småredd Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 fant min nåvärende kjäreste mens hun fortsatt hadde kjäreste.först var det hele veldig uskyldig,vi var mest kompiser og vi pratet om alt mulig.deriblant at hun hadde ved flere anledninger värt utro mot sin davärende kjäreste.uansett så kom fölelsene mellom oss frem og vi ble sammen.i begynnelsen bodde vi langt fra hverandre og hadde kun kontakt i telefon.etter 4 mnd fra hverandre bestemte vi oss for å flytte sammen.noe som snart er ett halvår siden.nå nylig oppdaget jeg at hun var utro ved 2 anledninger mens vi bodde på hver vår kant.begge gangen var hun stupfull og husker svärt lite eller ingenting av det hele.hun vet ikke at jeg vet og elsker meg virkelig.hun sier at hun elsker meg mer enn den forhendvärende og at fölelsene for meg ikke kan sammenliknes med de hun hadde for ham.jeg har ingen mistanker om at hun har värt utro etter at vi flyttet sammen, og jeg kjenner meg trygg på at så lenge vi bor sammen vil ikke noe slikt skje igjen.jeg kjenner meg bare så liten akkurat nå.er jeg dum om jeg lar väre å ta det opp med henne og stoler på at hun oppförer seg, eller bör jeg konfontrere henne med det?kan jo nevne at det kjennes vondt å ta opp noe som skjedde för vi flyttet sammen.er det mulig at savnet av sex ble for stort og at alkoholen tok overhånd?jeg er villig til å tilgi henne, for jeg elsker henne over alt på jord.men jeg er redd at om det skjer igjen nå så vil jeg ikke klare å takle det.det som gjör det så vanskelig å ta opp er at jeg har lest hennes dagbok bakom hennes rygg.og om jeg konfronterer henne så må jeg innrömme at jeg har lest boken og dermed innrömme at jeg aldri har stolt helt på henne.dette er noe jeg vil unngå. fint om noen har noen erfaringer å komme med.takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101948-utroskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nonamor Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Wow. Har jeg skjønt dette riktig? Du vet at hun har vært utro, fordi du leste det i dagboka hennes? Er det tilfelle, så burde du vel kanskje ligge lavt. Det gjør sikkert utrolig vondt å vite at din kjæreste har vært utro, men det hadde du jo ikke visst, hvis du ikke leste dagboka. Kan tenke meg at hun ikke blir så blid hvis hun oppdager at du har lest den. Så hvis du klarer å takle konsekvensen av at du har lest den, så kan du jo ta det opp med henne. Husk: Selv om du ikke har vært utro, så har du krenket hennes privatliv ved å lese boka. Kanskje lurt å la det ligge, og ta en dag av gangen. Du er sikker på at hun ikke har vært utro så lenge dere har bodd sammen. Med mindre du finner andre bevis, enn dagboka, på at hun har vært utro, så er det kanskje lurt å gå stille i dørene. Good luck!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101948-utroskap/#findComment-583193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
småredd Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Wow. Har jeg skjønt dette riktig? Du vet at hun har vært utro, fordi du leste det i dagboka hennes? Er det tilfelle, så burde du vel kanskje ligge lavt. Det gjør sikkert utrolig vondt å vite at din kjæreste har vært utro, men det hadde du jo ikke visst, hvis du ikke leste dagboka. Kan tenke meg at hun ikke blir så blid hvis hun oppdager at du har lest den. Så hvis du klarer å takle konsekvensen av at du har lest den, så kan du jo ta det opp med henne. Husk: Selv om du ikke har vært utro, så har du krenket hennes privatliv ved å lese boka. Kanskje lurt å la det ligge, og ta en dag av gangen. Du er sikker på at hun ikke har vært utro så lenge dere har bodd sammen. Med mindre du finner andre bevis, enn dagboka, på at hun har vært utro, så er det kanskje lurt å gå stille i dørene. Good luck!!!!! Takk for svaret. At jeg leste det i dagboka er det som gjör det så vanskelig. Og jeg föler meg dårlig for å ha lest den. Men mistanken gnaget så i meg at jeg ikke klarte la väre. Hadde merket på henne at noe ikke var helt som det skulle da jeg var borte og måtte sjekke.Det har uroet meg en god stund.Dessverre hadde jeg rett.Pga at hun har värt utro i tidligere forhold så har vi pratet om det. Men hver eneste gang det blir diskutert så blir hun etterhvert veldig forsvarende.Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal ta det opp og evnt hvordan jeg skal gå frem.Det heller mot at jeg kommer til å prate med henne om hvor hun setter sine egne grenser. Hun er vel klar over hvor jeg setter mine,men hun har aldri gitt meg sine.Skal innrömme at jeg har värt urolig hver gang hun har värt ute uten meg, men jeg klarer ikke tro at hun har värt utro flere ganger.Til det tror jeg faktisk at jeg betyr så mye for henne at hun ikke önsker å sette det på spill.Det er også det hun sier til meg når vi prater om utroskap.Det föles vondt å vite at hun var utro, men forholdet vårt var veldig nytt og usikkert på den tiden.Vi hadde cirka 2 uker sammen der vi begynte å bli litt intime og deretter bare 4 dager sammen etter at hun gjorde det slutt me sin ex. Deretter var vi fra hverandre 4 mnd.I löpet av de 4 mnd så hadde vi endel småkrangler der vi snakket rundt hverandre, men bestemte likevel oss for å flytte sammen.Begge fölte at det var det vi ville. Og etter det så har ting gått bedre for hver eneste dag.Så med tanke på dette så har jeg vel egentlig lagt egget, om man kan si det slik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101948-utroskap/#findComment-583775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nonamor Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Takk for svaret. At jeg leste det i dagboka er det som gjör det så vanskelig. Og jeg föler meg dårlig for å ha lest den. Men mistanken gnaget så i meg at jeg ikke klarte la väre. Hadde merket på henne at noe ikke var helt som det skulle da jeg var borte og måtte sjekke.Det har uroet meg en god stund.Dessverre hadde jeg rett.Pga at hun har värt utro i tidligere forhold så har vi pratet om det. Men hver eneste gang det blir diskutert så blir hun etterhvert veldig forsvarende.Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal ta det opp og evnt hvordan jeg skal gå frem.Det heller mot at jeg kommer til å prate med henne om hvor hun setter sine egne grenser. Hun er vel klar over hvor jeg setter mine,men hun har aldri gitt meg sine.Skal innrömme at jeg har värt urolig hver gang hun har värt ute uten meg, men jeg klarer ikke tro at hun har värt utro flere ganger.Til det tror jeg faktisk at jeg betyr så mye for henne at hun ikke önsker å sette det på spill.Det er også det hun sier til meg når vi prater om utroskap.Det föles vondt å vite at hun var utro, men forholdet vårt var veldig nytt og usikkert på den tiden.Vi hadde cirka 2 uker sammen der vi begynte å bli litt intime og deretter bare 4 dager sammen etter at hun gjorde det slutt me sin ex. Deretter var vi fra hverandre 4 mnd.I löpet av de 4 mnd så hadde vi endel småkrangler der vi snakket rundt hverandre, men bestemte likevel oss for å flytte sammen.Begge fölte at det var det vi ville. Og etter det så har ting gått bedre for hver eneste dag.Så med tanke på dette så har jeg vel egentlig lagt egget, om man kan si det slik. Hei igjen!! Ville bare ønske deg lykke til i forholdet. Og lykket il uansett hva du bestemmer deg for. Dere begge må huske på at tillit er veldig viktig i et forhold,og der har dere begge tråkket i salaten. Bare sørg for at det ikke skjer igjen. Ha en flott dag. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101948-utroskap/#findComment-589294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
småredd Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Hei igjen!! Ville bare ønske deg lykke til i forholdet. Og lykket il uansett hva du bestemmer deg for. Dere begge må huske på at tillit er veldig viktig i et forhold,og der har dere begge tråkket i salaten. Bare sørg for at det ikke skjer igjen. Ha en flott dag. Vennlig hilsen Hei igjen. Må nok engang takke deg for svar. Har nå pratet med min kjäreste. Fortalte henne ikke at jeg hadde lest dagboken og heller ikke at jeg visste hun hadde värt utro. Snakket bare om at jeg frykten for at det skulle skje. Merket at hun fikk dårlig samvittighet og at hun fölte at jeg beskyldte henne for å ha värt utro. Men jeg fikk pratet ut om mine fölelser og hun om sine, så det kjentes bra. Jeg vet at hun ikke vil väre utro mot meg nå. Ting hun sier gjör meg sikker på det. Men jeg vil vel kanskje alltid ha den nagende tvilen i meg og det har jeg vel fortjent. Fölelsene mine for henne er så sterke at jeg ikke vil gi slipp på henne for noen pris. Om det skulle skje igjen så vil det kanskje stille seg anderledes siden vi nå bor sammen. Men en ting er iallefall sikkert og det er at jeg aldri kommer til å forstå hvordan det er mulig å väre utro mot den du elsker. Håper bare at jeg har valgt rett denne gangen. Om det aldri skjer igjen så vet jeg jo det. Men om det skulle skje igjen. Vil jeg klare å takle det? Eller bare föle at jeg har kastet bort kanskje år av mitt liv? Krysser fingrene for at kjärligheten tross alt er det sterkeste man kan ha mellom 2 personer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101948-utroskap/#findComment-591949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei igjen. Må nok engang takke deg for svar. Har nå pratet med min kjäreste. Fortalte henne ikke at jeg hadde lest dagboken og heller ikke at jeg visste hun hadde värt utro. Snakket bare om at jeg frykten for at det skulle skje. Merket at hun fikk dårlig samvittighet og at hun fölte at jeg beskyldte henne for å ha värt utro. Men jeg fikk pratet ut om mine fölelser og hun om sine, så det kjentes bra. Jeg vet at hun ikke vil väre utro mot meg nå. Ting hun sier gjör meg sikker på det. Men jeg vil vel kanskje alltid ha den nagende tvilen i meg og det har jeg vel fortjent. Fölelsene mine for henne er så sterke at jeg ikke vil gi slipp på henne for noen pris. Om det skulle skje igjen så vil det kanskje stille seg anderledes siden vi nå bor sammen. Men en ting er iallefall sikkert og det er at jeg aldri kommer til å forstå hvordan det er mulig å väre utro mot den du elsker. Håper bare at jeg har valgt rett denne gangen. Om det aldri skjer igjen så vet jeg jo det. Men om det skulle skje igjen. Vil jeg klare å takle det? Eller bare föle at jeg har kastet bort kanskje år av mitt liv? Krysser fingrene for at kjärligheten tross alt er det sterkeste man kan ha mellom 2 personer. Så fint at dere fikk snakket ut. Men jeg tror du må jobbe med den mistenksomheten din. Mitt råd er at når du føler at det kommer over deg igjen så skal du snakke med henne om det. Det beste er å være helt åpen om sånne følelser. Det å føle seg mistenkelggjort uten at det er grunn for det er en vond følelse. Alle forhold har sine opp- og nedturer. Mistenksomheten din kan jo bli forsterket i nedperiodene og da må du snakke med henne. Det kan jo tenkes at du vil bli fristet til å kikke i dagboken hennes igjen og det må du IKKE gjøre. Vel lykke til, det vil nok gå fint med dere. Dere er på rett vei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101948-utroskap/#findComment-591963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.