Gå til innhold

Til alle gutter/menn som har vært sammen med drittsekker

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel

NÅR skal vi skjønne av vi må stå sammen?

Noen gang tenkt på en FORENING?

Det slår meg at en alt for stor prosent av innleggene her dreier seg om drittsekker - og ofte psykopatlignende, kontrollerende jenter/kvinner - som har såret, løyet, disrespektert på det groveste, sviktet og også slått og/eller vært utro.

Det slår meg at alt for mange kvinner er sånn.

Det slår meg hvor alene vi står, vi som opplever eller har opplevd noe slikt. For ofte er det jo ingen som vil tro at HUN kan være sånn.

Det slår meg at kvinner alltid vil finne et eller annet nek som kan gi dem det de trenger, uansett sivilstatus.

Det slår meg at vi er så alt for rause med tilgivelser, sjanser, omsorg, forståelse, ytelse.

Hadde vi villet gått tilbake om vi hadde hatt hverandre? Hadde vi tilgitt, gjort det så lett for dem? Hadde vi latt oss manipulere? Hadde vi funnet oss i det hvis vi var mer bevisst vår verdi og vår styrke?

VI - TRENGER - HVERANDRE.

Vi skikkelige mannfolk trenger hverandre. For støtte, trygghet, styrke til å stå i mot. Styrke til å stå samlet mot disse kjærringene og dumskallene deres. Styrke til å takle det vi ikke trodde vi skulle oppleve. Styrke til å takle det nyoppståtte raseriet, hevnlysten, tristheten, frustrasjonen. For det var jo ikke sånn det skulle være?

Vi må gi. Gi hverandre den lojalitet, respekt og støtte vi ellers har vært så alt for rause med til henne som ikke egentlig fortjente den. Gi tilbakemelding. Vi må dele. Dele erfaringer, gode råd, styrke, gleder. Vi må yte. Vi må gjøre dette av de riktige årsaker - ikke av egoistiske årsaker. Vi må vokse, utvikle - spre vår visdom videre, være vårt ansvar bevisst. Vi må stå sammen fordi vi er skikkelige gutter/menn som med vår integritet og modenhet føler et ansvar for hverandre og for å gjøre vårt for å få en bedre verden, både for oss og mannfolk som kommer etter oss.

Er noen med???

Jeg snakker mailingliste i første omgang. Offline landsdekkende forening hvis mulig - foredrag, temakvelder, hygge, støtte, styrke. Brotherhood. Alle aldre. Alle opplevelser.

Vil du hjelpe meg? Vil du være med?

Eller kanskje det er en dum ide - for det er mennesker og ikke kjønn som er drittsekker.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• Eteti

14

• favn

4

• naiv

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KappaGamma

Ja jeg kan jo faktisk fatte at du GIDDER å snu det hele på hodet på den måten når jeg leser den siste setningen din. Du har tydeligvis misforstått meg. Jeg er da fullstendig klar over at langt i fra alle menn er drittsekker :-) - nei gud hjelp det finnes mange herlige menn. Men les her inne hvor mange som plages med (og AV) en viss type menn - det er DE jentene jeg prøver å nå fram til!

hjelp meg heller da vettu :-) Start en "menn mot drittsekker og vold og helvete"-forening,link det gjerne opp mot en dating service ;-)

Annonse

Gjest Kartoffel

Da har du kommet til rett sted. På Dol er det en fin gjeng kvinnehatere (og rasister, men det angår kanskje ikke deg) som står last og brast og ronker i takt rett som det er.

Du leste vel ikke hele innlegget, gjorde du vel?

;-)

Ulv I Faarikaal

Da har du kommet til rett sted. På Dol er det en fin gjeng kvinnehatere (og rasister, men det angår kanskje ikke deg) som står last og brast og ronker i takt rett som det er.

Da har du kommet til rett sted. På Dol er det en fin gjeng mannehatere (og lesbiske, men det angår kanskje ikke deg) som står last og brast og holder didoen for hverandre rett som det er.

Da har du kommet til rett sted. På Dol er det en fin gjeng mannehatere (og lesbiske, men det angår kanskje ikke deg) som står last og brast og holder didoen for hverandre rett som det er.

Du har rett. Det angår ikke meg direkte, nei.

Annonse

Kvinner er for dårlige til å drepe.

Burde kanskje hatt verneplikt?

He-he!

Vi er mer utspekulerte og dreper dem heller med urimelige krav, om vi ikke kjeder dem i hjel, da...

Nei- se på statistikkene bare for det siste året. Tenk på denne modellen i Drammen, og typen som monterte en bombe til bilen hennes.

Vi kunne garantert ha drept bedre enn menn, dersom vi var montert på samme måte som dem...;-)

Ulv I Faarikaal

Hvor mange menn er det som er drept av eksene sine i det siste?

Det er en viss forskjell på menn og kvinner, også på dette området.

Kvinner bruker andre metoder skal jeg si deg, de er slett ikke fritatt for ondskap nei.

Ulv I Faarikaal

Kvinner er for dårlige til å drepe.

Burde kanskje hatt verneplikt?

En av mine ble hekta på revolverskyting, jeg ble litt betenkt, En annen var "judoekspert" hu prøvde å ta meg, men jeg var bedre og bra var det.

Kvinner bruker andre metoder skal jeg si deg, de er slett ikke fritatt for ondskap nei.

Ondskap/dumskap er selvsagt kjønnsuavhengig.

Men av en eller annen grunn ser det ut til at konsekvensene av menns ondskap er større enn kvinnenes.

Mener du virkelig at man kan sidestille menn og kvinner når det gjelder vold, forfølgelse og trusler? Bare se på fysikken til de impliserte.

Ulv I Faarikaal

Ondskap/dumskap er selvsagt kjønnsuavhengig.

Men av en eller annen grunn ser det ut til at konsekvensene av menns ondskap er større enn kvinnenes.

Mener du virkelig at man kan sidestille menn og kvinner når det gjelder vold, forfølgelse og trusler? Bare se på fysikken til de impliserte.

Vold er ikke det verste eller eneste ondskap. En blåveis blir bra igjen (spør meg), mens et helt eller deler av et liv kan ødelegges uten vold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...