Gå til innhold

Ikke sånn for å virke opphengt i en ting...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aina E

Hva mener du med flere partnere på samme tid?

På en gang eller flere elskere/elskerinner, eventuelt en elsker/elskerinne utenom kjæresten?

Begge deler... Men jeg tror jeg har brukt laang tid på å diskutere det her før, så jeg angrer litt på at jeg tok opp temaet. Jeg hadde bare en liten diskusjon med en venn i stad.

Begge deler... Men jeg tror jeg har brukt laang tid på å diskutere det her før, så jeg angrer litt på at jeg tok opp temaet. Jeg hadde bare en liten diskusjon med en venn i stad.

Når det gjelder i forhold til elskere/elskerinner, så synes jeg ikke det er noe som helst galt i dette, men man bør da kanskje fortelle sine elskere at man har flere enn han/henne. Mest fordi det jo kan hende at disse andre også har flere, og for alt man vet kan det da spre seg ulumskheter i form av sykdommer.

Når det gjelder å gjøre dette dersom man er i et forhold så er det ikke noe galt i det så sant det er greit for partneren, men ellers er det jo å regne som utroskap og et veldig svik mot han/hun som sitter hjemme og aner fint lite om hva som foregår.

Gjest alle fornøyde?

Så lenge alle partnerne synes at det er greit med slik "multitasking" er det vel ikke noe problem. Men det er vel sjelden slik at det er helt greit for alle involverte?

Dette er jo det essensielle i alle typer "forhold", om alle er fornøyde med situasjonen eller ikke.

Gjest Aina E

Så lenge alle partnerne synes at det er greit med slik "multitasking" er det vel ikke noe problem. Men det er vel sjelden slik at det er helt greit for alle involverte?

Dette er jo det essensielle i alle typer "forhold", om alle er fornøyde med situasjonen eller ikke.

Jo, det var vel noe sånt vi kom fram til i forrige diskusjon også. Jeg hadde bare glemt det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...