Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I will recommend you to get a full circumcisision (remove the foreskin). A dorsal slit often causes bad cosmetic results compared to a full circ.

I'm convinced that your (and your girlfriend) sex life will be far much better after an operation.

If I was you I would urge the doctor for a high and tight cut or a low and tight cut. These styles often gives the best cosmetic results and the most statisfied patients.

In UK I think doctors often use freehand method or forceps guided technique which gives quite OK results.

In the US it's more common using different clamp devices (gomco clamp etc).

Please take a look at the following websites for som unbiased information ( english lang.):

http://www.circlist.com

http://www.circinfo.com

http://circumcisioninfo.com

I think that circlist will give you most of the information you need regarding circumcision.

You may apply for membership in circlist (yahoo-group) where there are about 25000 messages in English were people from around the whole world exhanges experiences and posting questions regarding male circumcision. I will strongly recommend it.

After reading about your situation now I'm convinced that a full circumcision is best for you and you'll not regret it.

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

24

• SierDuDet

20

• soleil

8

• Dr. Frankenstein

6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Dere har ikke tenkt på at dette kan være forskjellig fra menneske til menneske da? Eller fra mann til mann rettere sagt.

Vi kvinner har jo forskjellige g punkt og, selv om de er mer eller mindre på samme plass varierer det jo, kjære dere.

Jeg har latt SDD være, men nå var han ute og kommenterte meg og mine meninger, ikke sak.

Ulv I Faarikaal

Morbid er et ord jeg skal bruke mer. Det klinger bra.:)

Dol er nok dessverre ikke tuftet på lagånd og glade, radikale selvhjelpstanker alene.

Som du sikkert har registrert koster det å få svar fra fagpersoner nå, samtidig som stedet er nedlesset i reklame.

På rus-forumet får "likesinnede" betalt for å gi råd. Hvorfor kan ikke en person som er omskjært få gi råd om det for betaling også?

(Er ikke 100% sikker på at de får betalt, men det står en rimelig rød, statusblinkende prikk foran det de skriver)

Som man kan lese på internett tjener amerikanske leger 4-800 US$ pr omskjæring og vil neppe la den inntekten flakse vekk så lett. Men de har sluttet å anbefale det som et "tiltak mot onani" merkelig nok, det var det sterkeste argumentet inntil 1930 ca.

Annonse

Gjest at dere gidder

Jeg har latt SDD være, men nå var han ute og kommenterte meg og mine meninger, ikke sak.

Det blir jo alltid litt mer personlig når det går på person og meninger, skjønner deg jo der.

Er ganske ny her så jeg lurer, liker dere disse lange diskusjonene. Vet jo at enkelte mennesker trives best med å være kverulanter. Har en bror som er slik selv.

Tror jeg er for makelig anlagt til helt å skjønne vitsen.

Så, kos dere videre.

Ulv I Faarikaal

Det blir jo alltid litt mer personlig når det går på person og meninger, skjønner deg jo der.

Er ganske ny her så jeg lurer, liker dere disse lange diskusjonene. Vet jo at enkelte mennesker trives best med å være kverulanter. Har en bror som er slik selv.

Tror jeg er for makelig anlagt til helt å skjønne vitsen.

Så, kos dere videre.

Det er ikke alle forunt å forstå :-) Jeg er ikke nådig og fikser ikke arroganse og/ eller forakt for andre mennesker.

Mange innlegg her på DOL stinker av forakt.

Første regel burde være at man respekterer andre.

Gjest at dere gidder

Det er ikke alle forunt å forstå :-) Jeg er ikke nådig og fikser ikke arroganse og/ eller forakt for andre mennesker.

Mange innlegg her på DOL stinker av forakt.

Første regel burde være at man respekterer andre.

Der er jeg enig med deg. Respekt for andres mening bør være første bud uansett, men det må jo gå begge veier.

Men å argumentere for argumenasjonens skyld virker for meg helt fremmed. Det kan jo og gjøre at jeg har problemer med å bli hørt da jeg heller ikke får trening i argumentasjonens kunst. Blir på en måte lost for ord. Jeg sier det jeg mener og vil gjerne ha respekt for det. Når motargumentene da blir større, bedre og uttalt med mer bravour så står jeg der som ett mehe.

Misunner dere der gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...