Gå til innhold

Kvinners utroskap er verre en menns

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest like logisk

Da menn ikke tar utroskap like alvorlig regner de ikke med at kvinner gjør det heller. Kvinner derimot tar det alvorlig og må regne med at mannen også gjør det.

Er det ikke verre når noen legger følelser i utroskapet og tilsidesetter sin partners følelser?

Siden det i følge deg er en kjent sak at kvinner ser mer alvorlig på utroskap enn menn bør jo menn logisk nok ta mer hensyn enn det kvinner trenger gjøre. Eller er det bare du som har denne innsikten i begge kjønns følelser, mens alle andre ser utroskap ut fra sin egen holdning?

petter smart

Siden det i følge deg er en kjent sak at kvinner ser mer alvorlig på utroskap enn menn bør jo menn logisk nok ta mer hensyn enn det kvinner trenger gjøre. Eller er det bare du som har denne innsikten i begge kjønns følelser, mens alle andre ser utroskap ut fra sin egen holdning?

Slik innsikt er forbeholdt noen få.

De aller fleste tror at andre tenker og reagerer likt som dem. Det er vel derfor det er så mange problemer i samlivet mellom kvinner og menn.

Ulv I Faarikaal

En underlig historie:

Dama kommer hjem fra sydentur alene, vært der bare sammen med venninna. Dama er mistenkt av meg for å hatt det "litt for morsomt", det ser jeg på ansiktet hennes og venninnas. Litt etter skjønner jeg at hun er livredd veninna skal fortelle noe. Jeg spør veninna, og hun forteller sannheten, også livredd for hva som skal skje. Jeg sier det er greit, bare jeg ikke får høre et knyst mer om det fra noen. To mer letta damer skal du lete lenge etter.

Hvis du tror at kvinner altid legger følelser i sex burde du søke om å få overta nicket til naiv. Her kan det også handle om kåthet og begjær! At vi altid drømmer om at han skal ringe etter en ONS er en myte. Kroppen krever sitt!

Du har en del poenger, petter. Det skal du ha. Men du har hengt deg fast i et generalisert syn på kvinner. "Kvinner mener, føler, synes" blir rett og slett for unyansert.

Annonse

petter smart

Det kvinnfolket du er sammen med må være skumlere enn et troll.

He he :-)

Skal videreformidle den. Hun er faktisk veldig snill med meg. De fleste jenter/kvinner jeg har vært sammen med har vært snille (noen unntak har det jo vært). Det er alle de andre som er hekser og drittsekker.

Tøys. Kvinner har også behov for sex, og trenger ikke nødvendigvis få følelser for den man har seg med. Det tar tid å utvikle følelser for noen! Begjær derimot...

Det finnes sikkert en del mennesker som lettere andra får følelser for sexpartnere, men jeg tror det finnes mange av disse blant menn også, om enn ikke like mange som blant kvinner. Men kanskje du har rett, jeg vet ikke. At det skal gjøre kvinners utroskap verre enn menns er jeg ikke enig i. Utroskap er utroskap, om det er følelser inne i bildet eller ikke.

Vil vel bare fram til at kvinners utroskap er verre enn menns. Selv om det selvfølgelig sårer den andre uansett.

Men kvinner burde vært sjeldnere utro da de trenger følelser for den andre for å ha sex med han, mens menn ikke trenger det.

Hvorfor er det da like mange kvinner som er utro som menn?

Vet ikke om du har rett når du skriver at det er like mange kvinner som er utro som menn, men du vet vel hva du snakker om, du sikter vel til en eller annen statistikk.

HVORFOR det er like mange kvinner som er utro som menn (hvis det er det) vet jeg ikke. En årsak er det jo alltid til de tingene vi gjør, og følelser er det bestandig med i bildet vedr. utroskap: følelser har begge parter, om de nå gjelder for den de er utro med eller om de gjelder spenning, anerkjennelse, sex, kontroll - hvem vet. Alt KAN forklares i dette henseende, men da må man vel gå inn på hver enkelt person, og det blir vel drøyt.....:)

Gjest pudding

Tøys. Kvinner har også behov for sex, og trenger ikke nødvendigvis få følelser for den man har seg med. Det tar tid å utvikle følelser for noen! Begjær derimot...

Det finnes sikkert en del mennesker som lettere andra får følelser for sexpartnere, men jeg tror det finnes mange av disse blant menn også, om enn ikke like mange som blant kvinner. Men kanskje du har rett, jeg vet ikke. At det skal gjøre kvinners utroskap verre enn menns er jeg ikke enig i. Utroskap er utroskap, om det er følelser inne i bildet eller ikke.

Enig med nemesis!

For noe generaliserende tulball fra petter.

Selvfølgelig kan kvinner like godt ha sex for sexens skyld som menn!

I mitt tilbakelagte 'fucking-good-friends'-forhold var det HAN som ble forelsket i MEG, ikke omvendt...

Annonse

petter smart

Enig med nemesis!

For noe generaliserende tulball fra petter.

Selvfølgelig kan kvinner like godt ha sex for sexens skyld som menn!

I mitt tilbakelagte 'fucking-good-friends'-forhold var det HAN som ble forelsket i MEG, ikke omvendt...

Dette er selvfølgelig bare tull, kvinner har kun sex pga følelser, det er noe alle vet. Menn er mer dyriske og har sex for sexens skyld.

Poenget er vel at kvinner oftere enn menn må ha følelser for mannen for å kunne ha sex med han enn omvendt.

olivia1365380270

Dette er selvfølgelig bare tull, kvinner har kun sex pga følelser, det er noe alle vet. Menn er mer dyriske og har sex for sexens skyld.

Poenget er vel at kvinner oftere enn menn må ha følelser for mannen for å kunne ha sex med han enn omvendt.

Selvsagt er kvinner også dyriske.

*snerr*

Synd for deg at du aldri har møtt ei lidenskapelig dame.

petter smart

Selvsagt er kvinner også dyriske.

*snerr*

Det er dere vel ikke, dere er yndige, skjøre små vesener som gråter for alt og ingenting, dere har følelser nok for to (som passer bra da menn sjelden har særlig med følelser), dere har ikke sex uten å være forelsket osv.

petter smart

Synd for deg at du aldri har møtt ei lidenskapelig dame.

Det blir jo det samme som å si det er synd jeg ikke har truffet en drage, ingen av dem finnes jo. Kvinner har masse følelser og har kun sex når de er forelsket (evt for å få barn).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...