Gå til innhold

Jeg er ikke egentlig pervers...

Anbefalte innlegg

Gjest men en kåt kvinne

...men her om dagen fikk jeg plutselig det for meg at jeg kunne tenke meg at mannen min tisset litt på meg mens vi begge var i dusjen...Sånn bare for å prøve det. Vet ikke helt hva det ville gi meg, men det virker ikke avskrekkende og kjempe ekkelt iallefall. Det er ikke snakk om å innta det, bare få litt på kroppen, for å vaske det vekk, og fortsette med het sex?

Noen som har noen erfaringer om sånne ting? Hvordan er det?

Dette er ikke tull, så useriøse svar trengs ikke

takk for svar :-)

Ps: noen som har noen andre gode forslag til sex som ikke bare er misjonær? Men som kanskje kan gjøre alt litt mer spennende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101750-jeg-er-ikke-egentlig-pervers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også kåt

Det er ikke perverst med wet-sex. Det er mange som liker det. Dere kan jo prøve, og liker du/dere det ikke så gjør dere det ikke mer. Så enkelt er det.

Når det gjelder stillinger så finnes det mange deilige. Dere kan sitte begge to, og du sitter oppå ham. Bakfra både stående, knelende og liggende. Sideveis. I en stol. På et bord. Osv.

Gjest kåt eg og

Jeg synes nå sex alle andre plasser enn i sengen er best. Når som helst på døgnet. Mest praktisk og behagelig i dobbeltselg selvfølgelig. Benytter kjangsen når ungene er ute, eller sover.

Så lenge dere begge vil er det lov å prøve hva som helst, var det ikke så spennende likevel er det jo ikke nødvendig å gjenta det.

Men en ting er sikkert, det er ikke alltid virkeligheten svarer til fantasiene så av og til er det best å bare leke med tanken og bli god og kåt.

Annonse

Snakk med fastlegen din om dette...neida; det var en spøk! :)

Jeg er mann og synes wetsex er spennende! Anbefaler deg å prøve det, og som andre sier her: liker dere det ikke er det bare å kutte ut for ettertiden...:)

Det er litt infantilt, synes du ikke? Barn blir jo tørre etter noen år og de fleste synes det er ganske praktisk. Men at voksne tisser og bæsjer under sexen... salig Freud roterer nok i grava, hehe...

Det er litt infantilt, synes du ikke? Barn blir jo tørre etter noen år og de fleste synes det er ganske praktisk. Men at voksne tisser og bæsjer under sexen... salig Freud roterer nok i grava, hehe...

Det er ikke sikkert at wetsex er en tilbakevending til det anale stadiet. Det kan være at det mer er et spill i underkastelse og ydmykelse- den totale overgivelse til ens lyster. Kan man vel tenke seg at det går an å forlate det kulturelle og siviliserte mer enn ved å bli tisset og bæsjet på?

Eller så er det bare et utslag av økonomomens inntog på den seksuelle arena, der man henter ut stordriftsfordelene ved bruk av kjønsorganene og avføringsorgane, siden de fra naturens side er samlokalisert.

Det er ikke sikkert at wetsex er en tilbakevending til det anale stadiet. Det kan være at det mer er et spill i underkastelse og ydmykelse- den totale overgivelse til ens lyster. Kan man vel tenke seg at det går an å forlate det kulturelle og siviliserte mer enn ved å bli tisset og bæsjet på?

Eller så er det bare et utslag av økonomomens inntog på den seksuelle arena, der man henter ut stordriftsfordelene ved bruk av kjønsorganene og avføringsorgane, siden de fra naturens side er samlokalisert.

Første avsnitt: Kan godt hende, ikke så verst poeng. Men er det artig og passjonsfremmende med tiss og bæsj i fanget? Sex skal jo først og fremst være lidenskap og moro - men det er selvsagt mine prefereanser.

Andre avsnitt: Det der er mer i din gate, så jeg står over kommentar :)

Gjest men en kåt kvinne

Første avsnitt: Kan godt hende, ikke så verst poeng. Men er det artig og passjonsfremmende med tiss og bæsj i fanget? Sex skal jo først og fremst være lidenskap og moro - men det er selvsagt mine prefereanser.

Andre avsnitt: Det der er mer i din gate, så jeg står over kommentar :)

Jeg ville aldri ha gått så langt, for avføring er noe man skal legge i toalettet mener nå jeg.

Som de fleste vet så er urin noe av det reneste. Og om man bare forsøker å feks tisse litt på partneren sin for å finne ut og utforske, hva er da galt med det?

Man har da ikke gått tilbake på bleie stadiet av den grunn...

Er bare ment som utforskning av kropp og lyst...rett og slett

Jeg ville aldri ha gått så langt, for avføring er noe man skal legge i toalettet mener nå jeg.

Som de fleste vet så er urin noe av det reneste. Og om man bare forsøker å feks tisse litt på partneren sin for å finne ut og utforske, hva er da galt med det?

Typisk moralister.

Noen er mer fine på det, vet De.

Annonse

Jeg har tissa litt på typen min i dusjen et par ganger, bare for moro. Men det har bare vært sånn "ææsj, ka gjør du?", og så har begge flira av det.

Og i går tissa faktisk typen min litt på meg i dusjen, helt plutselig. Hihi :D

Men ingen av oss har noen gang blir kåt av det eller noe, det er bare på gøy liksom :) Hvorfor det er gøy vet jeg ikke men.. Hehe ;)

infantilisme er noe annet. og du;selv om man liker wetsex liker man ikke nødvendigvis å ha med bæsj i det hele :)

helt riktig! bæsj har ikke noe med dette å gjøre, og det ville vært avtenning for meg, det samme med bleier...

men wetsex ER deilig, iallefall å få! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...