Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest corsica

Jeg lurer på om det er noen her på forumet som vet noe om akupunktur før og etter innsetting av egg. Det jeg prøver å finne ut av, er det de gjør i Danmark og Tyskland, tror jeg, den dagen eggene blir satt inn. Jeg har kontakt med en dame som kan gjøre det, men hun har aldrig gjort det på insettelses dagen før. Hun trengte å vite litt mer om dette. Settes nålene både før å etter insetting, kort tid før og etter? Hvor setter de nålene? Og virken virkning skal de ha? Er det noen jeg kan kontakte som vet noe om dette, eller noe?

Hilsen Corsica

Kanskje noen vet hvordan Rikshopitealet synes om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101832-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde denne typen akupunktur ved forrige fryseforsøk. Det var etter professor Maos punkter nålene ble satt. Hun bor i Danmark og er en av lederne på det Danske studiet som starter nå. Hun var også med som en av forskerne i det tyske studiet. Jeg har en av hennes elever som akupunktør og hun vet ganske mye om dette.

Nålene settes inn 25 min før egginsetting og skal altså virke i 25 min - taes ut like før innsetting(men noen nåler i øret står på under insetting også). Like etter overstått innsetting settes nålene på igjen (ikke helt de samme punktene) og de står i 25 minutter.

I tillegg har dr.Mao nå tatt med en ekstra runde nå i det danske studiet - med akupunktur 48 timer etter insetting - dette gjorde jeg også.

Deter først og fremst livmoren det fokuseres på i alle disse 3 behandlingene - styrke, blodgjennomstrømming osv.

Jeg kan gi deg navn og telefonnummer til akupunktøren min som har spesialiert seg på fertilitetsproblemer og er sikkert villig til å gi vekk opplysninger. Skriv en e-post til [email protected] så kan jeg hjelpe deg videre.

Jeg er på Haukeland og der er de positive!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101832-akupunktur/#findComment-581609
Del på andre sider

Gjest corsica

Hei!

Jeg hadde denne typen akupunktur ved forrige fryseforsøk. Det var etter professor Maos punkter nålene ble satt. Hun bor i Danmark og er en av lederne på det Danske studiet som starter nå. Hun var også med som en av forskerne i det tyske studiet. Jeg har en av hennes elever som akupunktør og hun vet ganske mye om dette.

Nålene settes inn 25 min før egginsetting og skal altså virke i 25 min - taes ut like før innsetting(men noen nåler i øret står på under insetting også). Like etter overstått innsetting settes nålene på igjen (ikke helt de samme punktene) og de står i 25 minutter.

I tillegg har dr.Mao nå tatt med en ekstra runde nå i det danske studiet - med akupunktur 48 timer etter insetting - dette gjorde jeg også.

Deter først og fremst livmoren det fokuseres på i alle disse 3 behandlingene - styrke, blodgjennomstrømming osv.

Jeg kan gi deg navn og telefonnummer til akupunktøren min som har spesialiert seg på fertilitetsproblemer og er sikkert villig til å gi vekk opplysninger. Skriv en e-post til [email protected] så kan jeg hjelpe deg videre.

Jeg er på Haukeland og der er de positive!

Lykke til!

Jeg vet ikke om du fikk min mail? Min mail-adresse er:

[email protected]

Kanskje ikke anonym i dag

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101832-akupunktur/#findComment-586559
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...