Gå til innhold

jenter..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign

Når det gjelder intimbarbering; hvor ofte må man barbere seg? Gjør dere det? Hvor mye tar dere, alt eller det "underste" (det på kjønnsleppene)? Jeg prøvde å ta under og ha litt igjen oppe, men det var så vanskelig.. tok alt, men synes det var litt flaut (skulle til legen...). Dessuten er det ikke pent når det vokser ut igjen, og jeg har ikke tid til barbering hver dag. Enkleste er vel alt eller ingenting? Hvor ofte? Hvordan få fin trekant oppe? Kan jeg bruke krem, eller er det for sterkt? Hva bruker dere? Vil prøve igjen, ser dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101936-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Når det gjelder intimbarbering; hvor ofte må man barbere seg?"

Det er litt individuelt. Annenhver dag eller hver dag.

"Gjør dere det? Hvor mye tar dere, alt eller det "underste" (det på kjønnsleppene)?"

Tar alt, men beholder en stripe eller en liten trekant på venusberget.

"Jeg prøvde å ta under og ha litt igjen oppe, men det var så vanskelig.. tok alt, men synes det var litt flaut (skulle til legen...). "

At kvinner barberer seg er blitt så vanlig at det trenger du ikke tenke på. Men en blir litt "ekstra" naken. Skjønner hva du mener.

"Jeg har ikke tid til barbering hver dag. Enkleste er vel alt eller ingenting?"

Du kan eventuelt bare ta bikinilinja. Hvis du har opparbeida deg ei stripe eller en trekant så er det ikke noe problem å holde det ved like.

"Hvordan få fin trekant oppe?"

Bruk linjal og tegn opp?

Vær kosentrert når du barberer deg, stå gjerne foran et speil.

"Kan jeg bruke krem, eller er det for sterkt? Hva bruker dere?"

Blitz Blank er en hårfjerningskrem. Beregnet for slike områder. Fåes kjøpt blant annet på kondomeriet.

Etter barbering kan du ha på Aloe Vera.

Får du nupper bør du vente litt med å barbere deg, så du ikke lager sår.

Etterhvert blir huden herdet og du får ikke kutt og nupper så lett.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101936-jenter/#findComment-582821
Del på andre sider

Gjest takk for svar

"Når det gjelder intimbarbering; hvor ofte må man barbere seg?"

Det er litt individuelt. Annenhver dag eller hver dag.

"Gjør dere det? Hvor mye tar dere, alt eller det "underste" (det på kjønnsleppene)?"

Tar alt, men beholder en stripe eller en liten trekant på venusberget.

"Jeg prøvde å ta under og ha litt igjen oppe, men det var så vanskelig.. tok alt, men synes det var litt flaut (skulle til legen...). "

At kvinner barberer seg er blitt så vanlig at det trenger du ikke tenke på. Men en blir litt "ekstra" naken. Skjønner hva du mener.

"Jeg har ikke tid til barbering hver dag. Enkleste er vel alt eller ingenting?"

Du kan eventuelt bare ta bikinilinja. Hvis du har opparbeida deg ei stripe eller en trekant så er det ikke noe problem å holde det ved like.

"Hvordan få fin trekant oppe?"

Bruk linjal og tegn opp?

Vær kosentrert når du barberer deg, stå gjerne foran et speil.

"Kan jeg bruke krem, eller er det for sterkt? Hva bruker dere?"

Blitz Blank er en hårfjerningskrem. Beregnet for slike områder. Fåes kjøpt blant annet på kondomeriet.

Etter barbering kan du ha på Aloe Vera.

Får du nupper bør du vente litt med å barbere deg, så du ikke lager sår.

Etterhvert blir huden herdet og du får ikke kutt og nupper så lett.

Lykke til!

Jeg får prøve en kveld jeg har tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101936-jenter/#findComment-582976
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...