Gå til innhold

Hvorfor sa han ikke noe? (en annen kvinne)

Anbefalte innlegg

Gjest uvirkelig

Hvor lenge hadde han tenkt til å holde det skjult? Og hvorfor?

Han flyttet ut for 4 uker siden. Hadde forandret seg før det. Han sa plutselig at han trengte litt tid for seg selv.

Vi har to barn på 1 og 3 år. I helgen fant jeg ham i senga med han kollega gjennom 5 år - ei nydelig jente som skulle gifte seg til sommeren. (Ringte samboeren hennes - bryllupet er avlyst)

Jeg spurte de første to ukene om det var en annen. Hadde det inntrykket. Han blånektet. Sjekket mobilen hans når vi var sammen alle sammen. Ingen meldinger. Ingen som hadde ringt. Jeg slo det fra meg. Tenkte at jo - han trengte nok bare litt tid for seg selv.

Han hadde på seg gifteringen. Vi gikk til familierådgivning.

Hvorfor fortalte han ikke at han hadde en annen? Var han usikker? Ville han ikke såre meg?

Jeg grubler så fælt nå. Lurer på hvordan han har det. Er de lykkelig forelska? (Ja, de er vel det). Tenker han noen gang på oss? Grubler han? Har han det også vondt????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101979-hvorfor-sa-han-ikke-noe-en-annen-kvinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnie my

Huff, det må være så ubeskrivelig vondt! Jeg mener man skal være ærlige mot hverandre, og kunne stole på hverandre. Tenk at du måtte sjekke mobilen hans fordi du var usikker... trist. Hva tenkte han på? Hadde dere det ikke trygt og godt? Et forhold får av og til problemer, men de skal man løse sammen! Ikke gi opp, og ALDRI være utro!! Jeg kan ikke forstå man kan være utro om man elsker noen!!!!!! Hvorfor? Ærlighet er SÅ viktig. Man gifter seg for å holde sammen alltid, og da skal man heller fortrenge følelser om det oppstår noen for en annen. Tenk framover. Hans tap. Synd familien ble "ødelagt", men har han vært utro ville det nok skjedd igjen. Hvilken kvinne vil ha en mann som er gift/utro mot sin kone? Kanskje visste elskerinnen ingenting?

Hvis det er noen trøst: Han har hatt det kjempevanskelig, og har det også skikkelig vondt. Herregud, han har oppløst familien sin, såret deg og ungene, klart han sliter!

Ikke for å unnskylde ham eller noe, men han HAR det vondt. Din fordel: Det er du som får all sympatien:-) Han er tross alt den slemme her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...