Gå til innhold

Er det nødvendig å oppføre seg som en drittsekk?

Anbefalte innlegg

Gjest Betatt

Heisann poster her fordi jeg regner med at flere leser det. Det jeg lurte på er som tittelen tilsier, er det nødvendig å oppføre seg som en drittsekk for å få en kvinne interessert? Har vært delvis snill gutt hele livet og jeg har ikke hatt det store draget for å være helt ærlig. Ser bavianer som ja la meg få lov til å si det er styggere enn meg, har en iq som sikkert er titalls lavere, slåss og oppfører seg helt på trynet, men damene får de! Det er disse typene som får de fineste og faktisk oftest de smarteste damene. Etter litt ressonering har jeg kommet frem til at det må være et instinkt jenter har om å forbedre de potensielle kjæresteemnene sine, at de vil få dem til å bli bedre mennesker. Det virker sikkert også mer spennende med en slik drittsekk enn en litt snillere gutt.

Uansett, har postet noen innlegg på ungdomsdelen av forum hvis noen er interessert i å lese. Har hatt meget god kontakt med en jente nå men vi snakket ut i helgen og hun er ikke interessert i mer enn vennskap akkurat nå p.g.a at kjæresten hennes nettop har dumpet henne osv.Har aldri følt slik for en jente før og kan ikke tenke meg noen andre heller. Vi er enige om å fortsette å treffest men jeg er redd for å bare ende opp som venner. Derfor vurderer jeg å benytte meg av den likegyldige, drittsekk stilen. Ikke ta den helt ut, men litt likegyldig gi faen holdning. Jeg er helt overbevist om at det virker og ja, jeg er helt seriøs. Hva sier dere jenter? Har jeg rett? Gi meg ihvertfall et kort svar hvis dere har lest helt ned hit:) Til en opplysning er jeg 18 og hun 16.

Fortsetter under...

Syns du skal være deg selv, og ikke late som om du er noen annen. De fleste modne jenter liker modne og balanserte gutter. Fasinasjonen over bråkmakerene går fort over.

Du er bare 18 år og vil sikkert få mer erfaring med at det finnes jenter som liker snille gutter i løpet av de neste årene.

At jenta først og fremst er interessert i deg som en venn nå rett etter et brudd er bare fornuftig. Ikke begynn å oppføre deg som en drittsekk av den grunn. Gi henne tid - det er vel _deg_ du vil at hun skal like, ikke en som du later som du er?

Vær deg selv, du.

Gjest lykkegutten

som den gutten jeg er, følte jeg en trang til å svare. vi er igrunnen litt i samme båt her. jeg har også alltid vært en såkalt "snill gutt". har aldrig hatt noe behov for å lage faen, er av den rolige typen... har ganske god innsikt i mange forskjellige ting, og kan si at forretning er min sterkeste side. jobber for flere bedrifter og tjener ganske bra, til å være en 18 år gammel student.

jeg gikk en ganske lang tid og tenkte akkuratt de samme tankene som deg faktisk, at "drittsekker" stikker av med alle damene...

jeg var liksom bare dender rolige gutten som bare var koselig (sånn oppfattet jeg ihvertfall at damene så på meg)

allikevel, fant jeg ut at hvis jeg skulle ha en dame, skulle hun like meg for meg. så derfor, for 10 måneder siden, ble jeg kjent med ei gjennom noen venner som jeg harr likt leeenge. jeg trodde ikke at hun likte meg, men som det viste seg, var det faktisk slik en "selvsikker og pen" gutt hun ville ha, som hun selv kalte det. det gikk da opp for meg at det jeg trodde ingen så, var det faktisk noen som så. vi hadde noen dater for å bli bedre kjent, og etter to uker ble vi sammen.

vi har som sagt vært sammen i 10 mnd. og jeg våkner enda opp med en hærlig følelse i magen hver dag.

som en konklusjon ut ifra det jeg har opplevd, er at drittsekkene ikke alltid får de beste jentene. det er de jentene som ser deg for den du er, som for meg teller og betyr noe.

nå er jeg kansje litt moden for alderen?

det må isåfall dama mi også være, for det har seg slik, at damene med tiden velger de som er litt mer modne og ansvarsbevisste.

hadde jeg vært deg hadde jeg ikke prøvd meg på noe drittsekk greier. jeg ville heller tatt en sjangs på at hun kunne bli vennen din, og bare det. la henne heller få kjenne DEG. ta henne med ut nå som varmen kommer. snakk med henne og legg ett litt dypt fundament... kanskje hun da vil se hvem du egentlig er. gi henne tid :)

lykke til!

mvh.

"Det er disse typene som får de fineste og faktisk oftest de smarteste damene."

Her er jeg ikke helt enig med deg, men så er også jeg noe eldre enn deg og opplever kanskje noe eldre damer.

Disse guttene du snakker om får slumdamer. Kanskje de er pene, men mye oppe i toppen har de svært sjeldent.

Når jentene er 18 og ute etter spenning så er det godt mulig at du derimot har rett i dine betraktninger, men dette forandrer seg etter som jentene blir eldre og mer modne.

petter smart

Kvinner liker menn med selvtillit, som ikke synes synd på seg selv. Du må ta noen sjanser, du går på trynet ofte, men til slutt vil du finne den rette.

Unge jenter liker gutter som lager liv og virker interessante. Drittsekker virker så kule og uoppnåelige, i tillegg har mange unge jenter en morsfølelse som gjør at de vil endre på han. Beholde det spennende og kule og fjerne drittsekkdelen. Men det går dessverre sjelden.

Enten er du drittsekk eller så er du det ikke, ikke prøv å være noe du ikke er.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...