Gå til innhold

Hvilke desse "skjekketriksene" funker! KVINNER!

Anbefalte innlegg

Du er ute på byen en flott kar kommer å snakker med deg og sier; Hei så deg der bortenfra og syntes du virker sexy, vil du bli med hjem og ha uforpliktet sex?

Eller...;

En mann kommer bort til deg på samme måten, men han sier...

Hei kan jeg få spandere en øl på deg, fordi du har så vakre øyner... (flørte, flørte)

Han prater i vei, og vips så tror du han er på kroken ( for kjærlighet, han er forelska el. lig)

MEN han vil det samme som sexskjekker`n, men bruker HELE kvelden for å skjekke deg varm!

Hvilket velger du?

Fortsetter under...

Jeg vil ikke valgt noen av dem, men sånne tåpelige fraser om "vakre øyne" biter jeg ikke på.

Var en kar som drev og stirret meg intenst inni øya på en date og han kom med slike uttrykk som "jeg kunne drukna i øynene dine".

Stirring og klisjeer er turnoff.

Men for å svare på spørsmålet ditt:

Hvis jeg i utgangspuktet også var ute etter en ONS så hadde jeg gått for "rett-på sak" varianten.

Syns det må være hyggeligere å høre at man generelt er sexy enn at en eller annen kroppsdel ser ok ut.

Gjest thruma

Veeeel, nr1 er på en måte best om begge er ute etter one night stand, MEN den trenger mer finesse enn dette eksempelet!

Ikke bare buse på, prøve å snakke LITT først/eller noe lignende, og om det skulle komme en passende situasjon, så foreslå ons..?

Kunne muligens funke, men kan også ende opp med at dama blir fornærma/sint/såret/osvosv.

Jeg er gutt, men har fått den der med pene øyne en del ganger.

Synes den er hyggelig, jeg, selv om jeg da selvsagt tenker: Kunne du ikke kommet opp med noe bedre? F.eks. at jeg er jævla deilig generelt?? Er det virkelig bare øynene mine som er verdt å bemerke??

Personlig tror jeg for øvrig at jenter heller foretrekker en av disse to:

Fy faen, du har en deilig rumpe.

Eller

Fy faen, du har så sinnsyke pupper at jeg bare må beklage at jeg ikke klarer å se deg i øynene.

Så enkle er damer! De later som om de synes sånt er vulgært, men de liker nok å høre det, ja.

Gjest IngenLurerDenneGutten

Synes den er hyggelig, jeg, selv om jeg da selvsagt tenker: Kunne du ikke kommet opp med noe bedre? F.eks. at jeg er jævla deilig generelt?? Er det virkelig bare øynene mine som er verdt å bemerke??

Eller

Fy faen, du har så sinnsyke pupper at jeg bare må beklage at jeg ikke klarer å se deg i øynene.

Så enkle er damer! De later som om de synes sånt er vulgært, men de liker nok å høre det, ja.

Da skjønner du vel at det ikke er så rart at jeg spør etter din biologiske...

Annonse

Eller

Alle komplimenter bør helst begynne med "Fy faen..." ;-P

Annonse

DET har jeg aldri sagt. Jeg kan ha nevnt at jeg har pult flere enn han, men ikke kødd med meg og klining. Ikke i disse SARS-tider. ;-)

Oki, det var i det minste et ærlig svar! :)

Sorry det med klininga. Det skulle stå "pult", ikke "klint"!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...