småredd Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 fant min nåvärende kjäreste mens hun fortsatt hadde kjäreste.först var det hele veldig uskyldig,vi var mest kompiser og vi pratet om alt mulig.deriblant at hun hadde ved flere anledninger värt utro mot sin davärende kjäreste.uansett så kom fölelsene mellom oss frem og vi ble sammen.i begynnelsen bodde vi langt fra hverandre og hadde kun kontakt i telefon.etter 4 mnd fra hverandre bestemte vi oss for å flytte sammen.noe som snart er ett halvår siden.nå nylig oppdaget jeg at hun var utro ved 2 anledninger mens vi bodde på hver vår kant.begge gangen var hun stupfull og husker svärt lite eller ingenting av det hele.hun vet ikke at jeg vet og elsker meg virkelig.hun sier at hun elsker meg mer enn den forhendvärende og at fölelsene for meg ikke kan sammenliknes med de hun hadde for ham.jeg har ingen mistanker om at hun har värt utro etter at vi flyttet sammen, og jeg kjenner meg trygg på at så lenge vi bor sammen vil ikke noe slikt skje igjen.jeg kjenner meg bare så liten akkurat nå.er jeg dum om jeg lar väre å ta det opp med henne og stoler på at hun oppförer seg, eller bör jeg konfontrere henne med det?kan jo nevne at det kjennes vondt å ta opp noe som skjedde för vi flyttet sammen.er det mulig at savnet av sex ble for stort og at alkoholen tok overhånd?jeg er villig til å tilgi henne, for jeg elsker henne over alt på jord.men jeg er redd at om det skjer igjen nå så vil jeg ikke klare å takle det.det som gjör det så vanskelig å ta opp er at jeg har lest hennes dagbok bakom hennes rygg.og om jeg konfronterer henne så må jeg innrömme at jeg har lest boken og dermed innrömme at jeg aldri har stolt helt på henne.dette er noe jeg vil unngå. fint om noen har noen erfaringer å komme med.takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Oj her har du ett problem ja, for ikke å si to. Jeg hadde nok tatt opp det med at jeg var usikker i forholdet til henne. Jeg ser på det som helt naturlig å være redd for at det skal skje igjen og ett forhold må jo bygge på ærlighet, åpenhet og på at dere kan stole på hverandre. Det siste blir jo slått ihjel av at du har lest dagboken, det tror jeg at jeg hadde hatt vanskelig for å tilgi deg. Må du si at du har lest dagboken? Kan du ikke vinkle det anderledes. Du trenger kanskje ikke si at du vet hun har vært utro men at du er redd hun skal være det igjen om hun går lei el. drikker for mye, at dere heller skal ha en stående avtale om å snakke ut om sånne ting. En liten hvit løgn i dette tilfelle (altså med dag boken) tror jeg du kan koste på deg. Men det er jo det med ærlighet, åpenhet osv da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/#findComment-582669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Oj her har du ett problem ja, for ikke å si to. Jeg hadde nok tatt opp det med at jeg var usikker i forholdet til henne. Jeg ser på det som helt naturlig å være redd for at det skal skje igjen og ett forhold må jo bygge på ærlighet, åpenhet og på at dere kan stole på hverandre. Det siste blir jo slått ihjel av at du har lest dagboken, det tror jeg at jeg hadde hatt vanskelig for å tilgi deg. Må du si at du har lest dagboken? Kan du ikke vinkle det anderledes. Du trenger kanskje ikke si at du vet hun har vært utro men at du er redd hun skal være det igjen om hun går lei el. drikker for mye, at dere heller skal ha en stående avtale om å snakke ut om sånne ting. En liten hvit løgn i dette tilfelle (altså med dag boken) tror jeg du kan koste på deg. Men det er jo det med ærlighet, åpenhet osv da. Det er to problemer: 1) Utroskap 2) Mangel på tillit Går det an å leve med dette i et forhold? Hvordan skal du få tillit til henne igjen? Klarer hun å være trofast? Dere har noen viktige samtaler foran dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/#findComment-582804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En kåt en Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 For meg høres det ut som at dama di er litt "luremus". Finn deg en jente som du kan stole på. Hadde dama mi vært utro så hadde jeg sagt bye bye. For meg er utroskap det værste som kan skje i et forhold. Du vet nå at du ikke kan stole på jenta di, finn deg en annen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/#findComment-582924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blånissen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du må finne ut av det selv, men jeg vil bare nevne noe. Jeg setter ærlighet veldig høyt, og man må kunne stole på hverandre i et forhold! For meg er det helt naturlig at mannen min og jeg snakker sammen om ting, og vi holder ikke noe skjult for den andre. Så dere må helt klart snakke sammen, og hun bør vel få vite det du vet. Snakk sammen, og prøv å bygge opp tillit igjen. Jeg tror også at har man vært utro kan det skje igjen... Og det er ikke lett for det å leve med uvisshet og være redd for at hun er med en annen i fylla. Jeg tror ikke hun hadde vært utro om det ikke var alkohol med i bildet. Konfronter henne med det du vet, snakk sammen allerede i dag. Det må dere, om dere skal være sammen og ha en familie. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/#findComment-582987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracola Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis du vil beholde jenta di så tror jeg ikke du bør fortelle at du har lest dagboka hennes...det føles vannvittig krenkende når en som står deg nær og som du stoler på, gjør noe sånt. Men du...fra nå av, vær ærlig mot henne og ALDRI les dagbok, brev el lignende igjen uten at du får lov. Ang. problemet med at hun har vært utro før dere flyttet sammen...så kan du jo ta det opp som at du jo vet hun har vært utro i tidligere forhold og at du dermed har tenkt en del på dette i det siste...og at det er vonde tanker som sliter på deg. Og så ta det videre utfra hennes reaksjon. Du sier du vet at du kan stole på henne nå som dere bor sammen. Bygg videre på de følelsene. Og snakk ut om alle ting som eventuelt plager deg. Det er når man går i det stille og bekymrer seg, at man blir usikker på forholdet... PRAT OG VÆR ÆRLIG! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/#findComment-582994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Socceros Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det er to problemer: 1) Utroskap 2) Mangel på tillit Går det an å leve med dette i et forhold? Hvordan skal du få tillit til henne igjen? Klarer hun å være trofast? Dere har noen viktige samtaler foran dere. Dette er skumle greier, uansett så tror jeg ikke at det er flaska som sender en til sengs med noen andre, men derimot egen lyst til og prøve noe annet. Drikker du så mye at du ikke klarer og styre sexlysten kan det umulig være så vansklig å finne vibratoren o.l Uansett så har dama di vært utro ikke bare EN men TO ganger og dette virker litt drøyt. Sånt hadde ikke jeg akseptert ettersom dama har driti seg ut litt for mye. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101949-utroskap/#findComment-584296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.