Gå til innhold

Plutselig vill sex, hva skjer ?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei

Min samboer og jeg har nesten ikke sex sammen lenger. Vi har hatt det en gang etter jul i år, så jeg kan vel si at vi ikke har sex sammen. Vi har en datter på 19 måneder, og for en uke siden var vi på en lang weekend sammen. Siste kvelden når vi kom hjem, hadde drukket begge to, men ikke fulle, "kastet" han seg over meg. Ganske vill og på en måte jeg aldri har opplevd med han før. Jeg prøvde å stoppe han og si at jeg måtte på do først, men han bare kjørte på, og jeg måtte på en måte kjempe meg ut av senga. Da jeg kom tilbake ble det selvfølgelig ikke noe mer. Jeg fikk en ekkel følelse av at han har sex med noen andre (dvs noen på si) .Vi har aldri hatt sex på denne måten før. Er det jeg som bare er litt overfølsom siden vi så å si aldri har sex lenger, og han som ble litt tøff og vågal fordi han var beruset. Hvorfor har han aldri vist denne siden før. Vanlig sex er liksom misjonsstillingen og ikke akkurat så veldig spenstig....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101730-plutselig-vill-sex-hva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Dere har aldri sex og så er du forundret over at han "kaster seg over deg"?

Hvordan du får det til å komme av at han har noen på si er mer enn jeg forstår.

Så lenge du ikke gir etter for hans forsøk på å få fart i sexlivet igjen blir det ikke bedre.

Hvorfor har dere ikke sex lenger?

Gjest ikke undertegnet

Dere har aldri sex og så er du forundret over at han "kaster seg over deg"?

Hvordan du får det til å komme av at han har noen på si er mer enn jeg forstår.

Så lenge du ikke gir etter for hans forsøk på å få fart i sexlivet igjen blir det ikke bedre.

Hvorfor har dere ikke sex lenger?

Det er i alle fall ikke fordi jeg sier nei at vi ikke har det. Jeg har jo snarere etterlyst et sexliv. Årsaken er vel sammensatt, han sier han har lyst, men tar aldri initiativ. Jeg tar også sjelden initiativ fordi jeg er redd for å bli avvist. Når jeg spør om hvorfor vi ikke har sex, sier han at når vi ikke har det bra i hverdagen så er det liksom ikke bare for han å ha sex. Forholdet går jo litt opp og ned, men vi har det ikke bare dårlig, og han viser ikke noe mer interesse i "bra" tider. Det som skjedde når vi var på tur var at jeg måtte forferdelig tisse. Det gjorde faktisk vondt for meg og jeg prøvde å si til han på en pen måte at jeg måtte på do først..... Det føltes nesten som et "overgrep" om du skjønner. Jeg ble faktisk litt redd også.

Ukene og kveldene bare går. Vi går og legger oss under hver vår dyne og det er det. Fra tidligere forhold er jeg vant til å ligge på armen, få/gi nattakyss etc, men han er ikke opptatt av dette i det hele tatt.

Så enten så har han utrolig lav sexlyst, gjør det bare med seg selv eller.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...