representativt for folk som omskjæres.

Jeg var borti tre leger før jeg ble omskjært. To vanlige leger + kirurgen, og samtlige anbefalte omskjæring framfor dette "snittet" som også kan tas, og inngrepet skulle være forbundet med 0 fare, og alt skulle funke bra i ettertid.

Disse tre legene hadde i hvert fall rett når det gjaldt meg, samt for 3 andre kompiser som har gjort dette i voksen alder.

Men enkelte vet selvsagt langt bedre enn meg hvor lite følsom jeg ble etter inngrepet, da de jo har lest det på diverse amerikanske nettsteder.

De må selvsagt ha rett, mens jeg som lever med pikken min og overhodet ikke kjenner den, må jo ta feil.

Det er sikkert en bra løsning for mange å omskjære seg ved trang forhud.

Jeg tviler ikke på at du og mange andre er fornøyd med dette.

Men - Hvis man kan løse problemet ved enklere eller mindre inngripende metoder enn kirurgi, så mener jeg det må være positivt for den det gjelder.

(Hvis man ikke VIL omskjæres uansett, da)

Uansett er dette en vurdering og avgjørelse som en må ta sammen med kvalifiserte fagfolk.

Jeg ønsker den det gjelder lykke til!

(Good luck!) ;)

Ulv I Faarikaal

2 spørsmål :

De 15 kvcm hud med erogene reseptorer som du skjærte av, savner du ikke dem ?

Kvinner har det samme arealet innenfor skjedeåpningen, tror du ikke de ville savne dem ?

Hva kvinner ?

2 spørsmål :

Kvinner har det samme arealet innenfor skjedeåpningen, tror du ikke de ville savne dem ?

Hva kvinner ?

Hvis SDD mener at han har like god følelse i pikken sin som før han ble omskjært, så må man nesten tro han på det.

Jeg syns den "debatten" bør avsluttes.

Det er sikkert forskjellig fra person til person hvordan det oppleves å kappe forhuden.

Følsomheten er også på forskjellige steder fra person til person. Kukhodet og strengen er de stedene jeg har hørt mest om når det gjelder mannens "områder".

Når det er sagt så vil jeg som kvinne helst beholde de atributtene som gir meg glede her i livet. Jeg ville antagelig tenkt det samme om jeg var mann.

Om jeg fikk kreft i brystene ville jeg så langt det var mulig gått for brystbevarende operasjon. Når det gjelder underlivet så tenker jeg det samme.

>>Jeg har lest dem. Jeg leste dem som sagt når nosse la dem ut.

Det er kommet mye nytt i det siste.

>>Selvsagt finnes det andre meninger, men du kunngjør dine som om det helt normale meninger, noe det overhodet ikke er da leget generelt, også her i Norge, sier at dette er er harmløst inngrep.

Min mening er bare min mening. Inngrepet fjerner et stort sett med nerver som du utgir for å være unødvendige, men som jeg kan dokumnetere er viktige.

>>Jeg respekterer andre meninger, men ikke den propagandaen du av en eller annen merklig grunn kommer meg her i tide og utide.

Nøyaktig det samme sier jeg, men din er udokumentert og (etter min mening) farget av hva du selv har gjort, og som er irreversibelt.

>>Min og samtlige jeg

kjenner som er omskjærte, og det er langt mer enn hva du klarer å dra fram der du siterer diverse fanatiske artikler.

Professorer ved universiteter er vanligvis ikke usaklige og løgnaktige.

>>Du har for øvrig ikke svart meg enda:

Jeg vil heller si det sånn at å skjære av en kroppsdel må underkastes en viss kritisk gransking. Mulig du vil at andre skal hoppe over det og lyde ditt råd, men min mening er at vedkommende som eier den kroppen skal få _alle_ alternativer presenert på en _objektiv_ måte. Du er ikke objektiv.

"Min mening er bare min mening. Inngrepet fjerner et stort sett med nerver som du utgir for å være unødvendige, men som jeg kan dokumnetere er viktige."

Det er ubegripelig at jeg ikke merker noe til dette, da jeg ifølge deg nå er så mye mindre følsom enn tidligere.

"Nøaktig det samme sier jeg, men din er udokumentert og (etter min mening) farget av hva du selv har gjort, og som er irreversibelt."

Du kan ikke kalle det jeg sier propaganda da jeg aldri har sagt noe annet her i forhold til forhud enn min og noen kompisers erfaringer.

Hvis mine erfaringer er propaganda så tror jeg kanskje du bør slå opp i ordboka på ordet.

"Professorer ved universiteter er vanligvis ikke usaklige og løgnaktige."

Du finner dokumenter fra en hel haug med leger som sier at Anabole Steroider ikke bare er harmløst, men faktisk sunt for mannfolk.

Tror du på det bare fordi de som sier det er leger?

Ytteligere kommentar trengs vel ikke her.

"Jeg vil heller si det sånn at å skjære av en kroppsdel må underkastes en viss kritisk gransking."

Har jeg noengang sagt noe annet bare fordi jeg forteller om mine erfaringer er? Er mine erfaringer, som er svært positive, skremmene for deg fordi jeg med dem underkaster dine teorier?

"Mulig du vil at andre skal hoppe over det og lyde ditt råd,"

Det er ikke mine intensjoner at noen skal kappe av seg forhuden, men spør de om mine erfaringer med det så svarer jeg.

Det er selvsagt beklagelig for en fanatiker som deg at mine erfaringer utelukkende er meget positive, men det er det fint lite jeg kan gjøre noe med.

"men min mening er at vedkommende som eier den kroppen skal få _alle_ alternativer presenert på en _objektiv_ måte. Du er ikke objektiv."

*LOL*

Hehe, og du sier at du er objektiv?

Det er nummeret før jeg tar ordet dum i min munn.

Hvis du vil så kan jeg presantere noen av dine svært så objektive innlegg her i natt. Jeg har god tid til å søke på gamle innlegg utover natta.

Ulv I Faarikaal

Hvis SDD mener at han har like god følelse i pikken sin som før han ble omskjært, så må man nesten tro han på det.

Det er sikkert forskjellig fra person til person hvordan det oppleves å kappe forhuden.

Følsomheten er også på forskjellige steder fra person til person. Kukhodet og strengen er de stedene jeg har hørt mest om når det gjelder mannens "områder".

Når det er sagt så vil jeg som kvinne helst beholde de atributtene som gir meg glede her i livet. Jeg ville antagelig tenkt det samme om jeg var mann.

Om jeg fikk kreft i brystene ville jeg så langt det var mulig gått for brystbevarende operasjon. Når det gjelder underlivet så tenker jeg det samme.

>>Hvis SDD mener at han har like god følelse i pikken sin som før han ble omskjært, så må man nesten tro han på det. Jeg syns den "debatten" bør avsluttes.

Det har aldri vært stilt i tvil hva han føler. SDD bare tolker det slik.

>>Det er sikkert forskjellig fra person til person hvordan det oppleves å kappe forhuden.

Eller hvordan det fremstilles etterpå for de andre som _skal_ gjøre det. Noen oppgir å være fornøyd, andre er misfornøyd. Hvem kommer til ordet ?

>>Følsomheten er også på forskjellige steder fra person til person.

Alle normale menn er skapt likt.

>>Kukhodet og strengen er de stedene jeg har hørt mest om når det gjelder mannens "områder".

Du glemmer innsiden av forhuden, som er 15 kvcm med uhyre følsomme og viktige nerver/erogene reseptorer.

>>Når det er sagt så vil jeg som kvinne helst beholde de attributtene som gir meg glede her i livet. Jeg ville antagelig tenkt det samme om jeg var mann.

Godt vi er enige der, og ikke lar noen avgjøre det for oss før vi selv har vurdert alle aternativer.

>>Om jeg fikk kreft i brystene ville jeg så langt det var mulig gått for brystbevarende operasjon. Når det gjelder underlivet så tenker jeg det samme.

Om jeg "kanskje" hadde for trang forhud og ble omskjært, ville jeg bli svært misfornøyd over å få vite at store deler av min nytelse var blitt eliminert uten en vei tilbake, og uten at jeg fikk velge.

Det er sikkert en bra løsning for mange å omskjære seg ved trang forhud.

Jeg tviler ikke på at du og mange andre er fornøyd med dette.

Men - Hvis man kan løse problemet ved enklere eller mindre inngripende metoder enn kirurgi, så mener jeg det må være positivt for den det gjelder.

(Hvis man ikke VIL omskjæres uansett, da)

Uansett er dette en vurdering og avgjørelse som en må ta sammen med kvalifiserte fagfolk.

Jeg ønsker den det gjelder lykke til!

(Good luck!) ;)

Jeg er helt enig med deg i det du her skriver, men kvalifiserte fagfolk i Norge vil fortelle personen som oppsøker dem at de har to alternativer: a) kapping, B) "snitting, og de vil - med mindre Ulv henviser lege for raringer finnes tross alt blant legestanden også her i Norge - fortelle at dette er et harmløst inngrep.

Det er tross alt den gjengse oppfatningen rundt i hele verden.

Inngrep som alternativ er selvsagt forutsatt at forhuden er så trang at den ikke kan utvides på annen måte, og jeg gjetter på at det er fint lite som kan gjøres dersom personen allerede er godt voksen og utvokst.

2 spørsmål :

Hva kvinner ?

"De 15 kvcm hud med erogene reseptorer som du skjærte av, savner du ikke dem ?"

Nei, jeg savner dem overhodet ikke og har aldri hatt bedre sex og følsomhet enn jeg har akkurat nå.

"Kvinner har det samme arealet innenfor skjedeåpningen, tror du ikke de ville savne dem ?"

Jo, jeg tror faktisk det, men nå er det også en vanlig oppfatning blant leger over hele verden at omskjæring av kvinner er et inngrep som får konsekvenser, mens det for menn ikke får konsekvenser.

Du sammenligner hummer og kanari, som Sør ville sagt.

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Min mening er bare min mening. Inngrepet fjerner et stort sett med nerver som du utgir for å være unødvendige, men som jeg kan dokumnetere er viktige."

Det er ubegripelig at jeg ikke merker noe til dette, da jeg ifølge deg nå er så mye mindre følsom enn tidligere.

"Nøaktig det samme sier jeg, men din er udokumentert og (etter min mening) farget av hva du selv har gjort, og som er irreversibelt."

Du kan ikke kalle det jeg sier propaganda da jeg aldri har sagt noe annet her i forhold til forhud enn min og noen kompisers erfaringer.

Hvis mine erfaringer er propaganda så tror jeg kanskje du bør slå opp i ordboka på ordet.

"Professorer ved universiteter er vanligvis ikke usaklige og løgnaktige."

Du finner dokumenter fra en hel haug med leger som sier at Anabole Steroider ikke bare er harmløst, men faktisk sunt for mannfolk.

Tror du på det bare fordi de som sier det er leger?

Ytteligere kommentar trengs vel ikke her.

"Jeg vil heller si det sånn at å skjære av en kroppsdel må underkastes en viss kritisk gransking."

Har jeg noengang sagt noe annet bare fordi jeg forteller om mine erfaringer er? Er mine erfaringer, som er svært positive, skremmene for deg fordi jeg med dem underkaster dine teorier?

"Mulig du vil at andre skal hoppe over det og lyde ditt råd,"

Det er ikke mine intensjoner at noen skal kappe av seg forhuden, men spør de om mine erfaringer med det så svarer jeg.

Det er selvsagt beklagelig for en fanatiker som deg at mine erfaringer utelukkende er meget positive, men det er det fint lite jeg kan gjøre noe med.

"men min mening er at vedkommende som eier den kroppen skal få _alle_ alternativer presenert på en _objektiv_ måte. Du er ikke objektiv."

*LOL*

Hehe, og du sier at du er objektiv?

Det er nummeret før jeg tar ordet dum i min munn.

Hvis du vil så kan jeg presantere noen av dine svært så objektive innlegg her i natt. Jeg har god tid til å søke på gamle innlegg utover natta.

Du kan egentlig gjøre hva faen du vil, uansett blir det bare meningsutveksling.

Og ellers fortsetter vi som før :-)

Det er sånt som holder liv i dette stedet, ikke sant ?

:-)

Bare vi ikke går over til drapstrusler, men det gjør vi ikke.

Ulv I Faarikaal

"De 15 kvcm hud med erogene reseptorer som du skjærte av, savner du ikke dem ?"

Nei, jeg savner dem overhodet ikke og har aldri hatt bedre sex og følsomhet enn jeg har akkurat nå.

"Kvinner har det samme arealet innenfor skjedeåpningen, tror du ikke de ville savne dem ?"

Jo, jeg tror faktisk det, men nå er det også en vanlig oppfatning blant leger over hele verden at omskjæring av kvinner er et inngrep som får konsekvenser, mens det for menn ikke får konsekvenser.

Du sammenligner hummer og kanari, som Sør ville sagt.

Hvis jeg har mine 15 kvcm, så vil jeg gjerne beholde dem om jeg får lov.

De er faktisk ganske merkbare, tro det eller ei. Tror du det ?

"Hvis SDD mener at han har like god følelse i pikken sin som før han ble omskjært, så må man nesten tro han på det. Jeg syns den "debatten" bør avsluttes."

Det er her du tar feil. Min operasjon var nemlig, som Ulv sier, irreversibel, så det er bare min underbevisthet som lurer meg til å tro at jeg er like følsom nå som tidligere.

Den underbevistheten! Er det ikke det ene så er det det andre.

Hvis jeg har mine 15 kvcm, så vil jeg gjerne beholde dem om jeg får lov.

De er faktisk ganske merkbare, tro det eller ei. Tror du det ?

Nei, jeg tror ikke det.

Jeg forsket mye med min forhud før jeg gikk til lege for å kappe faenskapet, og ikke faen om jeg merket noe som helst som var følsomt med den, uansett hvordan jeg vridde eller vrengte på den.

>>Hvis SDD mener at han har like god følelse i pikken sin som før han ble omskjært, så må man nesten tro han på det. Jeg syns den "debatten" bør avsluttes.

Det har aldri vært stilt i tvil hva han føler. SDD bare tolker det slik.

>>Det er sikkert forskjellig fra person til person hvordan det oppleves å kappe forhuden.

Eller hvordan det fremstilles etterpå for de andre som _skal_ gjøre det. Noen oppgir å være fornøyd, andre er misfornøyd. Hvem kommer til ordet ?

>>Følsomheten er også på forskjellige steder fra person til person.

Alle normale menn er skapt likt.

>>Kukhodet og strengen er de stedene jeg har hørt mest om når det gjelder mannens "områder".

Du glemmer innsiden av forhuden, som er 15 kvcm med uhyre følsomme og viktige nerver/erogene reseptorer.

>>Når det er sagt så vil jeg som kvinne helst beholde de attributtene som gir meg glede her i livet. Jeg ville antagelig tenkt det samme om jeg var mann.

Godt vi er enige der, og ikke lar noen avgjøre det for oss før vi selv har vurdert alle aternativer.

>>Om jeg fikk kreft i brystene ville jeg så langt det var mulig gått for brystbevarende operasjon. Når det gjelder underlivet så tenker jeg det samme.

Om jeg "kanskje" hadde for trang forhud og ble omskjært, ville jeg bli svært misfornøyd over å få vite at store deler av min nytelse var blitt eliminert uten en vei tilbake, og uten at jeg fikk velge.

"Eller hvordan det fremstilles etterpå for de andre som _skal_ gjøre det. Noen oppgir å være fornøyd, andre er misfornøyd. Hvem kommer til ordet ?"

Hvem som kommer til ordet? Det er da selvsagt de som blir misfornøyde som kommer til ordet. Man flyr da tross alt ikke til media fordi man har hatt en operasjon som var vellykket.

Man flyr derimot til media dersom man har en operasjon som IKKE var vellykket, eventuelt får forhuden kappet ved et uhell.

Her møtte du deg selv i døra, for selv du kan vel ikke påstå at man flyr "til ordet" hver gang man går igjennom en operasjon som faktisk ER som man har fått beskjed om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...