Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Håper noen kan hjelpe meg. Er nå igang med forsøk nr.2 forrige forsøk ble avbrutt pga.overstimulering.startet opp med sprøyter torsdagen 17/4

etter planen skal det være egguttak mandag 25/4, men det som har skjedd nå er at det kommer litt slim vaginalt er dette normalt?

Sist gang kom det mye slim vaginalt og da var jeg jo overstimulert. Var til kontroll om søndagen og da var alt som det skulle. Håper noen kan svare meg på dette.

Er det noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101791-er-det-noen-som-kan-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan flott,

tror dette er ganske normalt, mener å huske jeg har hatt litt under mine to forsøk uten å være overstimulert.

Det går sikkert bra, lykke til.

Takk for svaret,Maye.

Ja, det var vist ganske normalt. Var på kontroll om fredagen skulle egentelig tatt ut egg i morgen, men de ville vist ha helgen på seg til å modnes litt til. Er ganske nervøs for morgen dagen men håper det går bra.Føler meg som en ballong.

Lykke til alle dere andre der ute!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...