Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei her er jeg igjen - endel tårer fattigere...... ingen av eggene overlevde tiningen. Uff og uff - jeg hadde jo tenkt tanken og prøvd å si til meg selv at dette kunne skje, men allikevel ble jeg enormt deppa - skal det ikke bli vår tur snart igjen da?

Tenker veldig negativt i en sådan stund, måtte bare gå hjem fra jobb.

Er det pga manglende kvalitet at eggene ikke tåler opptining? Eggene var nemlig av beste kvalitet før nedfrysing. Noen som vet?

hilsen en pessimistisk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101726-det-ble-ingen-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei og nei og nei ! Det var da ikke slik det skulle gå :o( Det var fryktelig trist å høre.

Jeg tror ikke det er noen klar sammenheng mellom eggkvalitet og om de overlever opptiningen. Frysing og tining er rett og slett en tøff prosess, og man må ha en god porsjon flaks for at det skal gå - uansett om eggene er gode eller ikke.

Håper du snart kommer over skuffelsen, og er klar for å tenke fremover igjen. Det er tøft, men før eller siden blir det din tur igjen.

Stor klem

Trøsteklem.

Dette var leit.

Vet ikke hvorfor eggene ikke overlever. Dette har skjedd oss også, hadde 6 stk nedfryst i to strå og ingen klarte seg til tross for at de var av beste kvalitet før nedfrysning.

Prøv og se fremover selv om det føles vanskelig akkurat nå.

Lykke til videre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...